honda cb1000r

Data: 2011-09-21 19:21:51
Autor: siny
honda cb1000r
czesc.
czy orientuje sie ktos z Was jakie sa roznice pomiedzy rocznikami
tego motocykla?
nic nie moge konkretnego wygooglowac.
dzieki

Data: 2011-09-21 20:30:08
Autor: Mr.Pisiek
honda cb1000r
W dniu 2011-09-21 20:21, siny pisze:
czesc.
czy orientuje sie ktos z Was jakie sa roznice pomiedzy rocznikami
tego motocykla?
nic nie moge konkretnego wygooglowac.
dzieki

Witam !

Jestem szczęśliwym właścicielem CB 1000 R rok 2009

Różnice : rok 2008 - rekomendoany Power Commander PC III

rok 2009-2011 - rekomendowany Power Commander PC V

od roku 2010 - doszły inne kolory
lampa LED płaska (inna) fajniejsza wg mnie
kierownica grubsza na środku ( nie wiem po co )

Z tego co wiem reszta bez zmian

Jakby coś dzwoń : 604-132-737

Pozdrawiam

Michał

Data: 2011-09-21 20:46:01
Autor: siny
honda cb1000r
dzieki za info
chodzilo mi raczej o roznicach w zawieszeniu
czy tez w silniku
widzialem tez rozne heble, tylko nie wiem czy to zalezy
od roczika czy np od wersji (nissin i jeszczse jakies na T, niepamietam nazwy)
sa tez wersje extream, widzialem takiego czerwonego z czarnymi lampami
itp itd....

Witam !

Jestem szczesliwym wlascicielem CB 1000 R rok 2009

Róznice : rok 2008 - rekomendoany Power Commander PC III

rok 2009-2011 - rekomendowany Power Commander PC V

od roku 2010 - doszly inne kolory
lampa LED plaska (inna) fajniejsza wg mnie
kierownica grubsza na srodku ( nie wiem po co )

Z tego co wiem reszta bez zmian

Jakby cos dzwon : 604-132-737

Pozdrawiam

Michal

Data: 2011-09-21 23:29:33
Autor: Drzewo
honda cb1000r

Użytkownik "siny" <say4@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:j5deu6$hq3$1inews.gazeta.pl...
chodzilo mi raczej o roznicach w zawieszeniu
czy tez w silniku
Z tego co się orientuje nie było żadnych zmian w silniku i zawieszeniu, raczej drobne detale.

Pozdrawiam,
Drzewo.

http://www.motoaukcje.eu

Data: 2011-09-22 09:53:49
Autor: morghul
honda cb1000r
od roczika czy np od wersji (nissin i jeszczse jakies na T, niepamietam

Tokico pewnie

--

morghul

Data: 2011-09-22 18:40:17
Autor: siny
honda cb1000r

Tokico

no wlasnie
dobre sa? lepsze? gorsze? takie niby detale ale lepiej wiedziec co sie kupuje za taka kase
:)

Data: 2011-09-21 21:04:31
Autor: siny
honda cb1000r

rok 2009-2011 - rekomendowany Power Commander PC V

tego commandera montowales wz wydechem i decatem?
czy ot tak?

Data: 2011-09-22 19:46:49
Autor: Mr.Pisiek
honda cb1000r
W dniu 2011-09-21 22:04, siny pisze:

rok 2009-2011 - rekomendowany Power Commander PC V

tego commandera montowales wz wydechem i decatem?
czy ot tak?

PCV montowałem razem z Acrapovic' em - katalizator wywaliłem, sondę też (zamiast niej O2eliminator) - mapa zapłonu ze strony Poewer Commandera

Data: 2011-09-22 20:46:17
Autor: siny
honda cb1000r

PCV montowalem razem z Acrapovic' em - katalizator wywalilem, sonde tez (zamiast niej O2eliminator) - mapa zaplonu ze strony Poewer Commandera

byles z nim na hamowni?
albo inaczej, czujesz jakas wyrazna roznice? i jak z glosnoscia takiego zestawu nie mailes problemu z policja?
dzieki

Data: 2011-09-22 22:01:33
Autor: Mr.Pisiek
honda cb1000r
W dniu 2011-09-22 21:46, siny pisze:
[...]

Na homowni nie byłem ale różnica jest duża - dół jest o wiele lepszy.
Hałas jest na średnim poziomie Policja nie zwraca na mnie uwagi - dżwięk jest basowy i piękny !!!!

Data: 2011-09-23 17:46:28
Autor: siny
honda cb1000r

Na homowni nie bylem ale róznica jest duza - dól jest o wiele lepszy.

to dol tam moze byc jeszcze lepszy? sadzilem ze dol jest tak tlusty ze wiecej nie trzeba
podciagnolbym raczej lekko gore
:)

honda cb1000r