Data: 2010-11-02 17:36:11 | |
Autor: AlF | |
hebelki w fazerku | |
Czesc,
u mnie z FZ-1 czyli kilofazerze z '04 z przebiegiem jakies 80kkm hamulce zaczely powoli tracic skutecnosc mniej wiecej przy 50kkm. nie pomoglo dokladne przeczyszczenie tlokow, oplot stalowy, odpowietrzanie, zmiana plynu hamulcowego, etc. W koncu zdecydowalem sie na radialna pompe hamulcowa nissin i heble dzialaja jak nalezy. Pozdr, A. |
|
Data: 2010-11-03 10:35:59 | |
Autor: AZ | |
hebelki w fazerku | |
On 2010-11-03, AlF <spamgrinder.trylater@ggmail.com> wrote:
Pompa hamulcowa to nie jest za bardzo skomplikowane urzadzenie. Zapewne wystarczylo rozebrac, obejrzec cylinderek i zaaplikowac zestaw naprawczy (tloczek + uszczelki). -- Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2010-11-03 12:11:43 | |
Autor: Tytus z fabryki | |
hebelki w fazerku | |
U¿ytkownik *** AlF nie pomoglo dokladne przeczyszczenie tlokow, oplot stalowy, odpowietrzanie, zmiana plynu hamulcowego, etc. W koncu zdecydowalem sie na radialna pompe hamulcowa nissin i heble dzialaja jak nalezy. *** "AZ" Pompa hamulcowa to nie jest za bardzo skomplikowane urzadzenie. Zapewne wystarczylo rozebrac, obejrzec cylinderek i zaaplikowac zestaw naprawczy (tloczek + uszczelki). Czytaj ALF bo pisze Ci to praktyk ktory podobno "nic nie robi" przy swoim KHI :):):) -- Pozdrawiam Tytus z fabryki |
|
Data: 2010-11-03 11:15:21 | |
Autor: AZ | |
hebelki w fazerku | |
On 2010-11-03, Tytus z fabryki <tytus1@gazeta.pl> wrote:
Lata siem troszeczke wiec trzeba cos tam raz na te 15kkm zrobic. -- Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2010-11-05 20:56:59 | |
Autor: AlF | |
hebelki w fazerku | |
AZ wrote:
Pompa hamulcowa to nie jest za bardzo skomplikowane urzadzenie. pewno tak ... |
|
Data: 2010-11-03 11:14:58 | |
Autor: PawelK vel Pablo | |
hebelki w fazerku | |
Dnia 306 roku bieżącego, AlF zeznał(a) jak następuje:
Czesc, U mnie na razie pomogły klocki EBC HH, mimo, że poprzednich było jeszcze sporo, wczoraj wymieniłem i jest zdecydowanie lepiej. -- PawelK vel Pablo e-mail: pablo i klubvolvo org pl V850 T5 2,3 20V '96r; B5234FT Motronic 4.3; AW 50-42 "Poskramiacz" FZS600 Fazer '01 52kkm Warszawa Gocław |
|
Data: 2010-11-03 10:31:20 | |
Autor: AZ | |
hebelki w fazerku | |
On 2010-11-03, PawelK vel Pablo <e-mail@w.stopce> wrote:
Spoko, za sezon wymienisz i tarcze... EBC HH zjadly mi przez 8kkm tarcze bardziej niz genuiny Tokico przez 35kkm. Ze swojego doswiadczenia moge polecic TRW Lucas SV (sintermetal), nie jedza tak tarcz ale szybko sie koncza i kurewsko piszcza. Jak narazie najlepsze z aftermarketow co znalazlem to Carbone Lorraine SBK5+, swoje kosztuja ale hamuja jak genuiny a moze nawet lepiej. -- Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2010-11-03 11:56:09 | |
Autor: PawelK vel Pablo | |
hebelki w fazerku | |
