historia muzyki rozrywkowej

Data: 2010-10-25 07:06:06
Autor: redfoxred
historia muzyki rozrywkowej
był kiedy¶ taki serial dokumentalny w latach 70-tych w Studiu 2
Może kto¶ wie, jaki był tytuł oryginalny tego serialu i przez kogo był
wyprodukowany, mi się zdaje, że przez BBC.
I pytanie najważniejsze, jak do niego dotrzeć czyli obejrzeć?

Data: 2010-10-25 21:21:48
Autor: Tomek Kańka
historia muzyki rozrywkowej
redfoxred <violla2@gazeta.pl> napisał(a)
był kiedyś taki serial dokumentalny w latach 70-tych w Studiu 2
Może ktoś wie, jaki był tytuł oryginalny tego serialu i przez kogo był
wyprodukowany, mi siÄ™ zdaje, ĹĽe przez BBC.
I pytanie najważniejsze, jak do niego dotrzeć czyli obejrzeć?

Jeśli to ten serial, o którym W. Mann pisze w swojej książce, to
nazywa siÄ™ "All You Need Is Love. The Story of Popular Music" Tony'ego
Parkera.

Mann go przetłumaczył i chyba też czytał.

--
Tomek

Data: 2010-10-25 21:23:05
Autor: Tomek Kańka
historia muzyki rozrywkowej
Tomek Kańka <tom@tomkan.eu.org> napisał(a)

[...]

Palmera. Tony'ego Palmera. Przepraszam.

Data: 2010-10-26 09:45:48
Autor: flower
historia muzyki rozrywkowej

Użytkownik "redfoxred" <violla2@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci
[...]
Nie wiem jak do tego starego, ale:
1. Na¶cie lat temu leciał w TVP2 serial "Taniec na ulicach", może można go
gdzie¶ ¶ci±gn±ć
2. Kr±ży gdzie¶ "History of Rock'n'Roll"; o, jest to takie co¶:
http://www.youtube.com/watch?v=v9jSebr1gvY&feature=related

Być może nawet punkty 1 i 2 to ten sam film, ale nie jestem pewien.

historia muzyki rozrywkowej