historiapojazdu.gov.pl - ciekawe, kiedy to sie rozkreci ;)

Data: 2014-07-24 11:10:32
Autor: Czesław Wiśniak
historiapojazdu.gov.pl - ciekawe, kiedy to sie rozkreci ;)
Zajrzałem sobie na tę stron... Dane bardzo skąpe póki co i tak średnio poprawne - moja stara Corsa B z półtoralitrowym dieslem ma wpisany rodzaj paliwa: benzyna ;)

Trzeba bylo sie wbic w watek z 18 lipca. Takie to trudne ?

historiapojazdu.gov.pl - ciekawe, kiedy to sie rozkreci ;)