historiapojazdu.gov.pl - ciekawe, kiedy to sie rozkreci ;)

Data: 2014-07-30 01:08:25
Autor: Konfabulator
historiapojazdu.gov.pl - ciekawe, kiedy to sie rozkreci ;)
Cały ten serwis jest gówno wart. Przegląd zrobiony 2 m-ce temu niewidoczny. Przerejestrowałem pojazd, wydali mi już twardy dowód, a w cepiku brak jakiejkolwiek wzmianki o tym. A skoro w dowodzie wbity jest przez PWPW i WK przegląd to chyba jednak administracja państwowa dysponuje tymi danymi? To do kurwy nędzy dlaczego nie ma ich w CEPiKu? Czy ten cały serwis WWW to jakaś kopia sprzed dwóch lat?!

historiapojazdu.gov.pl - ciekawe, kiedy to sie rozkreci ;)