Dnia 307 roku bieżącego, AZ zeznał(a) jak następuje:
Jak narazie najlepsze z aftermarketow co Chciałem zobaczyć z ciekawości, co to znaczy swoje kosztują, ale nigdzie takich nie widzę, gdzie to się kupuje? -- PawelK vel Pablo e-mail: pablo i klubvolvo org pl V850 T5 2,3 20V '96r; B5234FT Motronic 4.3; AW 50-42 "Poskramiacz" FZS600 Fazer '01 52kkm Warszawa Gocław |
|
Data: 2010-11-03 11:00:17 | |
Autor: AZ | |
hebelki w fazerku | |
On 2010-11-03, PawelK vel Pablo <e-mail@w.stopce> wrote:
Ja tez chcialem i pozniej zalowalem :-) Swoje kosztuja tzn. cos ponadJak narazie najlepsze z aftermarketow co 300 PLN bodajze, 320 czy cos. Do Polski importuje to Grandys a kupic mozna w Autokompleksie na Starzynskiego. -- Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2010-11-03 12:05:51 | |
Autor: PawelK vel Pablo | |
hebelki w fazerku | |
Dnia 307 roku bieżącego, AZ zeznał(a) jak następuje:
> Chciałem zobaczyć z ciekawości, co to znaczy swoje kosztują, ale 320.... niezły price! Za EBC HH dałem 190 za komplet (2 razy 2 klocki) Chociaż, Biorąc pod uwagę, że dwie tarcze EBC to wydatek 1400zł. -- PawelK vel Pablo e-mail: pablo i klubvolvo org pl V850 T5 2,3 20V '96r; B5234FT Motronic 4.3; AW 50-42 "Poskramiacz" FZS600 Fazer '01 52kkm Warszawa Gocław |
|
Data: 2010-11-03 11:14:16 | |
Autor: AZ | |
hebelki w fazerku | |
On 2010-11-03, PawelK vel Pablo <e-mail@w.stopce> wrote:
Dla jasnosci - 320 za komplet. Ja EBC zamontowalem na jesieni i jakos specjalnie nie zagladalem ile ich jest a pod koniec marca sie mocno zdziwilem bo juz byla blacha... Co do zywotnosci SBK5+ komplet wytrzymywal tez cos kolo tego tego ale w tym 3 wizyty na torze i niezliczona ilosc hamowan z 230 do 80. Wiec jezeli chodzi o cene to EBC wcale duzo lepiej nie powinny wypadac... Chociaż,Ano, pozostaje alternatywa w postaci chinskich tarcz za bodajze 700 PLN. Ponoc nie sa takie zle. -- Artur ZZR 1200 |
|
Data: 2010-11-03 23:43:54 | |
Autor: Tomek Wozniakowski | |
hebelki w fazerku | |
Czesc :)
W dniu 2010-11-03 11:31, AZ pisze: .... koncza i kurewsko piszcza. Jak narazie najlepsze z aftermarketow co A nie lepiej bylo przetartym szlakiem i kupic Nissiny? Mysle, ze nawet z niebieskich bylbys zadowolony. -- Pozdrawiam :) Tomek (ETZ150, czerwone STringi - Rozowa Pantera na baku i 3 balwanki na blasze; CCCP...l, kaem "Pluszaki" - oooczywiscie ofiszjal ;), PGR; Nowa Iwiczna, okol. Pulaw) ICQ 112695673 |
|
Data: 2010-11-03 23:48:36 | |
Autor: PawelK vel Pablo | |
hebelki w fazerku | |
Dnia 307 roku bieżącego, AZ zeznał(a) jak następuje:
Spoko, za sezon wymienisz i tarcze... EBC HH zjadly mi przez 8kkm Zrobiłem makro fotki tarcz, zobaczymy za 1tys km, czy będzie różnica. Odgrzebię ten wątek i podlinkuję proof. -- PawelK vel Pablo e-mail: pablo i klubvolvo org pl V850 T5 2,3 20V '96r; B5234FT Motronic 4.3; AW 50-42 "Poskramiacz" FZS600 Fazer '01 52kkm Warszawa Gocław |
