homobolszewizm w natarciu

Data: 2013-02-22 20:10:00
Autor: zdumiony
homobolszewizm w natarciu
Data: 2013-02-22 12:59:49
Autor: glob
homobolszewizm w natarciu
On 22 Lut, 20:10, "zdumiony" <zdumi...@jestem.pl> wrote:
http://www.youtube.com/watch?feature=endscreen&NR=1&v=G7TONzi1Hzo

Bolszewizm masz w Rosji prześladują homo jak w ZSRR, to pokłosie
komunistów, ups...stare dziady z czerwoną w lewej kieszeni
książeczką , nie powieszeni w 89 pobiegli do kk i razem w ramach
stalinowsko-katolickiej obsesji znowu prześladują niewinnych. No błąd
totalny ten 89 , ale przecież latarie nadal stoją ....

Data: 2013-02-22 22:03:19
Autor: zdumiony
homobolszewizm w natarciu
Użytkownik "glob" <strukturalizm@gmail.com> napisał w wiadomości news:145d2588-a800-4935-ab55-172b5a5fa863cd3g2000vbb.googlegroups.com...
Bolszewizm masz w Rosji prześladują homo jak w ZSRR, to pokłosie
Jak w Rosji prześladują homo?

Data: 2013-02-22 13:04:59
Autor: glob
homobolszewizm w natarciu
On 22 Lut, 22:03, "zdumiony" <zdumi...@jestem.pl> wrote:
Użytkownik "glob" <struktural...@gmail.com> napisał w wiadomościnews:145d2588-a800-4935-ab55-172b5a5fa863cd3g2000vbb.googlegroups.com...> Bolszewizm masz w Rosji prześladują homo jak w ZSRR, to pokłosie

Jak w Rosji prześladują homo?

Masz internet wpisz pytanie.

Data: 2013-02-22 22:23:16
Autor: zdumiony
homobolszewizm w natarciu
Użytkownik "glob" <strukturalizm@gmail.com> napisał w wiadomości news:b7b57b40-2aa9-4166-949a-496a322eb82eh9g2000vbk.googlegroups.com...
Masz internet wpisz pytanie.

Znalazłem http://www.newsweek.pl/swiat/michal-kacewicz-- zakaz-propagandy-homoseksualizmu-w-rosji,100826,1,1.html
zakaz propagandy homoseksualizmu wśród nieletnich
Jest jak najbardziej słuszny, zwłaszcza wsród nieletnich.

Data: 2013-02-22 14:23:37
Autor: glob
homobolszewizm w natarciu
On 22 Lut, 22:23, "zdumiony" <zdumi...@jestem.pl> wrote:
U ytkownik "glob" <struktural...@gmail.com> napisa w wiadomo cinews:b7b57b40-2aa9-4166-949a-496a322eb82eh9g2000vbk.googlegroups.com...

> Masz internet wpisz pytanie.

Znalaz emhttp://www.newsweek.pl/swiat/michal-kacewicz-- zakaz-propagandy-homose...
zakaz propagandy homoseksualizmu w r d nieletnich
Jest jak najbardziej s uszny, zw aszcza wsr d nieletnich.

Nie tylko to, beton komuszy starych pryków tak wyje, bo tak ich
nauczono, że wszyscy tacy sami i pod dyktando jedynej słusznej prawdy
i dlatego tak zioną ....tak jak i u nas. Taki śmieć to stalinowiec ,
gdyby się piędziesiąt lat wcześniej urodził, to by ciebie deptał, bo
tacy zawsze w ramach ideologii muszą innych deptać....tak... to ci
niepowieszeni w 89 r.

Data: 2013-02-23 09:47:31
Autor: zdumiony
homobolszewizm w natarciu
Użytkownik "glob" <strukturalizm@gmail.com> napisał w wiadomości news:1f30d594-ca51-46db-a846-ec4ec287f8d6x12g2000vbo.googlegroups.com...
tacy zawsze w ramach ideologii muszą innych deptać....tak... to ci
niepowieszeni w 89 r.

