hesk siedzi i trzyma badyla w lapie

Data: 2010-10-04 00:40:17
Autor: Jaksa
hesk siedzi i trzyma badyla w lapie
Siedzi sobie taki stary pomarszczony, niemal juz 50 letni hesk,
zawodowo administrator sieciowy czy tez jakis inny "pan od informatyki"
w firmie zapewne ogolnopolskiej (halo, zbig) zarabiajacy jakies zalosne
grosze (nie wiem, czy to 7 czy 8 kola, no moze 12) i trzyma w trzesacych
sie rekach upackanych juz bolesnymi bablami od masturbacji te swoje
zaropiale i pokryte strupami pracie waskie jak lodyga od trzciny
i wypluwa z niego swoje "madrosci" na grupe.

Koles nie zdaje sobie najwyrazniej sprawy, ze jest tu na grupie publicznym
posmiewiskiem i niczym wiecej, ubzdural sobie ze ma tu jakas pozycje
i powazanie w spolecznosci i stad te jego zalosne napuszone wypowiedzi.
Smieszne to, od czasu do czasu, ale w wiekszych dawkach irytujace,
bo przeszkadza czytac grupe.

Przypuszczam ze ten mizerak nie wycisnalby 100 kg na lawce, ani nie bylby
w stanie przebiec chocby 15km, nie mowiac o tym ze Porsche to dla niego
pewno samochod wyzszych sfer :)))

Manikurzystki tez pewnie nigdy nie odwiedzil w swoim ponurym zyciu
ani nie rozkoszowal sie masazem. Ba, ja sadze wrecz ze hesk nigdy
nie wychylil nosa poza Europe! No, burak i tyle.

Ale coz, skads PO musi brac to swoje poparcie, a ja w sumie nie mam nic
przeciwko kelnerom, fryzjerom, czy tez panom informatykom, wiadomo ze
oni tez sa potrzebni na tym swiecie zeby nam sie dobrze zylo, tylko,
na Boga, dlaczego ta podklasa ma prawo glosu? To gleboko niesprawiedliwe,
tak uwazam.

Jaksa

Data: 2010-10-04 00:51:58
Autor: awe
hesk siedzi i trzyma badyla w lapie
Hesk zdaje sobie sprawe z tego ze jest glupi. To sie czuje
awe

Data: 2010-10-04 00:54:35
Autor: Jaksa
On Mon, 04 Oct 2010 00:51:58 +0200, awe <fakej2345@poczta.onet.pl> wrote:

Hesk zdaje sobie sprawe z tego ze jest glupi. To sie czuje
awe

Wiesz awe, nie zgodze sie tym razem. On wydaje sie wierzyc szczerze
w to ze jego zdanie kogos tu interesuje i ze ktos bedzie sie liczyl
z jego opinia.

Jaksa

Data: 2010-10-04 08:34:08
Autor: awe

Użytkownik "Jaksa" <Jaksa@podole.pl> napisał w wiadomości news:op.vj0u89e01j561patlantis...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -
no tak ale to tylko szczekacz i przeciez nikt nie bierze go na powaznie.
awe

Data: 2010-10-04 11:55:42
Autor: Miglanc

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i8bs8v$hvr$1news.onet.pl...

[...]

Zauważyłem, że oprócz was nikt nie ujada tak na heRska. Co on wam zrobił? Wiemy, że rAzorowej kobiecie zmajstrował dzieciaka, a wam?

--

Zahir

Data: 2010-10-04 12:58:59
Autor: awe

Użytkownik "Miglanc" <sahibzahir@gmail.com> napisał w wiadomości news:4ca9a49c$0$20987$65785112news.neostrada.pl...

[...]

idz pogadaj sobie z psami na smietniku a nam tu plotami dupy nie zawracaj
awe

Data: 2010-10-04 12:58:35
Autor: Miglanc

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i8cbns$vr2$1news.onet.pl...

[...]

Przecież to wasze środowisko! Ujadacie jak jakieś kundelki! - (c) naczelny szaman KrK w Polsce.

--

Zahir

Data: 2010-10-04 16:17:01
Autor: awe

Użytkownik "Miglanc" <sahibzahir@gmail.com> napisał w wiadomości news:4ca9b359$0$22799$65785112news.neostrada.pl...

