[o¶wietlenie] hit czu kit

Data: 2009-04-22 21:34:17
Autor: emyo
[o¶wietlenie] hit czu kit
http://www.allegro.pl/item616899568_bocialarka_2_0_na_ssc_u_uchwyt_row_lad_autom_fv.html#gallery __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusów 4028 (20090422) __________

Data: 2009-04-22 21:34:57
Autor: emyo
[o¶wietlenie] hit czu kit
sory, oczywiscie w tytule ma byc "czy" __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusów 4028 (20090422) __________

Data: 2009-04-22 21:42:34
Autor: ...::QRT::...
[o¶wietlenie] hit czu kit
Dnia Wed, 22 Apr 2009 21:34:17 +0200, emyo napisał(a):

http://www.allegro.pl/item616899568_bocialarka_2_0_na_ssc_u_uchwyt_row_lad_autom_fv.html#gallery

mam "strsza" wersję - płaciłem za ni± chyba 160 czy 170 i IMO warto. Za t±
cenę raczej nie ma szans kupić czegokolwiek o tej mocy z ładowark± i
zapasowym akumulatorem.

Data: 2009-04-22 22:33:39
Autor: Wojtas
[o¶wietlenie] hit czu kit
....::QRT::... pisze:

mam "strsza" wersję - płaciłem za ni± chyba 160 czy 170 i IMO warto. Za t±
cenę raczej nie ma szans kupić czegokolwiek o tej mocy z ładowark± i
zapasowym akumulatorem.

Lepiej samemu sobie co¶ złożyć z takim samym efektem i 70% taniej.

--
Pozdr.
wojtas(at)rubikon.pl

"Bujać - to my, panowie szlachta!"

Data: 2009-04-22 22:43:26
Autor: Frankie
[o¶wietlenie] hit czu kit
Wojtas pisze:

Lepiej samemu sobie co¶ złożyć z takim samym efektem i 70% taniej.

Leczysz też się sam? :-)

--
pzdr,
frankie.

Data: 2009-04-22 23:53:50
Autor: stefan.brock
hit czu kit
On 22 Kwi, 22:43, Frankie <"frankie[blablabla]"@post.pl> wrote:
Wojtas pisze:

> Lepiej samemu sobie co¶ złożyć z takim samym efektem i 70% taniej.

> [...]

życzę powodzenia w składaniu latarki na dobrej diodzie za 66 zł.
(dolicz uchwyt, ładowarkę, zapasowy akumulator, pokrowiec...).
Ja kupiłem wła¶nie 2 sztukę, z pierwszej po roku jestem zadowolony.
Aktualna ma wygodne tryby pracy, w sam raz na rower.
Mogę zarekomendować.

Stefan

Data: 2009-04-23 00:25:27
Autor: rzymo
hit czu kit
On 23 Kwi, 08:53, stefan.br...@gmail.com wrote:
(...)
życzę powodzenia w składaniu latarki na dobrej diodzie za 66 zł.
(dolicz uchwyt, ładowarkę, zapasowy akumulator, pokrowiec...).
Ja kupiłem wła¶nie 2 sztukę, z pierwszej po roku jestem zadowolony.

Kupujesz latarkę z pewnego chińskiego sklepu i gotowe ;) Nawet s±
modele z optyk± pasuj±c± do o¶wietlania drogi przed rowerem. Za parę
dodatkowych $ możesz zmienić driver czy diodę. "Kwadraciaka" (obudowa
profil alu) też można złożyć tanio - czas działania, lumeny, koszt i
wygl±d zależ± od inwencji twórczej.
Ostatnio popełniłem tak± lampkę - http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1285981.html
, nawet jakby liczyć wszystko nowe koszt <100, tyle że trochę
dłubania. Optykę można dać węższ± i będzie dorównywać bocialarce - co
prawda mniejszy pr±d na diodzie, ale dużo przyjemniejsza barwa ¶wiatła
i dłuższy czas działania. Mocowanie dobre - trzyma pewnie, ma
regulację także w poziomie.
Jak się chce, to można (nawet bez dużej wiedzy elektronicznej) - nie
twierdzę że Bocialarka jest zła, ale maj±c ¶wiadomo¶ć że można mieć to
samo za połowę albo i mniejsz± czę¶ć jej ceny to ja bym jej nie kupił.