A ty byś chciał wieszac? komuchu jeden!

Data: 2013-02-23 04:44:04
Autor: glob
homobolszewizm w natarciu
On 23 Lut, 09:47, "zdumiony" <zdumi...@jestem.pl> wrote:
U ytkownik "glob" <struktural...@gmail.com> napisa w wiadomo cinews:1f30d594-ca51-46db-a846-ec4ec287f8d6x12g2000vbo.googlegroups.com...

> tacy zawsze w ramach ideologii musz innych depta ....tak... to ci
> niepowieszeni w 89 r.

A ty by chcia wieszac? komuchu jeden!

Komunistów , czyli bydło stalinowsko-kościelne.
 Wiesz dlaczego twoje życie nie ma żadnej wartości i dlaczego jesteś
zbrodniarzem, bo gdyby ciebie nie było to prześladowani mogliby żyć
normalnie, dlatego jesteś zwyrodnialcem i twoje miejsce jest na
latarni, bo przeszkadzasz żyć innym z chorej obsesji. Jesteś jak
szwab, jak bezpieka stalinowska, też nie pozwalali innym spokojnie
żyć, dlatego twoje życie nie ma wartości.

Data: 2013-02-23 13:46:35
Autor: zdumiony
homobolszewizm w natarciu
Użytkownik "glob" <strukturalizm@gmail.com> napisał w wiadomości news:6448e4e0-2735-4758-8bcf-8ccbb29c5cccr8g2000vbj.googlegroups.com...
normalnie, dlatego jesteś zwyrodnialcem i twoje miejsce jest na
latarni, bo przeszkadzasz żyć innym z chorej obsesji. Jesteś jak

Ja w odróznieniu od ciebie nikogo nie chcę wieszać na latarni.

Data: 2013-02-23 04:53:53
Autor: glob
homobolszewizm w natarciu
On 23 Lut, 13:46, "zdumiony" <zdumi...@jestem.pl> wrote:
U ytkownik "glob" <struktural...@gmail.com> napisa w wiadomo cinews:6448e4e0-2735-4758-8bcf-8ccbb29c5cccr8g2000vbj.googlegroups.com...

> normalnie, dlatego jeste zwyrodnialcem i twoje miejsce jest na
> latarni, bo przeszkadzasz y innym z chorej obsesji. Jeste jak

Ja w odr znieniu od ciebie nikogo nie chc wiesza na latarni.

Prześladujesz homo, którzy przez twoje prześladowania giną, bo
tworzysz nienawiść , są opluwani , poniżani. Dlatego mówi się że
demokracja upadła a mamy w PL bolszewie putinowską. Jesteś oprawcą i
moi zdaniem gdy latarnia skończy twój niepotrzebny żywot, normalni
ludzie przestaną być prześladowani, trzeba było nie być bezpieką
stalinowsko-kościelną. Ciebie nie ma , inni mogą normalnie żyć. Na tym
polega sprawiedliwość, oprawca nie może ujść bezkarnie.

Data: 2013-02-23 14:08:54
Autor: zdumiony
homobolszewizm w natarciu
Użytkownik "glob" <strukturalizm@gmail.com> napisał w wiadomości news:d6d8399f-585f-4814-91d0-0809e5bd87afk14g2000vbv.googlegroups.com...
Prześladujesz homo, którzy przez twoje prześladowania giną, bo

Gdzie prześladuję? podałem linka do filmiku w którym jest to że to geje nas prześladują

Data: 2013-02-23 05:43:03
Autor: glob
homobolszewizm w natarciu
On 23 Lut, 14:08, "zdumiony" <zdumi...@jestem.pl> wrote:
U ytkownik "glob" <struktural...@gmail.com> napisa w wiadomo cinews:d6d8399f-585f-4814-91d0-0809e5bd87afk14g2000vbv.googlegroups.com...

