Data: 2009-03-25 19:21:26 | |
Autor: Marek B | |
honda XR 400 Rebus z zaworami | |
RafaĹ Tomaszewski pisze:
Pacjent: Honda XR 400 rok 96... KtoĹ ma jakieĹ pomysĹ bo ja juĹź wymiÄkam, zajÄĹo mi dwa dni Ĺźeby dojĹÄ Ĺźe przy takim luzie motor odpali mnie teĹź siÄ wydaje Ĺźe Ĺşle rozrzÄ d zĹoĹźony albo napinacz siÄ juĹź skoĹczyĹ -- pozdrawiam Marek crf250x |
|
Data: 2009-03-25 19:33:49 | |
Autor: Rafał Tomaszewski | |
honda XR 400 Rebus z zaworami | |
Użytkownik "Marek B" <redywywalto@noe.net.pl> napisał w wiadomości news:gqdt8a$juv$1nemesis.news.neostrada.pl... mnie też się wydaje że źle rozrząd złożony albo napinacz się już skończył napinacza jeszcze kawał, byc może łańcuch jest deńko wyciągniety bo znaki na kole od wałka rozrządu nie są idealnie z płaszczyzną głowicy tylko mijaja się o jakieś 1mm ale z tego co pamietam to w mojej xr 250 z nowym łańcuchem było podobnie czyli też nie było idealnego pokrycia znaków z powierzchnia. Uprzedzajac nastepne pytanie to odrazu pisze że na bank nie jest przestawiony o zęba. pozdrawiam rafał 450exc |
|
Data: 2009-03-25 20:04:48 | |
Autor: Marek B | |
honda XR 400 Rebus z zaworami | |
RafaĹ Tomaszewski pisze:
byĹo podobnie czyli teĹź nie byĹo idealnego pokrycia znakĂłw z powierzchnia. Uprzedzajac nastepne pytanie to odrazu pisze Ĺźe na bank nie jest przestawiony o zÄba.A weĹş ustaw zawory wedĹug specyfikacji i sprawdĹş kompresjÄ. I jeszcze coĹ, moĹźe gniazdo zaworowe juĹź siÄ sklepaĹo (wyrobiĹo) i zawĂłr zbyt gĹÄboko siedzi? -- pozdrawiam Marek crf250x |
|
Data: 2009-03-25 20:20:26 | |
Autor: Rafał Tomaszewski | |
honda XR 400 Rebus z zaworami | |
Użytkownik "Marek B" <redywywalto@noe.net.pl> napisał w wiadomości A weź ustaw zawory według specyfikacji i sprawdź kompresję. I jeszcze coś, może gniazdo zaworowe już się sklepało (wyrobiło) i zawór zbyt głęboko siedzi cieżko jest sprawdzić mi kompresje bo nie mam przyrządu ale na buta to w obu wariantach czyli z mega luzem lub zgodnie ze specyfikacja jak powiadasz jest taka że staje na kopniak i nie lece do dołu. Co do gniazda to jak pamietam jak oglądałem głowice po robocie to wydech nie wyglądały na siadnięte wręcz wyglądały jak by za bardzo wystawały ( czyli by coś pod nie wpadło ) niż ssące. Ale ogólnie zawory szczelne. Bardziej bym obstawiał na jakis autodekompresator i jego wadliwe działanie. Pozdrawiam Rafał 450exc |
|
Data: 2009-03-25 20:41:08 | |
Autor: PanAdol | |
honda XR 400 Rebus z zaworami | |
Witam
Tam jest taki dosc specyficzny dekompresator ktory dziala chyba na zasadzie cisnienia oleju - jak zlapie cisnienie wciaga taki malutki tloczek i dekompresator odpuszcza. Nie skladales tego jakos na silikon czy cos - jak tak moze zapchales jakis kanalik. Chyba ze zle kojarze i w xr400 jest to inaczej rozwiazane ? Pzdr PanAdol |
|
Data: 2009-03-25 20:46:16 | |
Autor: Rafał Tomaszewski | |
honda XR 400 Rebus z zaworami | |
Użytkownik "PanAdol" <panadol@poczta.neostrada.pl> napisał w wiadomości news:gqe1dn$r40$1inews.gazeta.pl... Witam o to jest jakiś trop wiec kolejna rozbiórka:( silikonu zero, tam są uszczelki blaszane pozdrawiam rafał 450exc |
|
Data: 2009-03-25 22:16:29 | |
Autor: PanAdol | |
honda XR 400 Rebus z zaworami | |
Jak dobrze kojarze pod walkiem rozzrzadu (tam gdzie jest te sprzegielko jednokierunkowe dekompresatora osadzone na walku) pod tym sprzegielkiem jest w glowicy otwor i tam taki "dzyndzel"/tloczek ze sprezynka (ze 3-4mm srednicy) jak cisnienia nie ma sprezynka wypycha "dzyndzel" i sprzegielko nie obraca sie i podtrzymuje zawor. Jak zlapie cisnienie wciaga "dzyndzel - sprzegielko obraca sie i dekompresator odpuszcza - wydaje mi sie ze tak to mniej widcej dziala ;) Pzdr PanAdol |
|
Data: 2009-03-26 12:45:41 | |
Autor: Rafał Tomaszewski | |
honda XR 400 Rebus z zaworami | |
