[archiwum] historia alternatywna sezon 1998/99

Data: 2009-03-09 21:05:22
Autor: Szczepan Radzki
[archiwum] historia alternatywna sezon 1998/99
Znalazłem w swoich papierowych zbiorach wydrukowaną, pisaną przez TRada historię alternatywna sezonu 1998/99.
TRad jeśli masz to jeszcze w wersji elektronicznej może wrzucisz na grupę? Jeśli nie mogę ewentualnie przepisać, bo to kawałek fajnej opowiastki.

Szczepan Radzki

Data: 2009-03-09 22:10:27
Autor: Tomasz Radko
Szczepan Radzki pisze:
[...]

Bez jaj. Mam ego jak stąd do Jokohamy, ale zeszłowiecznych postów na prsk nie kolekcjonuję.

pzdr

TRad

Data: 2009-03-09 22:30:43
Autor: Tomasz Radko
Tomasz Radko pisze:
Szczepan Radzki pisze:
[...]

....ale są tacy, co kolekcjonują :)

http://web.archive.org/web/19991013174807/http://nba.cavern.com.pl/trybuna/index.html

pzdr

TRad

Data: 2009-03-09 22:43:25
Autor: Szczepan Radzki
Tomasz Radko pisze:
Tomasz Radko pisze:
Szczepan Radzki pisze:
[...]

Też właśnie sobie przypomniałem, że przecież serwery mają dosyć dobrą pamięć ;)

Szczepan Radzki

Data: 2009-03-09 22:31:28
Autor: Szczepan Radzki
Tomasz Radko pisze:
Szczepan Radzki pisze:
[...]

A ja za młodu wydrukowałem, nie wiem dlaczego. W każdym bądź razie uśmiałem się po lekturze.

I widzisz jeszcze połechtałem Twoje ego.

Szczepan Radzki

Data: 2009-03-09 22:42:10
Autor: Tomasz Radko
Szczepan Radzki pisze:
Tomasz Radko pisze:
Szczepan Radzki pisze:
[...]

Ba, skłoniłeś mnie do poguglania w archiwum prsk z lat 1998/99. I co się okazało? Domagałem się zezwolenia na obronę strefową! PRSK rządzi.

pzdr

TRad

Data: 2009-03-09 22:46:45
Autor: Szczepan Radzki
Tomasz Radko pisze:
Szczepan Radzki pisze:
Tomasz Radko pisze:
Szczepan Radzki pisze:
[...]

I po co? I po co? Choć i tak ta strefa enbiejowa nie jest taka zła.

Szczepan Radzki

Data: 2009-03-09 23:38:52
Autor: wiLQ
Szczepan Radzki napisal(a) posta, ktorego chcialbym skomentowac:

A ja za młodu wydrukowałem, nie wiem dlaczego.

Hmmm, uznales ja za zbyt dluga do czytania na ekranie? ;-)

W każdym bądź razie uśmiałem się po lekturze.

Faktycznie sympatyczna, ale posrod tych zartow i docinkow byla jedna
ladnie trafiona "wrozba": poczatek katastrofy Isiaha Thomasa! W innym klubie, ale jednak ;-)

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-03-09 23:44:43
Autor: Tomasz Radko
wiLQ pisze:
[...]

Więcej było. Jackson w Lakers. No i do pewnego stopnia ten mecz przewidziałem:
http://www.basketball-reference.com/allstar/NBA_2003.html

Data: 2009-03-09 23:38:38
Autor: wiLQ
[...]

Hmm, chyba wlasnie sie przyznales, ze bardzo dawno nie sprzatales... ;-)

--
pzdr
wiLQ

Data: 2009-03-10 09:50:08
Autor: Szczepan Radzki
wiLQ pisze:
[...]

Albo mam tak dobrze wszystko poukładane i posegregowane :)

Szczepan Radzki

[archiwum] historia alternatywna sezon 1998/99