Grupy dyskusyjne   »   pl.rec.motocykle   »   honda XR 400 Rebus z zaworami

honda XR 400 Rebus z zaworami

Data: 2009-03-25 19:17:10
Autor: Arni
honda XR 400 Rebus z zaworami
Rafał Tomaszewski pisze:
Pacjent: Honda XR 400 rok 96
zabieg:
wymiana tłoka, szlif, dotarte zawory

Sprawa wygląda tak, że jak ustawie zawory ( ssące 0,10 i wydech 0,12 ) moto nie pali
Ja ustawie luz rzędu 4mm!!!!!!!!!!! na jednym wydechu który jest przy dekompresatorze motor pali od strzału ale hałasuje dzwigienka która wtedy mocno napierdziela , zkasowanie luzu do połowy czyli na 2mm - moto już nie pali
( przy tak dużym luzie zawór pracuje ale penie w mniejszym zakresie- pisze żeby ktoś nie myślał że przy zamkniętym jednym wydechu dopiero pali )

nie znam konstrukcji ale ze tak zapytam: rozrzad dobrze ustawiony?

--
Arni         Toruń
'84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"
'91 Volvo 940 D24TIC diesel pozbawiony wad i przyspieszenia
'91 Honda Prelude 2,0 EX

Data: 2009-03-25 19:27:08
Autor: Rafał Tomaszewski
honda XR 400 Rebus z zaworami

Użytkownik "Arni" <arni@no.spam> napisał w wiadomości news:gqdsf5$kq$1inews.gazeta.pl...
nie znam konstrukcji ale ze tak zapytam: rozrzad dobrze ustawiony?

chłopaki że tak powiem jaja se robicie:) odp.na pytanie powiem na znaki

pozdrawiam
rafał
450exc

Data: 2009-03-25 19:39:08
Autor: Eskimos
honda XR 400 Rebus z zaworami
On Wed, 25 Mar 2009 19:27:08 +0100, "Rafał Tomaszewski"
<srafi@poczta.onet.pl> wrote:


chłopaki że tak powiem jaja se robicie:) odp.na pytanie powiem na znaki

Czasami znaków jest więcej. Jeden od GMP, drugi od punktu zapłonu itd.
Olej znaki, popatrz na krzywki i pozycję wału. Załóż klucz i obróć
wałem parę razy, to bedzie widać kiedy się otwiera, zamyka itp.

Darz bór,
Eskimos
FJ1200
Daelim NS125 - faster, harder, scooter!!!
Poznań

Data: 2009-03-25 20:08:42
Autor: Rafał Tomaszewski
honda XR 400 Rebus z zaworami

Użytkownik "Eskimos" <eskimos@tegoniemaicpnet.pl> napisał w wiadomości news:06uks45pn0k23fk49q5pfc8j3g1980qqsf4ax.com...
On Wed, 25 Mar 2009 19:27:08 +0100, "Rafał Tomaszewski"
<srafi@poczta.onet.pl> wrote:


chłopaki że tak powiem jaja se robicie:) odp.na pytanie powiem na znaki

Czasami znaków jest więcej. Jeden od GMP, drugi od punktu zapłonu itd.
Olej znaki, popatrz na krzywki i pozycję wału. Załóż klucz i obróć
wałem parę razy, to bedzie widać kiedy się otwiera, zamyka itp.

a wy dalej łacha ciagniecie jak widze:) Jak pisze rozrzad ustawiony to trzeba to przyjać jako aksjomat:) Co mam pisać że rozrząd ustawiony na znak T na magnecie który oznacz GMP i pokrywa sie idealnie ze szczerbinką w okienku a wałek jest krzywkami do kołu i znaki na kole z wałka pokrywają się z płaszczyzną głowicy przy napiętym łańcuchu nierządu.............

Chłopaki może jakieś bardziej wydumane pomysły....... Już Zapek napisał mi na priva że miał kiedys podobnie bo śruba od regulacji zaworu zapierała sie o dekielek  ale u mnie działa lub nie działa przy zdjetych dekielkach:)

Napiszę jeszcze raz. Jak ustawie odpowiedni luzy zaworowe na trzech zaworach ( 2xssanie i 1x wydech ) i mega luz na jednym wydechu od strony dekompresatora ( pomimo takiego dużego luzu 4mm zawór pracuje w mniejszym zakresie ) TO SILNIK PALI Z PIERWSZEGO i gdyby nie hałas od dzwigienki to działa super. Jak ustawie luzy na wszystkich tak jak trzeba to jest dupa blada, nie pali i zalewa świece.


JAKIEŚ SUGESTIE?

Pozdrawiam
rafał
450exc

Data: 2009-03-25 21:02:49
Autor: Arni
honda XR 400 Rebus z zaworami
Rafał Tomaszewski pisze:

Napiszę jeszcze raz. Jak ustawie odpowiedni luzy zaworowe na trzech zaworach ( 2xssanie i 1x wydech ) i mega luz na jednym wydechu od strony dekompresatora ( pomimo takiego dużego luzu 4mm zawór pracuje w mniejszym zakresie ) TO SILNIK PALI Z PIERWSZEGO i gdyby nie hałas od dzwigienki to działa super. Jak ustawie luzy na wszystkich tak jak trzeba to jest dupa blada, nie pali i zalewa świece.

czy to znaczy ze masz cos zjebane z dekomprsatorem? ze dobrze ustawiony zawór to ciagłe otwarcie dekompresatora? Bo jak mniemam dekompresator pracuje wlasnie z tym zaworem?

--
Arni         Toruń
'84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"
'91 Volvo 940 D24TIC diesel pozbawiony wad i przyspieszenia
'91 Honda Prelude 2,0 EX

Data: 2009-03-25 21:30:15
Autor: Rafał Tomaszewski
honda XR 400 Rebus z zaworami

Użytkownik "Arni" <arni@no.spam> napisał w wiadomości news:gqe2l7$35g$1inews.gazeta.pl...
Rafał Tomaszewski pisze:

czy to znaczy ze masz cos zjebane z dekomprsatorem? ze dobrze ustawiony zawór to ciagłe otwarcie dekompresatora? Bo jak mniemam dekompresator pracuje wlasnie z tym zaworem?

BINGO:) chodzi właśnie o ten zawór na którym pracuje dekompresator, ale ten reczny nie ma z tym nic wspólnego.

Na moje oko to wygląda to tak że jak ustawie luzy tak jak trzeba to w momencie jak tło idzie do góry czyli w GMP to jest cpyknięcie na właśnie tym zaworze (od strony dekomp. ) a jak ustawie mega luz to już tego nie ma i wyda się że to owe cpyknięcie to praca autodekompresatora które działa wadliwie i nie pozwala odpalić maszyny. Jutro rozbieram poraz wtóry i oblukam to miejsce.

Pozdrawiam
Rafał
450exc

honda XR 400 Rebus z zaworami

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona