herbata z cukrem

Data: 2016-09-16 16:10:38
Autor: J.F.
herbata z cukrem
sprawa glosna od paru dni
http://www.fakt.pl/pieniadze/prawo/handel-cukrem-wyludzenie-podatku-vat-na-36-milionow-zlotych/jrk65mx

Firmy "wyludzaly" vat rozdzielajac  cukier od herbaty.

Czy ja sie myle, czy to powinno byc "przezroczyste" dla budzetu, jednej zwraca, inna placi.

Tylko pewnie ktoras inna nie placila.

J.

Data: 2016-09-16 22:52:06
Autor: Donkey Kong
herbata z cukrem
J.F. wrote:
[...]

Ważne jest to, że taki "wyłudzacz" na grube miliony ma sztaby prawników.

A taka kwiaciarka, co ma roczny obrót setną jak nie wielotysięczną tego co wyłudzacze, jest bardzo dobrym celem. Bo nie ma sztabu prawników.

Tak, ciesze się, że jakąś karuzelę przydybano...

--

Mr Kong, Donkey Kong.

Data: 2016-09-21 13:14:03
Autor: Bolko
herbata z cukrem
W dniu piątek, 16 września 2016 22:52:05 UTC+2 użytkownik Donkey Kong napisał:
J.F. wrote:
> [...]

Tak, ciesze się, że jakąś karuzelę przydybano...

Jest sobie sklep odzieżowy w centrum handlowym w dobrym miejscu.
Obok jest fontanna więc czesto jestem z dzieciakami.
Dzieci się bawią a ja patrzę.
I nigdy w tym sklepie nie widziałem klienta wychodzącego z zakupami.
A może raz czy dwa cżłowieka wogóle.
Fakt że ceny z kosmosu > 1kzł ale to wszystkiego nie tłuamczy.
Pytanie ile jest takich miejsc?

Data: 2016-09-22 15:09:26
Autor: J.F.
herbata z cukrem
Użytkownik "Bolko"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:d1547e74-59f9-4500-8c54-eb9e21f1249f@googlegroups.com...
[...]

Cala masa - chocby sporo sasiednich sklepikow w tym centrum.
Tez tak czasem patrze - ceny wysokie, a klientow nie widac.

Ale ... przy takich cenach moze im wystarcza jeden klient dziennie ?
Albo w weekend maja 10 klientow..

Bo chyba nie podejrzewasz jakiegos przekretu ?

J.

herbata z cukrem