[...]

idz pogadaj sobie z psami na smietniku a tu dupy nie zawracaj

Data: 2010-10-04 11:54:19
Autor: Miglanc

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i8b16e$4dg$1news.onet.pl...
Hesk zdaje sobie sprawe z tego ze jest glupi. To sie czuje
awe

Coście się na niego tak uwzięli? Daje wam popalić to fakt ale żeby zaraz kupą?  Cieniasy z was! Daliście na tacę w niedzielę? Może klecha pomodliłby się za waszą mądrość?

--

Zahir

Data: 2010-10-04 12:59:47
Autor: awe

Użytkownik "Miglanc" <sahibzahir@gmail.com> napisał w wiadomości news:4ca9a448$0$22795$65785112news.neostrada.pl...

[...]

-- -- -- -- -
jestes tak glupi i prymitywny jak MH. Jestescie rodzina? Idz pogadaj sobie z psami na smietniku a tu dupy nie zawracaj
awe

Data: 2010-10-04 13:23:02
Autor: Polok_Prawdziwy
hesk siedzi i trzyma badyla w lapie

> Coście się na niego tak uwzięli? Daje wam popalić to fakt ale żeby zaraz > kupą?  Cieniasy z was! Daliście na tacę w niedzielę? Może klecha > pomodliłby się za waszą mądrość?

SPEPSZOJ DZIADU NAWYSYPISKO....!!!

Data: 2010-10-04 07:36:16
Autor: Jarek nie obronił kżyża
hesk siedzi i trzyma badyla w lapie

Użytkownik "Jaksa" <Jaksa@podole.pl> napisał

Siedzi sobie taki stary pomarszczony, niemal juz 50 letni hesk....

H jakim wieku są twoi rodzice, dziadkowie?

Przemysław Warzywny

--

Publicysta Cezary Michalski o Jarosławie Kaczyńskim: nasz dupowaty Hitler już o Henrykę Krzywonos może się potknąć w swoim nieudolnym marszu do władzy".

Data: 2010-10-04 08:00:36
Autor: matusm

Użytkownik "Jarek nie obronił kżyża" <Brońmy RP przed pisem@..pl> napisał w wiadomości news:i8bp4i$a35$1inews.gazeta.pl...

Użytkownik "Jaksa" <Jaksa@podole.pl> napisał

Siedzi sobie taki stary pomarszczony, niemal juz 50 letni hesk....

H jakim wieku są twoi rodzice, dziadkowie?

Przemysław Warzywny

Pirtrzykowski ,,,ale wac ubodla  wypracowana  pelna  emerytura  ,,,ano latka leca 65 i wiecej

ale  ciagle,,,,,,,,,,,,,,,,,
Pozdrowienia
matusm

Data: 2010-10-04 08:11:09
Autor: rAzor
hesk siedzi i trzyma badyla w lapie
Darz bór! Użytkownik... he he - Jarek nie obronił kżyża raczył napisać:

Zbierasz informacje, esbecka kapusto?
--
*...because, this time is all you have...*

Data: 2010-10-04 11:57:22
Autor: Miglanc

Użytkownik "rAzor" <liejtienant.r|ewski@kobyBka.ru> napisał w wiadomości news:i8br5q$ep5$2news.onet.pl...
[...]

Te Buła, będziesz płacić te alimenty czy nie?! heRsk pisał na psp, że oberwiesz w ryj jeżeli dzieciak będzie chodził głodny!

--

Zahir

Data: 2010-10-04 09:58:06
Autor: raff
W dniu 2010-10-04 07:36, Jarek nie obronił kżyża pisze:

Użytkownik "Jaksa" <Jaksa@podole.pl> napisał

Siedzi sobie taki stary pomarszczony, niemal juz 50 letni hesk....

H jakim wieku są twoi rodzice, dziadkowie?

Jacek, ale przyznaj sie, zareagowales nie na te "50 lat" ale na "pomarszczony masturbator" ?

R.

Data: 2010-10-04 11:58:51
Autor: Miglanc

Użytkownik "raff" <patagonia2389@onet.pl> napisał w wiadomości news:i8c1ee$viq$1news.onet.pl...
[...]

Proszę prosze. Mamy komplet zboczków grupowych. Na samo hasło heRsk zlatujecie się jak muchy do gówna! Oj musiał wam heRsk zrobić koło odbytów! Hohiiiiihhiiihahahhahahaaa!

