Data: 2011-04-27 07:48:44 | |
Autor: frag | |
historyczna fotka | |
Użytkownik "erg" <nicdomnie@niepiszcie.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4db73dbc$0$2506$65785112news.neostrada.pl...
Taka forma kolarstwa torowego była popularna także w Polsce, w ten sposob bawili się w latach dwudziestych ubiegłego stulecia m.in panowie Rycher czy Choiński, którego czerwony motocykl torowy jest dzi¶ ekscponowany w którym¶ z warszawkich muzeów. Kolarz jechał w "cieniu aerodynamicznym" motocykla, st±d wyprostowana pozycja kierownika - w ten sposób zawodnik rozwijał większ± prędko¶ć. Ramka za motocyklem to stelaż poziomej, ułożyskowanej rolki, która ustalała optymaln± pozycję kolarza, a w razie dotknięcia do niej, hałasuj±c sygnalizowała motocykli¶cie, że może trochę przyspieszyć. Polecam lekturę wspomnień Rychtera pt. "Moje dwa i cztery kółka". Miał chłop ciekawe życie. -- frag |
|
Data: 2011-04-27 08:27:45 | |
Autor: Qlfon | |
historyczna fotka | |
W dniu 2011-04-27 07:48, frag pisze:
Polecam lekturę wspomnień Rychtera pt. "Moje dwa i cztery kółka". Miał chłop Piwo dla tego Pana za jedyn± sensown± odpowiedĽ:) -- Qlfon, Lublin Triumph Sprint ST 1050 |
|
Data: 2011-04-27 09:51:35 | |
Autor: de Fresz | |
historyczna fotka | |
On 2011-04-27 07:48:44 +0200, "frag" <frag@interia.prl> said:
Taka forma kolarstwa torowego była popularna także w Polsce, w ten sposob Gdzie¶ niedawno widziałem program, w którym opisywali taki przedwojenny motocykl, w dodatku polskiej konstrukcji. Co ciekawe, o ile mi pamięć nie szwankuje, nie miał on hamulców, st±d też ta rolka pełniła dodatkowo funkcję buforu bezpieczeństwa przy zwalnianiu. -- Pozdrawiam de Fresz |
|
Data: 2011-04-27 14:11:43 | |
Autor: erg | |
historyczna fotka | |
Użytkownik "frag" <frag@interia.prl> napisał w wiadomości news:ip8ans$e01$1news.onet.pl...
Odpowiedz - rewelacja. Teraz to pozostaje tylko pytanie o wyraz twarzy kierownika z numerem "7". erg |
|
Data: 2011-04-27 16:59:18 | |
Autor: Frag | |
historyczna fotka | |
erg napisał(a):
Odpowiedz - rewelacja. Teraz to pozostaje tylko pytanie o wyraz twarzy kierownika z numerem "7". Jako, że mam skaner pod ręk± a wspomnienia Rychtera to rzecz, do której lubie czasem wrócić i wybiorczo się wczytać, podzielę się opisem Mistrza, który chyba wyczerpuje temat: http://img833.imageshack.us/img833/4500/91463039.jpg http://img121.imageshack.us/img121/4154/80143102.jpg CZUWAJ! :) -- ===frag=== |
|
Data: 2011-04-28 02:25:58 | |
Autor: Wojtek Sobociński | |
historyczna fotka | |
W dniu 2011-04-27 16:59, Frag pisze:
erg napisał(a): Fantastyczne :) Muszę kupić tę ksi±żkę. -- Wojtek Sobociński Full szosa 2 sztywniaki XTZ 750 '91 Podkowa Le¶na |
|
Data: 2011-04-28 09:21:17 | |
Autor: Don Pedro | |
historyczna fotka | |
W dniu 2011-04-27 16:59, Frag pisze:
erg napisał(a): O, jak chodziłem do technikum zaraz koło Dynasów to starsi wiekiem mieszkańcy opowiadali mi o rozgrywanych tam wyścigach kolarskich. Pozdr DP |
|
Data: 2011-04-28 07:44:48 | |
Autor: masti | |
historyczna fotka | |
Dnia pięknego Thu, 28 Apr 2011 09:21:17 +0200 osobnik zwany Don Pedro
wystukał: W dniu 2011-04-27 16:59, Frag pisze:no pewnie, przecież tam był tor i siedziba Warszawskiego Towarzystwa Cyklistów. -- BMW R1100GS '95 mst <at> gazeta <.> pl "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości? -Wiem co mówię, to grunt zabija!" T.Pratchett |
|
Data: 2011-04-28 02:32:38 | |
Autor: Szuwaks | |
historyczna fotka | |
Witam,
Użytkownik "erg" <nicdomnie@niepiszcie.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4db80800$0$2452$65785112news.neostrada.pl... Odpowiedz - rewelacja. Teraz to pozostaje tylko pytanie o wyraz twarzy kierownika z numerem "7". Bezcenny :) -- Pozdrawiam Szuwaks |