Data: 2009-04-23 10:20:42
Autor: Wojtek Paszkowski
hit czu kit
"rzymo" <rzymo0@gmail.com> wrote in message news:fcf056ba-2fc0-4b47-b631-e1ac4900c570k41g2000yqh.googlegroups.com...

Jak się chce, to można (nawet bez dużej wiedzy elektronicznej) - nie
twierdzę że Bocialarka jest zła, ale maj±c ¶wiadomo¶ć że można mieć to
samo za połowę albo i mniejsz± czę¶ć jej ceny to ja bym jej nie kupił.

jak kto¶ ma zdolno¶ci manualne, łeb na karku i jak±¶ tam wiedzę (w zasadzie teraz jest podana jak na tacy nawet w polskim necie), to może mieć to samo 2x taniej. Ale nie wszyscy chc±/maj± warunki do dłubania, na dodatek jest ryzyko wtopy - u mnie pierwsze lampki przyniosły "koszt wdrożeniowy" w postaci spalenia kilku diod i chyba 2 przetwornic, konieczno¶ć zakupu wielu narzędzi i zainwestowania w metr profila alu - więc koszt jednej sztuki pewnie znacznie przekroczył cenę gotowej samoróbki (choć bynajmniej tego nie żałuję). Więc niekoniecznie samemu musi być taniej...

pozdr

Data: 2009-04-23 11:04:33
Autor: Wojtas
hit czu kit
stefan.brock@gmail.com pisze:

życzę powodzenia w składaniu latarki na dobrej diodzie za 66 zł.
(dolicz uchwyt, ładowarkę, zapasowy akumulator, pokrowiec...).

Uchwyt to jakie¶ grosze, ładowarka i baterie z tej aukcji to jaki¶ chiński no-name - tak więc składanie własnej i tak wychodzi mocno taniej + własna satysfakcja.

Data: 2009-04-23 00:04:30
Autor: Wojtas
[o¶wietlenie] hit czu kit
Frankie pisze:

Leczysz też się sam? :-)

Regulujesz przerzutki w serwisie? :)

Data: 2009-04-23 08:33:11
Autor: ...::QRT::...
[o¶wietlenie] hit czu kit
Dnia Thu, 23 Apr 2009 00:04:30 +0200, Wojtas napisał(a):

Frankie pisze:

Leczysz też się sam? :-)

Regulujesz przerzutki w serwisie? :)

mechanika a elektryka to dwie różne sprawy :) --
www.warszawski.info

Data: 2009-04-23 11:13:04
Autor: Coaster
[o¶wietlenie] hit czu kit

Frankie pisze:

Leczysz też się sam? :-)
Regulujesz przerzutki w serwisie? :)

mechanika a elektryka to dwie różne sprawy :)

Nie calkiem. Przy naprawach - elektyka bez elementow mechaniki sie nie obejdzie a mechanika bez elektryki jak najbardziej :-P

--
PoZdR
increasing the risk of pinch flats."

Data: 2009-04-23 11:53:27
Autor: ...::QRT::...
[o¶wietlenie] hit czu kit

Frankie pisze:

[...]

ja sie z tym zgadzam

W kazdym razie chodzi o to ze nie mam w domu lutownicy  :)

--
www.warszawski.info

Data: 2009-04-23 12:55:19
Autor: Coaster
[o¶wietlenie] hit czu kit

Frankie pisze:

[...]

A kawalek miedzi, raczke (np. od pilnika) lub kawalek drewna i kuchenke gazowa, masz? ;-)

Data: 2009-04-23 08:52:30
Autor: Frankie
[o¶wietlenie] hit czu kit
Wojtas pisze:

Regulujesz przerzutki w serwisie? :)

Nie, ale podziwiam ludzi renesansu, takie zosie-samosie :-)

Data: 2009-04-23 11:14:02
Autor: Coaster
[o¶wietlenie] hit czu kit
Frankie wrote:
Wojtas pisze:

Regulujesz przerzutki w serwisie? :)

Nie, ale podziwiam ludzi renesansu, takie zosie-samosie :-)

Mow mi Leonardo ;-)

Data: 2009-04-22 23:41:45
Autor: scooby
[o¶wietlenie] hit czu kit
emyo pisze:
http://www.allegro.pl/item616899568_bocialarka_2_0_na_ssc_u_uchwyt_row_lad_autom_fv.html#gallery

kupiłem na dniach, t± wła¶nie wersję; ¶wieci ... mmmmiodzio :) i tylko grypsko 3ma mnie po nocach w domu :(

a jak Ci żal kasy, to kup romisena, czy jak mu tam ....

pzdr, scby

Data: 2009-04-23 00:23:53
Autor: Kuba Abuk
hit czu kit
On Apr 22, 9:34 pm, "emyo" <em...@o2.pl> wrote:
http://www.allegro.pl/item616899568_bocialarka_2_0_na_ssc_u_uchwyt_ro...