> Prze ladujesz homo, kt rzy przez twoje prze ladowania gin , bo

Gdzie prze laduj ? poda em linka do filmiku w kt rym jest to e to geje nas
prze laduj

Non stop syczysz mową nienawiści/karana/ mowa nienawiści takich jak ty
prowadzi do prześladowań homków , a nawet mordów. Masz krew niewinnych
ludzi na rękach, a ja jedynie domagam się sprawiedliwości.
 Ty się łudziłeś że się wywiniesz, że uciekniesz do Argentyny.. Każdy
ponosi konsekwencje swoich czynów, trzeba było myśleć zanim butem
deptałeś niewinnych, że ktoś kiedyś powie-- to ten oprawca i teraz
kara gnoju. Trzeba było być człowiekiem a nie szmatą, to byś skończył
jak człowiek.

Data: 2013-02-23 15:18:32
Autor: u2
homobolszewizm w natarciu
W dniu 2013-02-23 14:43, glob pisze:
Non stop syczysz mową nienawiści/karana/ mowa nienawiści takich jak ty
prowadzi do prześladowań homków , a nawet mordów. Masz krew niewinnych
ludzi na rękach, a ja jedynie domagam się sprawiedliwości.
  Ty się łudziłeś Ĺźe się wywiniesz, Ĺźe uciekniesz do Argentyny. KaĹźdy
[...]

Odwrotnie, ty mozesz zabic lub zarazic zwykla osobe HIVem.

Ty jestes niebieczny dla otoczenia.

Predzej czy pozniej marnie skonczysz.

Data: 2013-02-23 07:46:54
Autor: glob
homobolszewizm w natarciu
On 23 Lut, 15:18, u2 <u...@o2.pl> wrote:
> [...]

> jak człowiek.

Odwrotnie, ty mozesz zabic lub zarazic zwykla osobe HIVem.

- Donald Tusk: Gazeta Wyborcza, 15-16 października 2005

Spierdalaj w końcu debilu z tą zakłamaną propagandą, wrzucą ci katole
swoją nienawiść, a ty ciekasz jak kundel za rzuconym kijkiem. Masz pod
ręką internet poczytaj naukę a nie zwyrodnialców.

Data: 2013-02-23 16:57:46
Autor: u2
homobolszewizm w natarciu
W dniu 2013-02-23 16:46, glob pisze:
Spierdalaj w końcu debilu z tą zakłamaną propagandą, wrzucą ci katole
swoją nienawiść, a ty ciekasz jak kundel za rzuconym kijkiem. Masz pod
ręką internet poczytaj naukę a nie zwyrodnialców.

No wlasnie czytam naukowe opracowania.

Jestes niebezpieczny dla otoczenia.

Predzej czy pozniej marnie skonczysz.

Data: 2013-02-23 11:58:04
Autor: glob
homobolszewizm w natarciu
On 23 Lut, 16:57, u2 <u...@o2.pl> wrote:
> [...]

Jestes niebezpieczny dla otoczenia.

Predzej czy pozniej marnie skonczysz.

- Donald Tusk: Gazeta Wyborcza, 15-16 października 2005

Nauka potępia homofobie ty czytaczu nauuuuki.

Data: 2013-02-23 21:13:57
Autor: u2
homobolszewizm w natarciu
W dniu 2013-02-23 20:58, glob pisze:
Nauka potępia homofobie ty czytaczu nauuuuki.

Ja czytam opracowania o pedalach zboku. I dane naukowe sa zatrwazajace. To jak rozprzestrzeniajaca sie zaraza.

Data: 2013-02-23 12:33:33
Autor: glob
homobolszewizm w natarciu
On 23 Lut, 21:13, u2 <u...@o2.pl> wrote:
> [...]

To jak rozprzestrzeniajaca sie zaraza.