Użytkownik "PanAdol" <panadol@poczta.neostrada.pl> napisał w wiadomości news:gqe70f$re8$1inews.gazeta.pl... Jak dobrze kojarze pod walkiem rozzrzadu (tam gdzie jest te sprzegielko no to kojarzysz dobrze bo pod wałkiem jest owy otworek o takiej średnicy w granicach 3mm tylko że z niego nic nie wystaje ( mogło zaginąć podczas transportu głowicy ), a jeśli biorąc pod uwagę że to działa tak jak opisujesz to brak owego "zaworka" lub :dzyndzelka" jak go zwał tak zwał to autodekompresator powinien być nie aktywny non stop a wychodzi że jest cały czas na działaniu. Grunt że problem jest zlokalizowany:) pozdrawiam rafał 450exc |
|
Data: 2009-03-25 22:30:21 | |
Autor: PanAdol | |
honda XR 400 Rebus z zaworami | |
Jeszcze jedno pytanie :
Probowales pchnac te moto - tzn czy odpali przy wiekszy obrotach czy tylko starterem walczyles ? Sie zastanawiam czy przy docieraniu za duzym tych zaworow nie moglo sie cos zmienic (zawor sie podniosl i dekompresor dekompresuje za bardzo ?? - tak glosno mysle ;) - trzeba rozebrac i zobaczyc. Ps do pomiaru kompresji w tych silnikach zalecaja wlasnie zwiekszenie luzu zawotu przy dekompresorze ps.2 zmierzenie kompresji by sie przydalo - czy jesli ustawisz prawidlowo zawory i przekrecisz walem czuc wogole jakas kompresje ? Pzdr PanAdol |
|
Data: 2009-03-26 10:58:22 | |
Autor: Rafał Tomaszewski | |
honda XR 400 Rebus z zaworami | |
Użytkownik "PanAdol" <panadol@poczta.neostrada.pl> napisał w wiadomości news:gqe7qf$2f9$1inews.gazeta.pl... Jeszcze jedno pytanie : no a jakże, podpinka pod cherroka 4.0L i ognia, ja zmarzłem a silnik nawet nie zakasłał Sie zastanawiam czy przy docieraniu za duzym tych zaworow nie moglo sie cos dekompresator ręczny przy kierownicy nie ma z tym nic wspólnego bo jest spory luz jeszcze na wałeczku od niego, nie jestem pewnien autodek. jeśli takowy jest i dlatego zaraz ide to prześledzić Ps do pomiaru kompresji w tych silnikach zalecaja wlasnie zwiekszenie luzu jest słabsza jak przy ustawieniu dużego luzu dlatego sądze że coś jest nie tak z tym auto i non stop odpręża mi silnik przy prawidłowym ustawieniu luzów. Generalnie troche mnie naprowadziłeś z tym kanalikiem,sprężynką i czymś tam jeszcze bo jak zciagałem głowice to nic takiego nie widziałem tam i może jak dałem do roboty głowice to gdzieś wypadło i teraz jest problem. Pozdrawiam Rafał 450exc |
|
Data: 2012-01-10 22:22:49 | |
Autor: bolej1 | |
honda XR 400 Rebus z zaworami | |
Witam widze ze temat byl juz dawno ale mam tez XR400 i ostatnio musialem zwalic glowice bo mialem przedmuch i zauwazylem ze tez brakuje mi tego auto dekompresora koleczek + sprezynka. Mozasz napisac jak sobie z tym poradziles? dokupiles? dorobiles?
Rafał Tomaszewski napisal Użytkownik "PanAdol" <panadol@poczta.neostrada.pl> napisał w wiadomości no a jakże, podpinka pod cherroka 4.0L i ognia, ja zmarzłem a silnik nawet Sie zastanawiam czy przy docieraniu za duzym tych zaworow nie moglo sie dekompresator ręczny przy kierownicy nie ma z tym nic wspólnego bo jest Ps do pomiaru kompresji w tych silnikach zalecaja wlasnie zwiekszenie luzu jest słabsza jak przy ustawieniu dużego luzu dlatego sądze że coś jest nie Generalnie troche mnie naprowadziłeś z tym kanalikiem,sprężynką i czymś tam Pozdrawiam -- Wysłano z czytnika Ścigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/ |
|
Data: 2012-01-10 22:30:17 | |
Autor: bolej1 | |
honda XR 400 Rebus z zaworami | |
Witam mozesz napisac jak poradziles sobie z tym problemem?
Rafał Tomaszewski napisal Użytkownik "PanAdol" <panadol@poczta.neostrada.pl> napisał w wiadomości no a jakże, podpinka pod cherroka 4.0L i ognia, ja zmarzłem a silnik nawet Sie zastanawiam czy przy docieraniu za duzym tych zaworow nie moglo sie dekompresator ręczny przy kierownicy nie ma z tym nic wspólnego bo jest Ps do pomiaru kompresji w tych silnikach zalecaja wlasnie zwiekszenie luzu jest słabsza jak przy ustawieniu dużego luzu dlatego sądze że coś jest nie Generalnie troche mnie naprowadziłeś z tym kanalikiem,sprężynką i czymś tam Pozdrawiam -- Wysłano z czytnika Ścigacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/ |