heble fazer po raz kolejny.

Data: 2011-04-18 22:05:22
Autor: Ivam
heble fazer po raz kolejny.
Użytkownik "PawelK vel Pablo"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci grup dyskusyjnych:20110417120920.64f48252@X61s.homelinux.net...
Po wymianie klocków wreszcie zaczęło jakkolwiek hamować, ale dalej nie
jest dobrze, problem leży w zbyt małej odległości klamki od manety jak
mi się wydaje, skutkiem czego nie można docisnąć tak jak by się chciało,
regulacja klamki oczywiście ustawiona na maksymalne odsunięcie.

A powiedz mi czy nie zauwazasz przypadkiem poprawy (nawet niewielkiej), gdy hamulce sa gorace?

--
pzdr:
Ivam

Data: 2011-04-19 00:55:19
Autor: PawelK vel Pablo
heble fazer po raz kolejny.
Dnia 108 roku bieżącego, Ivam zeznał(a) jak następuje:

> [...]
> odsunięcie.

A powiedz mi czy nie zauwazasz przypadkiem poprawy (nawet

Nie widzę poprawy ani pogorszenia, jak napisałem poniżej dziś przy
pomocy kątówki i pilnika rozwiązałem problem, wreszcie hamuje tak jak
powinno... pojeżdżę trochę to będę wiedział czy na rozgrzanych
hamulcach jest lepiej czy gorzej. --
PawelK vel Pablo
e-mail: pablo i klubvolvo org pl
V850 T5 2,3 20V '96r; B5234FT Motronic 4.3; AW 50-42 "Poskramiacz"
FZS600 Fazer '01 52kkm
Warszawa Gocław

heble fazer po raz kolejny.