honda 80 z silnikiem yamahy dt 125

Data: 2011-06-17 16:54:45
Autor: shift
honda 80 z silnikiem yamahy dt 125
Witam,

Czy dało by rade, wsadzic silnik yamahy dt 125, do ramy hondy mtx 80 r2 ?

Data: 2011-06-17 18:59:44
Autor: erg

Użytkownik "shift" <belzebub224@_NOSPAM_interia.pl> napisał w wiadomości news:88e632a1478a5d716e48de1e8ef39f0d$1grupy.scigacz.pl...
Witam,

Czy dało by rade, wsadzic silnik yamahy dt 125, do ramy hondy mtx 80 r2 ?

Dalo, dalo..
Tylko najpierw propros Tate o kieszonkowe na szlifierke katowa.

Data: 2011-06-17 17:05:17
Autor: shift
honda 80 z silnikiem yamahy dt 125
ergnapisal

[...]

tak nie wejdzie ?

Data: 2011-06-17 17:06:45
Autor: shift
honda 80 z silnikiem yamahy dt 125
shiftnapisal

ergnapisal

[...]

ALBO CO ZROBIC żeby miec 125 w mojej hondzie (bez tulejowania)

Data: 2011-06-17 19:37:57
Autor: Arni
honda 80 z silnikiem yamahy dt 125
shift pisze:
shiftnapisal

ergnapisal

[...]

wykrecic swiece i podłączyć kompresor. I dmuchac tak długo az się rozpęknie. Tylko wtedy trzeba jeszcze z dębowego klocka nowy tłok dostrugać bo oryginał bedzie latał.

Niech zgadne: masz to zarejestrowane jako motorower?

--
Arni         Toruń
'84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

Data: 2011-06-17 19:10:43
Autor: shift
honda 80 z silnikiem yamahy dt 125
Arninapisal

shift pisze:
shiftnapisal

ergnapisal

[...]

nie

Data: 2011-06-17 23:37:31
Autor: PawelK vel Pablo
honda 80 z silnikiem yamahy dt 125
Dnia 168 roku bieżącego, Arni zeznał(a) jak następuje:

Niech zgadne: masz to zarejestrowane jako motorower?

I tak się nie przyzna :P

Swoją drogą, zastanawia mnie po co pakować kasę w szlify, żeby
powiększyć pojemność zamiast iść zrobić to A/A1.

BTW: Agulec po drugim wykładzie w promotorze, pomyślałbyś? :-)
--
PawelK vel Pablo
e-mail: pablo i klubvolvo org pl

Data: 2011-06-18 10:46:07
Autor: Jacot
PawelK vel Pablo <e-mail@w.stopce> wrote:

Swoją drogą, zastanawia mnie po co pakować kasę w szlify, żeby
powiększyć pojemność zamiast iść zrobić to A/A1.

To A1 mozna teraz od 12 lat?;)
jak to sie ten swiat szybko zmienia...

--
Pozdrowionka
Jacot M10

Data: 2011-06-20 08:36:40
Autor: Kamil Nowak 'Amil'
shift napisał(a):
ALBO CO ZROBIC żeby miec 125 w mojej hondzie (bez tulejowania)

Nakleic odpowiednia naklejke.

--
Kamil Nowak 'Amil'
rocker's not dead