homenet

Data: 2010-07-23 16:44:46
Autor: Ianus
homenet
Homenet to wynalazek używany przez banki spółdzielcze (chyba wyłącznie). Niestety "nasz" BS ma dziwną politykę odbierania klientowi prawa do samodzielnego konfigurowania systemu. Z tego co znalazłem w sieci to nie wszędzie tak jest. Dlatego pytanie i równocześnie prośba - może ktoś posiada oficjalną "instrukcję obsługi oprogramowania krypotograficznego w systemie homenet" (taką nazwę spotkałem w jednym z BS-ów)?

pozdr.
JS

homenet