honda mtx 80 ch這dzona ciecza.

Data: 2014-07-09 15:56:40
Autor: motooo
honda mtx 80 ch這dzona ciecza.
Witam... chcia貫m zapyta czy mo積a za這篡 korbow鏚 od hondy mtx 80 ch這dzonej powietrzem  do hondy mtx 80 ch這dzona ciecz poniewa nigdzie nie mog dosta korby do ch這dzonej ciecz wszystko jest na powietrze... z g鏎y dzi瘯i za odpowiedz! :p --
Wys豉no z czytnika 圭igacz.pl -> http://grupy.scigacz.pl/

Data: 2014-07-12 12:28:42
Autor: Konspirator
honda mtx 80 ch嚙緻dzona ciecza.
W dniu 2014-07-12 11:54, motooo pisze:
motooo napisal

Witam... chciaem zapyta czy mo髒na zao髒y korbow籀d od hondy mtx 80
chodzonej powietrzem  do hondy mtx 80 chodzona ciecz poniewa髒 nigdzie
nie mog dosta korby do chodzonej ciecz wszystko jest na
powietrze... z
g籀ry dziki za odpowiedz! :p

adne zdjcie: http://i.imgur.com/ttB2389.jpg

Gdybym te髒 nie przepada za psiarni <http://www.tvn24.pl/policjant-ktory-pijany-rozbil-porsche-wciaz-nie-zostal-przesluchany-jak-sa-znajomosci-to-tak-jest,431761,s.html> to bym je podesa do komendy w Jodowej.

PS Moje lokalne Psiaki wiedz jak 'sympati' ich darz.

--
(_) 儭 領

Data: 2014-07-13 23:00:24
Autor: ursyn
honda mtx 80 ch嚙緻dzona ciecza.
W dniu sobota, 12 lipca 2014 12:28:42 UTC+2 u髒ytkownik Konspirator napisa:
> [...]

PS Moje lokalne Psiaki wiedz jak 'sympati' ich darz.

Ale ty uhu jeste fajny, i taki wz籀r do naladowania dla innych... wz籀r prawdziwego miotacza 髒elastwem.

Data: 2014-07-14 19:09:42
Autor: Konspirator
W dniu 2014-07-14 08:00, ursyn pisze:
Ale ty uhu jeste fajny, i taki wz籀r do naladowania dla innych... wz籀r prawdziwego miotacza 髒elastwem.

A Ty kim waciwie jeste?

--
(_) 儭 領

Data: 2014-07-14 22:08:22
Autor: Arni
W dniu 14.07.2014 19:09, Konspirator pisze:
W dniu 2014-07-14 08:00, ursyn pisze:
Ale ty uhu jeste fajny, i taki wz籀r do naladowania dla innych...
wz籀r prawdziwego miotacza 髒elastwem.

A Ty kim waciwie jeste?

a jaki ma zwizek to co napisae z korbowodami od MTX, spamerze?

--
Arni

Data: 2014-07-15 12:18:27
Autor: AZ
On 2014-07-12, Konspirator <xxxxxx.xx.xxxx@gmail.com> wrote:

[...]

Wyjdz z domu, GTA to przezytek.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2014-07-14 23:58:36
Autor: Tmek
honda mtx 80 ch這dzona ciecza.

U篡tkownik "motooo" <kamil.niegos@_NOSPAM_o2.pl> napisa w wiadomo軼i news:447f1171b3e354b2a459cedd3829ed53$1grupy.scigacz.pl...
[...]

Najszybciej dowiesz sie dzwoniac do aso hondy, gdzie maja wglad w katalogi i moga sprawdzic po numerach czesci czy jest to to samo.

Tmek

honda mtx 80 ch這dzona ciecza.