hej bo mi sie za-acyna Koncyc butelcy...

Data: 2013-01-17 23:44:11
Autor: jr
hej bo mi sie za-acyna Koncyc butelcy...
Butelczyna butelczyną, ale konczy mi sie limit w Playu...
Do nastepnego!

Data: 2013-01-18 08:40:10
Autor: Trybun
W dniu 2013-01-17 23:44, jr pisze:
Butelczyna butelczyną, ale konczy mi sie limit w Playu...
Do nastepnego!

Lepiej napisz prawdę - kończy ci się przepustka.,(?)

Data: 2013-01-18 09:12:27
Autor: jr

Użytkownik "Trybun" <CheIlih@.yachuoo.com> napisał w wiadomości news:kdau8t$cop$1node1.news.atman.pl...

| Lepiej napisz prawdę - kończy ci się przepustka.,(?)

Twoje czasy nie wrócą Andrzeju

Data: 2013-01-18 09:17:22
Autor: Trybun
W dniu 2013-01-18 09:12, jr pisze:
Użytkownik "Trybun" <CheIlih@.yachuoo.com> napisał w wiadomości

| Lepiej napisz prawdę - kończy ci się przepustka.,(?)

Twoje czasy nie wrócą Andrzeju

Tak prawdę pisząc to jeszcze nigdy nie było moich czasów. One być może dopiero kiedyś nastąpią. Wtedy gdy nadrzędne będzie hasło - Wolność Równość Braterstwo, i będzie to obowiązywała jako prawo.

Data: 2013-01-18 09:32:37
Autor: jr

Użytkownik "Trybun" <CheIlih@.yachuoo.com> napisał w wiadomości news:kdb12e$m1r$1node2.news.atman.pl...
> [...]
| > |
| > |

| Tak prawdę pisząc to jeszcze nigdy nie było moich czasów.

To skąd się wzięły dinozaury?

Data: 2013-01-18 12:41:26
Autor: Trybun
W dniu 2013-01-18 09:32, jr pisze:

| Tak prawdę pisząc to jeszcze nigdy nie było moich czasów.

To skąd się wzięły dinozaury?

O to należałoby zapytać kogoś pokroju abc.

Data: 2013-01-18 12:50:53
Autor: jr

Użytkownik "Trybun" <CheIlih@.yachuoo.com> napisał w wiadomości news:kdbccv$1d9$1node2.news.atman.pl...

| > |

| O to należałoby zapytać kogoś pokroju abc.

Na razie ciebie pytam.

Data: 2013-01-18 09:55:38
Autor: Joschi

A szkoda, wszyscy na tym cierpimy... -- - news://freenews.netfront.net/ - complaints: news@netfront.net -- -