hesk siedzi i trzyma badyla w lapie

Data: 2010-10-04 00:51:58
Autor: awe
hesk siedzi i trzyma badyla w lapie
Hesk zdaje sobie sprawe z tego ze jest glupi. To sie czuje
awe

Data: 2010-10-04 00:54:35
Autor: Jaksa
On Mon, 04 Oct 2010 00:51:58 +0200, awe <fakej2345@poczta.onet.pl> wrote:

Hesk zdaje sobie sprawe z tego ze jest glupi. To sie czuje
awe

Wiesz awe, nie zgodze sie tym razem. On wydaje sie wierzyc szczerze
w to ze jego zdanie kogos tu interesuje i ze ktos bedzie sie liczyl
z jego opinia.

Jaksa

Data: 2010-10-04 08:34:08
Autor: awe

Użytkownik "Jaksa" <Jaksa@podole.pl> napisał w wiadomości news:op.vj0u89e01j561patlantis...
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -
no tak ale to tylko szczekacz i przeciez nikt nie bierze go na powaznie.
awe

Data: 2010-10-04 11:55:42
Autor: Miglanc

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i8bs8v$hvr$1news.onet.pl...

[...]

Zauważyłem, że oprócz was nikt nie ujada tak na heRska. Co on wam zrobił? Wiemy, że rAzorowej kobiecie zmajstrował dzieciaka, a wam?

--

Zahir

Data: 2010-10-04 12:58:59
Autor: awe

Użytkownik "Miglanc" <sahibzahir@gmail.com> napisał w wiadomości news:4ca9a49c$0$20987$65785112news.neostrada.pl...

[...]

idz pogadaj sobie z psami na smietniku a nam tu plotami dupy nie zawracaj
awe

Data: 2010-10-04 12:58:35
Autor: Miglanc

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i8cbns$vr2$1news.onet.pl...

[...]

Przecież to wasze środowisko! Ujadacie jak jakieś kundelki! - (c) naczelny szaman KrK w Polsce.

--

Zahir

Data: 2010-10-04 16:17:01
Autor: awe

Użytkownik "Miglanc" <sahibzahir@gmail.com> napisał w wiadomości news:4ca9b359$0$22799$65785112news.neostrada.pl...

[...]

idz pogadaj sobie z psami na smietniku a tu dupy nie zawracaj

Data: 2010-10-04 11:54:19
Autor: Miglanc

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i8b16e$4dg$1news.onet.pl...
Hesk zdaje sobie sprawe z tego ze jest glupi. To sie czuje
awe

Coście się na niego tak uwzięli? Daje wam popalić to fakt ale żeby zaraz kupą?  Cieniasy z was! Daliście na tacę w niedzielę? Może klecha pomodliłby się za waszą mądrość?

--

Zahir

Data: 2010-10-04 12:59:47
Autor: awe

Użytkownik "Miglanc" <sahibzahir@gmail.com> napisał w wiadomości news:4ca9a448$0$22795$65785112news.neostrada.pl...

[...]

jestes tak glupi i prymitywny jak MH. Jestescie rodzina? Idz pogadaj sobie z psami na smietniku a tu dupy nie zawracaj
awe

Data: 2010-10-04 13:23:02
Autor: Polok_Prawdziwy
hesk siedzi i trzyma badyla w lapie

> Coście się na niego tak uwzięli? Daje wam popalić to fakt ale żeby zaraz > kupą?  Cieniasy z was! Daliście na tacę w niedzielę? Może klecha > pomodliłby się za waszą mądrość?

SPEPSZOJ DZIADU NAWYSYPISKO....!!!

--

hesk siedzi i trzyma badyla w lapie