hesk siedzi i trzyma badyla w lapie

Data: 2010-10-04 10:21:43
Autor: Piotr Nikodem Miesiączek
hesk siedzi i trzyma badyla w lapie

"Jaksa" <Jaksa@podole.pl>

Dwie oazy mądrości sobie przeprowadziły "burzę mózgów". Awe i Jaksa - szkoda tylko, że wasze "mózgi" są tak bardzo uszkodzone.

Data: 2010-10-04 12:00:57
Autor: awe

Użytkownik "Piotr Nikodem Miesiączek" <watra.jol@bluewin.ch> napisał w wiadomości news:i8c2qp$3rs$1news01.versatel.de...

"Jaksa" <Jaksa@podole.pl>

Dwie oazy mądrości sobie przeprowadziły "burzę mózgów". Awe i Jaksa - szkoda tylko, że wasze "mózgi" są tak bardzo uszkodzone.
-- -- -- -- -- -- -- -- -- --
wiesz jak bylem mlody i niedoswiadczony tez tak myslalem ale potem poznalem co to znaczy sex:-)
awe

Data: 2010-10-04 12:18:50
Autor: Miglanc

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i8c8bf$lp8$1news.onet.pl...

[...]

Walenie gruchy to nie sex zboczku! Hiiiiihiiiiihahahahhahhaha! Ożeń się to ci łapsko odpocznie!

--

Zahir

Data: 2010-10-04 13:00:45
Autor: awe

Użytkownik "Miglanc" <sahibzahir@gmail.com> napisał w wiadomości news:4ca9aa08$0$27037$65785112news.neostrada.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
4 raz? idz pogadaj sobie z psami na smietniku a tu dupy nie zawracaj
awe

Data: 2010-10-04 12:58:55
Autor: Miglanc

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i8cbr6$eb$1news.onet.pl...

[...]

Przecież to wasze środowisko! Ujadacie jak jakieś kundelki! - (c) naczelny szaman KrK w Polsce.

--

Zahir

Data: 2010-10-05 08:45:39
Autor: Miglanc
jaksa siedzi i trzyma flaka w lapie

Użytkownik "heRsk" <PiSbigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomości news:vntja6hvmepm0ulour6rkian8papa8lg3v4ax.com...
On Mon, 4 Oct 2010 12:18:50 +0200, "Miglanc" <sahibzahir@gmail.com>
wrote:

> [...]
> awe

Walenie gruchy to nie sex zboczku! Hiiiiihiiiiihahahahhahhaha! Ożeń się to

zapewne dziewczynki prywatnie zabawiaja sie grupowo.
ciekaw jestem ktory z nich czuje sie pomijany? ale jaja! ;o)))

Mnie to też zastanawia! Awe, raff, jaksa, razor, u2 sprawiają wrażenie sitwy działającej wspólnie tylko po to by zbiorowo gnoić niewygodnych sobie dyskutantów! Ba, kasują nawet niewygodne posty! Czyżby mieli jakąś wspólną tajemnicę np. wspólne zabawianie się pod namiotem? Muszę się im przyjrzeć historycznie!

--

Zahir

Data: 2010-10-05 18:27:57
Autor: heÂŽsk
jaksa siedzi i trzyma flaka w lapie
On Tue, 5 Oct 2010 08:45:39 +0200, "Miglanc" <sahibzahir@gmail.com>
wrote:
 [...]

> [...]

Mnie to też zastanawia! Awe, raff, jaksa, razor, u2 sprawiają wrażenie sitwy działającej wspólnie tylko po to by zbiorowo gnoić niewygodnych sobie dyskutantów! Ba, kasują nawet niewygodne posty! Czyżby mieli jakąś wspólną tajemnicę np. wspólne zabawianie się pod namiotem? Muszę się im przyjrzeć historycznie!

 eee tam tajemnice. po prostu sa "mocni" w kupie.  pojedynczo to cieniasy. --

hesk siedzi i trzyma badyla w lapie