historia konfliktu

Data: 2009-07-06 23:29:57
Autor: bnqe
historia konfliktu
Witam,

Poszukuję jakiegoś dobrego źródła opisującego historię konfliktu na linii KP Legia - Kibice.
Myślałem że google mi wystarczy, jednak jakimś cudem nie udało mi się znaleźć w miarę dobrego i obiektywnego tekstu. Pomożecie?

pozdrawiam

Data: 2009-07-08 16:59:12
Autor: Paweł W.
historia konfliktu

[...]

Nigdy nie było żadnego konfliktu na linii KP Legia - Kibice, dlatego nic nie zmożna znaleźć. Poszukaj może "konflikt KP Legia - debile", to może coś znajdziesz.

p.

Data: 2009-07-09 19:58:41
Autor: Robert Gosik
historia konfliktu
[...]

A kto taki tekst mialby napisac?
Chcesz znac jakies szczegoly, to moze pomoge, czy cala historie konfliktu, tego mi sie nie chce pisac.

historia konfliktu