|
Data: 2010-11-04 11:23:19 | |
Autor: gildor | |
hebelki w fazerku | |
PawelK vel Pablo pisze:
Dnia 307 roku bieżącego, AZ zeznał(a) jak następuje: fotki? nic dziwnego. piszesz i piszesz i piszesz... suwmiarkę sobie kup, chłopaku. więcej czytaj niż piszesz. -- gildor czarny grzechotnik w litrze k5 |
|
Data: 2010-11-04 12:18:00 | |
Autor: PawelK vel Pablo | |
hebelki w fazerku | |
Dnia 308 roku bieżącego, gildor zeznał(a) jak następuje:
PawelK vel Pablo pisze: To źle :P ? suwmiarkę sobie kup, chłopaku. więcej czytaj niż piszesz. to chyba oczywiste, że razem z fotkami zapisałem przebieg i grubość. -- PawelK vel Pablo e-mail: pablo i klubvolvo org pl V850 T5 2,3 20V '96r; B5234FT Motronic 4.3; AW 50-42 "Poskramiacz" FZS600 Fazer '01 52kkm Warszawa Gocław |
|
Data: 2010-11-04 12:25:52 | |
Autor: gildor | |
hebelki w fazerku | |
PawelK vel Pablo pisze:
Dnia 308 roku bieżącego, gildor zeznał(a) jak następuje: ale co źle? suwmiarkę sobie kup, chłopaku. więcej czytaj niż piszesz. aha. a fotki ku pamięci. jasne. -- gildor czarny grzechotnik w litrze k5 |
|
Data: 2010-11-07 12:36:45 | |
Autor: []v[]artec | |
hebelki w fazerku | |
PawelK vel Pablo pisze:
u mnie z FZ-1 czyli kilofazerze z '04 z przebiegiem jakies 80kkm Bardzo mnie interesuje jak się sprawuje Twój Fazer po takim przebiegu. Jakie przygody po drodze oczywiście oprócz hamulców i rzeczy typowo eksploatacyjnych. Zmieniałeś sprzęgło, rozrząd ? Ile pije oleju od zmiany do zmiany ? -- Martec - Jelenia Góra ..:: CB 900F Hornet owns the road - it really does ! ..:: http://img521.imageshack.us/img521/9121/kneedown.jpg ..:: http://img831.imageshack.us/img831/3541/kneedown2.jpg |
|
Data: 2010-11-07 21:24:58 | |
Autor: AlF | |
hebelki w fazerku | |
[]v[]artec wrote:
Bardzo mnie interesuje jak się sprawuje Twój Fazer po takim przebiegu. Jakie przygody po drodze oczywiście oprócz hamulców i rzeczy typowo eksploatacyjnych. Zmieniałeś sprzęgło, rozrząd ? Ile pije oleju od zmiany do zmiany ? Moze zaczne tak. Ta Yamaha ma ciezkie zycie ze mna, jest to moj pierwszy motocykl i nikt mnie nie nauczyl wczesniej, ze zanim sie wchodzi na 10k rpm to trzeba silnik dobrze rogrzac. W efekcie niestety konsumuje olej, jak ostro jezdzona to tak 1 litr na 1500km. Niby nie duzo, ale mojego kokegi egzemplarz z 2003 z 50k km tego nie robi w ogole. Bede teraz robil test na kompresje i ktos mi zajrzy dokladnie - to napisze wiecej. Procz tego, zmieniam opony i olej mniej wiecej co 4-5kkm, leje wache, klocki hamulcowe co jakies 20kkm. zebatki+lancuch po 40kkm i teraz bede tez robil. sprawdzalem zawory przy 40kkm i byly w normie. Aha, zawieszenie mam akcesoryjne - amor i fork internals sa bardzo dobrej jakosci. Ogolnie niegdy mnie nie zawiodla, i chcialbym jeszcze pojezdzic nia przez rok-dwa. Pozdr, A. |
|