historyczna fotka

Data: 2011-04-27 00:06:45
Autor: Tytus
historyczna fotka
Siemka
 ***"erg" Czy ktos moze wie o co tam chodzi, do czego sluzy metalowa konstrukcja
 pomiedzy motocyklem, a rowerem?

Obecnie uzywaja rowerow elektrycznych - to jakas dyscyplina kolarstwa torowego. Motocykle sluza do rownego napedzenia rowerow lub druzyny...

*** Zastanawiaja mnie rowniez zbiorniki paliwa.

Mnie tez ... czyzby konstruktor mial jakies kompleksy???

--
         Tytus
żółta motorynka

Data: 2011-04-27 00:39:35
Autor: erg
historyczna fotka

Użytkownik "Tytus" <tytus1@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ip7fla$fol$1inews.gazeta.pl...

Obecnie uzywaja rowerow elektrycznych - to jakas dyscyplina kolarstwa torowego. Motocykle sluza do rownego napedzenia rowerow

W jakim sensie "napedzania"?
Na pierwszym planie nie widac zeby rower byl polaczony z motocyklem. I ta konstrukcja stalowa?
Ciekawe z ktorego roku jest ta fotka. Warto zwrocic uwage na sposob trzymania kierownicy przez panow w kaskach. Na sama kierownice tez...

erg

Data: 2011-04-27 00:47:03
Autor: Tytus
historyczna fotka
 "erg"
[...]

Kontrola predkosci - napedzamy sie do n.p. 40 kmh rowno obie druzyny wtedy motocyklista zjezdza z toru
Ramka to klasyczny "blok startowy" kolarza zapietego w zabki
co dalej to nie wiem
http://portal.bikeworld.pl/rower/artykul:a34/6985/Torowe+ME+%E2%80%93+dzie%C5%84+3./

--
         Tytus
żółta motorynka

Data: 2011-04-27 00:52:04
Autor: Tytus
ps.
Siemka

http://pl.wikipedia.org/wiki/Kolarstwo_torowe#keirin

no

--
         Tytus
żółta motorynka

Data: 2011-04-27 07:50:56
Autor: Jackare
historyczna fotka
Użytkownik "erg" <nicdomnie@niepiszcie.pl> napisał w wiadomości news:4db749a7$0$2446$65785112news.neostrada.pl...

[...]

to zderzak chroniący przed kolizją rowerzysty z motocyklistą. Rowerzysta morze uderzyć w ten zderzak a nawet jechać na styk. Przez to że zderzak jest wałkiem, przy uderzeniu kołem roweru będzie sie po prostu obracać i nic nikomu się nie stanie.

historyczna fotka