hipoteka 150 %

Data: 2009-09-14 21:48:01
Autor: yapann
hipoteka 150 %
kredyt hipoteczny -
BGŻ 'proponuje' hipotekę kaucyjną zabezpieczającą odsetki umowne i koszty uboczne do kwoty stanowiącej 50 % kwoty kredytu
Czy to nie jakieś przegięcie? Podpisalibyście taki warunek?

Data: 2009-09-14 21:29:23
Autor: mic49
hipoteka 150 %
Tu najpewniej chodzi o sytuację, że oprocentowanie jest zmienne i
jeśli dzisiaj masz do zwrotu 500 tys, to za 10 lat wraz ze wzrostem
oprocentowania możesz mieć 700 tys.

Michał

Data: 2009-09-15 12:21:27
Autor: kris
hipoteka 150 %

Użytkownik "yapann" <yapann@odwa.pl> napisał w wiadomości
kredyt hipoteczny -
BGŻ 'proponuje' hipotekę kaucyjną zabezpieczającą odsetki umowne i koszty
uboczne do kwoty stanowiącej 50 % kwoty kredytu
Czy to nie jakieś przegięcie? Podpisalibyście taki warunek?

To prawie standard.
I w sumie logiczne.
Bierzesz 100tys kredytu.
Załóżmy że przestajesz spłacać.
Bank wszczyna egzekucje, liczy odsetki karne, koszty sadowe, koszty komornicze.
Cała ta bujanina sądowa trwa kilka lat. Dług w tym czasie urośnie i bardzo prawdopodobne że własnie do ok 150tys. zł.

Krzysiek

Data: 2009-09-15 21:33:19
Autor: MarekZ
hipoteka 150 %
"yapann" <yapann@odwa.pl> wrote in message news:h8ol5q$nc2$1node2.news.atman.pl...

ok
jak to działa, jeśli hipoteka wynosi te 150 tyś a rynkowa wartość mieszkania nadal 100?

Normalnie. Na skutek inflacji z czasem wartość wzrośnie do 150. A ja to w ogóle mam przeczucie, że nawet znacznie wyżej. :)

hipoteka 150 %