historiapojazdu.gov.pl - ciekawe, kiedy to sie rozkreci ;)

Data: 2014-07-24 18:20:55
Autor: LEPEK
historiapojazdu.gov.pl - ciekawe, kiedy to sie rozkreci ;)
W dniu 2014-07-24 10:16, Andrzej Lawa pisze:
 moja stara Corsa B z ptoralitrowym dieslem ma wpisany
rodzaj paliwa: benzyna ;)

http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=VXjiP17nQpE#t=145
;>

Tacy informatycy wdraali, jak ci blacharze.

Pozdr,
--
L E P E K    Pruszcz   Gdaski
no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

Data: 2014-07-24 17:50:23
Autor: masti
Dnia pięknego Thu, 24 Jul 2014 18:20:55 +0200 osobnik zwany LEPEK napisał:

W dniu 2014-07-24 10:16, Andrzej Lawa pisze:
 moja stara Corsa B z półtoralitrowym dieslem ma wpisany
rodzaj paliwa: benzyna ;)

http://www.youtube.com/watch?
feature=player_detailpage&v=VXjiP17nQpE#t=145
;>

Tacy informatycy wdrażali, jak ci blacharze.

a co mają informatycy do wklepanych danych?

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2014-07-25 09:25:17
Autor: Maciek \"Babcia\" Dobosz
historiapojazdu.gov.pl - ciekawe, kiedy to sie rozkreci ;)
Dnia 2014-07-24, o godz. 17:50:23
masti <gone@to.hell> napisa(a):

a co maj informatycy do wklepanych danych?

Dane to wklepuje informator a nie informatyk ;-)

Zdrwko

Data: 2014-07-25 07:59:19
Autor: masti
historiapojazdu.gov.pl - ciekawe, kiedy to sie rozkreci ;)
Dnia pięknego Fri, 25 Jul 2014 09:25:17 +0200 osobnik zwany Maciek
\"Babcia\" Dobosz napisał:

Dnia 2014-07-24, o godz. 17:50:23
masti <gone@to.hell> napisał(a):

a co mają informatycy do wklepanych danych?

Dane to wklepuje informator

ale jawny czy tajny? :)

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2014-07-25 11:08:14
Autor: Maciek \"Babcia\" Dobosz
historiapojazdu.gov.pl - ciekawe, kiedy to sie rozkreci ;)
Dnia 2014-07-25, o godz. 07:59:19
masti <gone@to.hell> napisa(a):

Dnia piknego Fri, 25 Jul 2014 09:25:17 +0200 osobnik zwany Maciek
\"Babcia\" Dobosz napisa:

> Dnia 2014-07-24, o godz. 17:50:23
> masti <gone@to.hell> napisa(a):

adnych par lat temu jeden z powoanych po studiach do SPR (Szkoa
Podchorych Rezerwy) informatykw zastanawia si czemu pisarz
kompanijny przy wpisywaniu zawodu rechocze. Do czasu a sam obejrza
wpis i okazao si e jako zawd ma wpisane w ewidencji wojskowej jako
"informator". ;-)

Zdrwko

Data: 2014-07-25 09:13:35
Autor: masti
historiapojazdu.gov.pl - ciekawe, kiedy to sie rozkreci ;)
Dnia pięknego Fri, 25 Jul 2014 11:08:14 +0200 osobnik zwany Maciek
\"Babcia\" Dobosz napisał:

\"Babcia\" Dobosz napisał:

ale jawny czy tajny? :)

Ładnych parę lat temu jeden z powołanych po studiach do SPR (Szkoła
Podchorążych Rezerwy) informatyków zastanawiał się czemu pisarz
kompanijny przy wpisywaniu zawodu rechocze. Do czasu aż sam obejrzał
wpis i okazało się że jako zawód ma wpisane w ewidencji wojskowej jako
"informator". ;-)

Pani w kadrach pewnej firmy w PRLu po pytaniu o zawód i usłyszeniu odpowiedzi "informatyk" zapytała: "A o czym pan informuje?" :)

mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2014-07-25 16:40:50
Autor: LEPEK
W dniu 2014-07-24 19:50, masti pisze:

a co mają informatycy do wklepanych danych?

A te dane historyczne są ręcznie wklepywane, czy pobierane z jakichś baz prowadzonych od dawna?

Pozdr,
--
L E P E K    Pruszcz   Gdański

Data: 2014-08-07 05:54:21
Autor: radoslaw
historiapojazdu.gov.pl - ciekawe, kiedy to sie rozkreci ;)
W dniu czwartek, 24 lipca 2014 18:20:55 UTC+2 uytkownik LEPEK napisa:

http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=VXjiP17nQpE#t=145

;>

Tacy informatycy wdra�ali, jak ci blacharze.

Czyli artyci ... :)

historiapojazdu.gov.pl - ciekawe, kiedy to sie rozkreci ;)