--

Zahir

Data: 2010-10-04 10:21:43
Autor: Piotr Nikodem Miesiączek
hesk siedzi i trzyma badyla w lapie

"Jaksa" <Jaksa@podole.pl>

Dwie oazy mądrości sobie przeprowadziły "burzę mózgów". Awe i Jaksa - szkoda tylko, że wasze "mózgi" są tak bardzo uszkodzone.

Data: 2010-10-04 12:00:57
Autor: awe

Użytkownik "Piotr Nikodem Miesiączek" <watra.jol@bluewin.ch> napisał w wiadomości news:i8c2qp$3rs$1news01.versatel.de...

"Jaksa" <Jaksa@podole.pl>

Dwie oazy mądrości sobie przeprowadziły "burzę mózgów". Awe i Jaksa - szkoda tylko, że wasze "mózgi" są tak bardzo uszkodzone.
-- -- -- -- -- -- -- -- -- --
wiesz jak bylem mlody i niedoswiadczony tez tak myslalem ale potem poznalem co to znaczy sex:-)
awe

Data: 2010-10-04 12:18:50
Autor: Miglanc

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i8c8bf$lp8$1news.onet.pl...

[...]

Walenie gruchy to nie sex zboczku! Hiiiiihiiiiihahahahhahhaha! Ożeń się to ci łapsko odpocznie!

--

Zahir

Data: 2010-10-04 13:00:45
Autor: awe

Użytkownik "Miglanc" <sahibzahir@gmail.com> napisał w wiadomości news:4ca9aa08$0$27037$65785112news.neostrada.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
4 raz? idz pogadaj sobie z psami na smietniku a tu dupy nie zawracaj
awe

Data: 2010-10-05 08:45:39
Autor: Miglanc
jaksa siedzi i trzyma flaka w lapie

Użytkownik "heRsk" <PiSbigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomości news:vntja6hvmepm0ulour6rkian8papa8lg3v4ax.com...
On Mon, 4 Oct 2010 12:18:50 +0200, "Miglanc" <sahibzahir@gmail.com>
wrote:

> [...]
> awe

Walenie gruchy to nie sex zboczku! Hiiiiihiiiiihahahahhahhaha! Ożeń się to

zapewne dziewczynki prywatnie zabawiaja sie grupowo.
ciekaw jestem ktory z nich czuje sie pomijany? ale jaja! ;o)))

Mnie to też zastanawia! Awe, raff, jaksa, razor, u2 sprawiają wrażenie sitwy działającej wspólnie tylko po to by zbiorowo gnoić niewygodnych sobie dyskutantów! Ba, kasują nawet niewygodne posty! Czyżby mieli jakąś wspólną tajemnicę np. wspólne zabawianie się pod namiotem? Muszę się im przyjrzeć historycznie!

--

Zahir

Data: 2010-10-05 18:27:57
Autor: heÂŽsk
jaksa siedzi i trzyma flaka w lapie
On Tue, 5 Oct 2010 08:45:39 +0200, "Miglanc" <sahibzahir@gmail.com>
wrote:
 [...]

> [...]

Mnie to też zastanawia! Awe, raff, jaksa, razor, u2 sprawiają wrażenie sitwy działającej wspólnie tylko po to by zbiorowo gnoić niewygodnych sobie dyskutantów! Ba, kasują nawet niewygodne posty! Czyżby mieli jakąś wspólną tajemnicę np. wspólne zabawianie się pod namiotem? Muszę się im przyjrzeć historycznie!

 eee tam tajemnice. po prostu sa "mocni" w kupie.  pojedynczo to cieniasy. --

Data: 2010-10-04 11:52:44
Autor: Miglanc

Użytkownik "Jaksa" <Jaksa@podole.pl> napisał w wiadomości news:op.vj0ulfxe1j561patlantis...
Siedzi sobie taki stary pomarszczony, niemal juz 50 letni hesk,
zawodowo administrator sieciowy czy tez jakis inny "pan od informatyki"

Teraz napisz coś o sobie! Hiiiiiihhhiiiiihahahahaaa!

--

Zahir

Data: 2010-10-04 13:20:48
Autor: Polok_Prawdziwy
hesk siedzi i trzyma badyla w lapie

Znacysiem, momy rozumić, zete syćkie "dobra", ło wturych pises, to "normalka"
dlo ciebie...?

Chmmmm...,
- iś PiSik wdodatku.... - rozumim..., rozumim....

Cosik misiem zdaje, ześ ztymi dopalacami psedawkowoł, moze na gżybki psejdź...