holowanie uszkodzonego samochodu

Data: 2009-08-20 21:29:32
Autor: Regand
holowanie uszkodzonego samochodu
Czy prawnie mogę takie auto holować? Czy może ktoś mi napisać kiedy prawnie auto kwalifikuje się do holowania, a kiedy nie?

Holowac nie mozesz,
zreszta i tak cie pewnie laweta taniej wyjdzie niz pewnie nowe sprzeglo.

Data: 2009-08-21 09:24:35
Autor: Bartek
Użytkownik "Regand" <regand@vis.pl> napisał w wiadomości news:h6k8qs$ob1$1nemesis.news.neostrada.pl...
[...]

.... holowac trzeba umic:P
jak by tak sprzeglo palic przy holowaniu, to ...

--
Pozdrawiam, Bartek

holowanie uszkodzonego samochodu