honda cbf600s skrzynia

Data: 2011-07-07 13:08:40
Autor: mazik24
honda cbf600s skrzynia
witam   mam pytanko mam honde cbf600s nabylem ja za male pieniadze ale jest problem ze skrzynia,pytanie: czy ta honda ma imobilajzer i trzeba jakis specjalny klucz z wbudowanym przyciskiem wylaczenia imobi. ,bo ja mam zwykly klucz ,czy poprostu imobilajzer sie wylacza podczas przekrecenia stacyjki?

Data: 2011-07-07 16:27:58
Autor: Arni
honda cbf600s skrzynia
mazik24 pisze:
[...]

to masz problem ze skrzynią czy z immobilizerem? a moze myslisz, że immobilizer siedzi w skrzyni?
pewnie z racji okrojonego programu nauczania teraz juz nie uczą w szkołach logicznego składania wypowiedzi?

hmmm.. :)

--
Arni         Toruń
'84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

Data: 2011-07-07 19:30:07
Autor: marcinu
honda cbf600s skrzynia

Użytkownik "mazik24" <mazik24@_NOSPAM_gmail.com> napisał w wiadomości news:1647a00e3a5eac8954218fc68a499591$1grupy.scigacz.pl...
[...]

Masz nad stacyjką napis H.I.S.S ??
Jesli nie, to nie masz immobilasera.

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
Marcin/CBF600N
Wawa-Bielany zone

Data: 2011-07-07 22:32:14
Autor: mazik24
honda cbf600s skrzynia
marcinunapisal

[...]

mi chodzilo dokladnie czyw tym roczniku 2007 sa te hiss-y i czy trzeba jakis specjalny kluczyk czy imobilajzer wylacza sie przy przekreceniu stacyjki

a do kolegi up up nie znam sie az tak dobrze na motach ,dlatego moze zle napisalem pytanko,a co do szkoly to samsie zglosc zeby ci przypomnieli o manierach!  jutro sprawdze czy jest ten hiss dziekuje

Data: 2011-07-08 00:40:32
Autor: Arni
honda cbf600s skrzynia
mazik24 pisze:

a do kolegi up up nie znam sie az tak dobrze na motach ,dlatego moze zle napisalem pytanko,a co do szkoly to samsie zglosc zeby ci przypomnieli o manierach!

polska trudny jezyk.

Data: 2011-07-08 00:55:27
Autor: PawelK vel Pablo
honda cbf600s skrzynia
Dnia 189 roku bieżącego, Arni zeznał(a) jak następuje:

mazik24 pisze:

> a do kolegi up up nie znam sie az tak dobrze na motach ,dlatego
> moze zle napisalem pytanko,a co do szkoly to samsie zglosc zeby ci
> przypomnieli o manierach!  polska trudny jezyk.

a szczególnie wymowa literków :P

--
PawelK vel Pablo
e-mail: pablo i klubvolvo org pl

Data: 2011-07-08 06:29:58
Autor: Piotr Rezmer
honda cbf600s skrzynia [OT]
Arni pisze:

polska trudny jezyk.

nie znasz sie, to ajfon stajl

Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar

Data: 2011-07-08 16:10:50
Autor: Glub
honda cbf600s skrzynia [OT]
On 2011-07-08 06:29:58 +0200, Piotr Rezmer said:

Arni pisze:

polska trudny jezyk.

nie znasz sie, to ajfon stajl

ajfon srrajfon nie ma tu nic do rzeczy