hipoteka przymusowa

Data: 2010-01-31 15:36:06
Autor: Kris Public
hipoteka przymusowa
Witam,

Wlasnie sie dowiedzialem, ze moja spoldzielnia mieszkaniowa jest winna
pewnej firmie duza kwote pieniedzy. Po przegranym procesie firma ta
wystapila o wpis hipoteki przymusowej zwyklej lacznej do ksiag
wieczystych nieruchomosci spoldzielni. Moj blok takze zostal obciazony
ta hipoteka. Niestety nie posiadam oddzielnej ksiegi wieczystej dla
mojego mieszkania.
Zastanawiam sie co dalej w takiej sytuacji zrobic.
1. Jak rozumiem hipoteka ta bedzie obowiazywala do czasu az
spoldzielnia splaci dlug?
2. Co jesli spoldzielnia nie bedzie splacac dlugu? Co wtedy? Czy
zostane z hipoteka na cale zycie?
3. Domyslam sie, ze w takiej sytuacji jesli spoldzielnia nie ma
gotowki na splate dlugo to pewnie musi cos sprzedac. Co jesli nie
znajdzie sie nic na sprzedaz. Czy istnieje zagrozenie ze ja i inni
mieszkancy beda musieli to splacac z wlasnych pieniedzy?
4. Podobno komornik zajal konta bankowe spoldzielni. Czy to oznacza ze
jesli place czynsz + oplaty za wode itp. to wszystko zabiera komornik
i w rzeczywistosci moje oplaty nie sa realizowane?

Z gory dziekuje za pomoc i wszeslkie przydatne informacje.

Pozdrawiam
Krzysiek

Data: 2010-02-01 14:05:38
Autor: K.M.