holowanie uszkodzonego samochodu

Data: 2009-08-21 12:28:08
Autor: neelix
holowanie uszkodzonego samochodu

Użytkownik "cyybul" <cyybul@spamwp.pl> napisał w wiadomości news:h6k7dp$mgt$1inews.gazeta.pl...
Witam,
Muszę z holować uszkodzone auto - w sumie ponad 100km. Auto jest rozbite i ma zabrany dowód - ma uszkodzone przednie reflektory i pękniętą szybę. Jeden reflektor jest całkowicie wybity.
Czy prawnie mogę takie auto holować? Czy może ktoś mi napisać kiedy prawnie auto kwalifikuje się do holowania, a kiedy nie?

Laweta.
neelix

Data: 2009-08-21 21:31:37
Autor: Adam Płaszczyca
Dnia Fri, 21 Aug 2009 12:28:08 +0200, neelix napisał(a):

Czy prawnie mogę takie auto holować? Czy może ktoś mi napisać kiedy prawnie auto kwalifikuje się do holowania, a kiedy nie?

Laweta.

G.. prawda. Mozna załozyc oświetlenie tymczasowe. --
     ___________ (R)

Data: 2009-08-22 00:38:24
Autor: Adam 'Adak' Kępiński
holowanie uszkodzonego samochodu
G.. prawda. Mozna załozyc oświetlenie tymczasowe.

A co z brakiem DR?

--
Adam 'Adak' Kępiński    adak61@tlen.pl    GG: 1004327

Data: 2009-08-22 12:48:51
Autor: neelix

Użytkownik "Adam 'Adak' Kępiński" <adak61@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:h6n7dp$jb$1news.onet.pl...
G.. prawda. Mozna załozyc oświetlenie tymczasowe.

A co z brakiem DR?

To samo co z niekompletnym oświetleniem. Laweta. Na kwitku chyba powinno być napisane czy można jechać, chociaż mnie nigdy nie zabierano więc nie jestem pewien.
neelix

holowanie uszkodzonego samochodu