- Donald Tusk: Gazeta Wyborcza, 15-16 października 2005

To jebcu są wymysły kleru, nauka potępia homofobie bo jest to poważne
zaburzenie psychiczne, ty już płacisz zdrowiem, więc czytuj kler
dalej, tylko później się nie dziw że wsadą ciebie w kaftan i pouczysz
psychiatrów swoją nauuką- a reakcja- siostro pacjent znów ma atak.

Data: 2013-02-23 21:45:35
Autor: u2
homobolszewizm w natarciu
W dniu 2013-02-23 21:33, glob pisze:
[...]

Oprocz inwektyw nie masz nic sensownego do powiedzenia w tym temacie glomb. Pamietaj, ze ciebie ostrzegalem przed twoja agresja, ktora w koncu ciebie zniszczy...-;)

Data: 2013-02-23 12:59:25
Autor: glob
homobolszewizm w natarciu
On 23 Lut, 21:45, u2 <u...@o2.pl> wrote:
> [...]

koncu ciebie zniszczy...-;)

- Donald Tusk: Gazeta Wyborcza, 15-16 października 2005

Koleś bez powodu / z zaburzeń/nienawidzisz normalnych ludzi to się nie
dziw, że przyjdzie czas, że po tej twojej wsi z kaftanem będą ciebie
ganiać.

Data: 2013-02-23 22:34:00
Autor: u2
homobolszewizm w natarciu
W dniu 2013-02-23 21:59, glob pisze:
Koleś bez powodu / z zaburzeń/nienawidzisz normalnych ludzi to się nie
dziw, że przyjdzie czas, że po tej twojej wsi z kaftanem będą ciebie
ganiać.

Widac ciebie jeszcze nie zlapali glomb...-;)

Data: 2013-02-23 08:37:23
Autor: Przemysław M.
homobolszewizm w natarciu
Dnia Fri, 22 Feb 2013 12:59:49 -0800 (PST), glob napisał(a):

[...]

Właśnie. Juz dawno powinieneś na niej wisieć!

--
"Jedną z zalet demokracji jest to, że nikt kto został wybrany
nie jest głupszy niż ci co go wybrali. Im głupszy jest ten wybrany, tym głupsi są ci co go wybierali..."

Data: 2013-03-23 14:18:34
Autor: Grzegorz Z.
homobolszewizm w natarciu
"Serdecznie zydów nie znosze"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/2de9105554d4e52e?hl=pl
"spierdalaj Zydu"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/58f9dc37842a482b?hl=pl

"Przeciez juz nalezalem do seminarium duchownego, a wyrzucili mnie za
pedalstwo"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/9ebda8b1607f6a0a?hl=pl

"Tak, ja i mój partner."
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/a50eb25dd7f6ac48?hl=pl
"Wespól w zespól z moim partnerem"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/41d9cacf48e44dea?hl=pl

"zrob mi laske "
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/7d1d01735b978bc6?hl=pl
"Grzesia" zamów sobie na telefon.
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/73a10437251c4fe5?hl=pl

"Nie lubie dzieci"
https://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/b96c58e80aad45aa?hl=pl

" Jestem prawnikiem"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/c5466853818aaf10?hl=pl

"Masz cos nie tak z tym lbem!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/ec882cfb6109439a?hl=pl

"Za kazdy taki post powinno ci sie wyrywac pare tysiecy wlosów i wybijac
jeden zab."
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/6f969fb2ae0ae03d?hl=pl

"Zajebiemy dzisiaj mkarwana"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/3abdd1aa0c174ac3?hl=pl

"Co za skurwysyn"
https://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/6eed6f87eb6c04a0?hl=pl

"stado moherskiego bydla wychodzacego z kosciola"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/342e7d3b837d07b3?hl=pl

"Watykanskie totemy won z Polski!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/a472c27183b8834e?hl=pl

"Mój oficer prowadzacy równiez tak uwaza"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/f99857d114119f2a?hl=pl

"i huj :)"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/6064ad8733dd4618?hl=pl