Hitem to by była, gdyby cena wynosiła 120zł, ogniwa były nowe, a nie z
padniętych laptopów, ładowarka zechciała choć raz zdziałać (najtańszy
chiński szmelc), wł±cznik lampki funkcjonował prawidłowo i czas
wysłania przesyłki był normalny.
Ja widzę jeden duży KIT w postaci byznezmena o wielkim ego, acz małym
formacie.

Zdravim,
Kuba

Data: 2009-04-23 11:58:54
Autor: Tomasz Minkiewicz
hit czu kit
On Thu, 23 Apr 2009 00:23:53 -0700 (PDT)
Kuba Abuk <J.Gruchota@gmail.com> wrote:

> [...]

Hitem to by była, gdyby cena wynosiła 120zł, ogniwa były nowe, a nie z
padniętych laptopów, ładowarka zechciała choć raz zdziałać (najtańszy
chiński szmelc), włącznik lampki funkcjonował prawidłowo i czas
wysłania przesyłki był normalny.
Ja widzę jeden duży KIT w postaci byznezmena o wielkim ego, acz małym
formacie.

Mam nieco inne wrażenia. Bocialarkę nabyłem jesienią i byłem zachwycony
przez jakiś miesiąc. Potem latarka wzięła i przestała się włączać
(tzn. albo się włączała, albo nie). Napisałem do producenta, kazał
przesłać, przesłałem, wróciła, sprawdziłem – miodzio, działa świetnie.
Niestety ostatnio znowu zaczęła szwankować – świeci bardzo ładnie, ale
tylko wtedy gdy leży na stole. Jak nią potrząsnąć przełącza się na inny
tryb, albo wyłącza w ogóle, albo zaczyna tak dziwnie pomrugiwać na
ćwierć gwizdka.

Chwilowo świecę jakąś latareczką z Castoramy na 2xAA (ma taką samą
średnicę, więc pasuje do uchwytu od bocialarki) i zastanawiam się,
co z tym fantem zrobić.
Doświadczenia z poprzedniej awarii mam bardzo dobre, bo lampka
naprawiona została szybko i bez szemrania, więc pewnie gdybym znowu ą odesłał, to by znów wróciła sprawna, tylko… na jak długo? Jeśli to
normalne dla bocialarek, że je trzeba odsyłać co trzy miesiące, to
ja dziękuję.

Moja ocena wyglÄ…da tak:
- obsługa klienta: 10/10 (szybko, rzeczowo, bez problemu)
- możliwości lampki gdy akurat działa: 8/10 (prawdą jest, że kierowcy
  z przeciwka zwalniajÄ… widzÄ…c bocialarkÄ™, bo nie wiedzÄ…, co na nich
  jedzie, ale trybĂłw za duĹĽo i w dziwnych ukĹ‚adach, a przeĹ‚Ä…cznik
  rzeczywiĹ›cie nienajlepiej siÄ™ obsĹ‚uguje w rÄ™kawiczkach czy zmarzniÄ™tÄ…
  rÄ™kÄ…)
- jakość wykonania: 2/10 (te dwa pkty za solidną obudowę, za „farsz” –
  zero)
- ogółem: jestem rozczarowany; gdybym wiedział, że tak będzie, to
  bym jej nie kupiĹ‚. :(

--
Tomasz Minkiewicz <tommink@gmail.com>

Data: 2009-04-25 00:08:02
Autor: Piotr Curious Gluszenia Slawinski
hit czu kit
Tomasz Minkiewicz wrote:
[...]

jesli umowa gwarancyjna nie jest spisana jako jakas 'specjalna' i nie masz
tego na pismie, to obowiazuje go ustawowe rozwiazanie jesli chodzi o
gwarancje, tj. 'do 3 razy sztuka' i po 3cim razie przysluguje ci zwrot
pieniedzy. zreszta jesli nie wywiazywalby sie z terminu naprawy to rowniez.

--

[o¶wietlenie] hit czu kit