heyah - transmisja danych

Data: 2009-02-28 22:13:32
Autor: GiZmo
heyah - transmisja danych
Od jakiegoś czasu (tydzień, dwa) nie schodzą mi z konta środki za transmisję danych. Chodzi tu zarówno o długie sesje kilkudziesięcio-megabajtowe (na kompie), jak i krótsze na telefonie. Za inne usługi pieniądze są kasowane normalnie. To jakaś promocja, związana z podwójnym doładowaniem, heyahklubem etc? Czy coś im się kaszani w systemie (równa taryfa)? Pytam bo numer mam zarejestrowany i nie chcę aby się później upomnieli o ew. debet który nieświadomie zrobię (nie jestem w stanie kontrolować obecnie wydatków). Może ktoś to sprawdzić u siebie?

pzdr.

Data: 2009-03-01 19:33:59
Autor: dexxa
heyah - transmisja danych
Ja bym obstawiał, że ci tą kasę ściągną z konta. Nie raz tak miałem w Tak
taku .. już się cieszyłem , że im sie coś zawiesiło a potem duuuuży debet
(po kilku dniach). Chociaż dwa razy im się zdarzyła "awaria" i rzeczywiście
było za darmo ale nie licz na to zbytnio zwłaszcza jeżeli zależy ci na
numerze.

heyah - transmisja danych