"O kurwa!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/13170d7cc479cda3?hl=pl

"Rozjebalo mnie"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/0da237172c7c09a5?hl=pl

"O zesz kurwa"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/735c8000b655b53a?hl=pl

"Co ty kurwa "
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/a7305c3c70f25a21?hl=pl
"Jebany"
http://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/ec14c8342075f1fb?hl=pl
"Pierdolisz od rzeczy"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/d9d7d637e72a5ad4?hl=pl
"ale wez nie pierdol"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/e664a994ded103f6?hl=pl

"Gówno prawda"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/523a66587e2da510?hl=pl

"A teraz spierdalajcie"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/3aca36a9157ed006?hl=pl
"Obys zdychal dlugo i bolesciach"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/7b99cac811db7ebb?hl=pl
"Ty popierdolona kurwo!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/51fafb78319eebaa?hl=pl
"Spierdalaj pedale!"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/b3e042ca774655b8?hl=pl

"Alez ja jestem skurwielem"
https://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/a0796e4133375fa8?hl=pl
"najebany jak swinia"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/1c1566508a8e386c?hl=pl

"Grzesia sobie zamów na telefon."
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/b4e4b38e4442ae39?hl=pl

"Oj boli dzisiaj dupa"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/c3917633a7fad87a?hl=pl
"Mam kurwa w dupie"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/67d54e75ea2c4d92?hl=pl

"plwam na wasze sakramenta i na ten wasz kosciól"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/380f491375cfb03f?hl=pl

"Niechaj bedzie przeklety Bóg Ojciec i Syn, i Duch, i Matka Najswietsza, i
cale królestwo niebieskie"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/8ea0b3856782ccb4?hl=pl

"KURWA NIE MAM NIESTETY"
http://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/fe62c85440eafc86?hl=pl

"No bo to kurwa smieszne jest! "
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/c8a26f239ba3a8b5?hl=pl

"i co mi kurwa zrobisz"
http://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/5b13a9c0633f8804?hl=pl
" kurwa jego mac"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/7e073b9eaf1ab30c?hl=pl
"To kurwa co"
http://groups.google.com/group/pl.soc.religia/msg/a22abf0463bf28a6?hl=pl
"A zebys kurwa"
http://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/f21d11f26a95e84c?hl=pl

"Huj i dupa"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/0604810f57bf3c1a?hl=pl

"huj i dupa. Huj i dupa"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/aab27b11aa3a4651?hl=pl

"A teraz wykurwiaj w podskokach"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/4d3fe7f2c006b740?hl=pl

"Jak bedziesz spierdalal"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/aadf7078fef1ca5d?hl=pl
 "Cos ci sie popierdolilo?"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/9eb4d53ef6e1bbd6?hl=pl

"Nie dość że jestes sk******em, to jeszcze w dodatku głupim sk******em"
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/c42fa4e39e6b6511?hl=pl
"Ale ty naprawde pierdolisz od rzeczy "
https://groups.google.com/group/pl.soc.polityka/msg/2a4d162e47264aba?hl=pl

Data: 2013-02-22 20:21:24
Autor: Bogdan Idzikowski
homobolszewizm w natarciu

Użytkownik "zdumiony" <zdumiony@jestem.pl> napisał w wiadomości news:kg8fq8$aa0$1node1.news.atman.pl...
http://www.youtube.com/watch?feature=endscreen&NR=1&v=G7TONzi1Hzo

Kto jakąś bronią walczy, od takiej ginie!

rozbawiony

Data: 2013-02-22 20:22:24
Autor: u2
homobolszewizm w natarciu
W dniu 2013-02-22 20:10, zdumiony pisze:
http://www.youtube.com/watch?feature=endscreen&NR=1&v=G7TONzi1Hzo

Dobry rzut niusweekiem...-;)

Wiecej o tym Wojciszke :

http://pl.wikipedia.org/wiki/Bogdan_Wojciszke