"honorarium" Marczuk

Data: 2011-01-22 20:57:46
Autor: Maruda
"honorarium" Marczuk
Niech mnie ktoś oświeci, bo ja, to chyba jakiś głupi jestem.

To można w Polsce przyjąć w pokaźnej kwocie zapłatę za usługę, nie wystawić żadnego dokumentu potwierdzającego ten obrót gospodarczy, a prokuratura potem "uwierzy zapewnieniom"? A skarbówka?

--
DziÄ™kujÄ™.    Pozdrawiam.       Ten Maruda.

Data: 2011-01-22 14:02:11
Autor: witek
"honorarium" Marczuk
On 1/22/2011 1:57 PM, Maruda wrote:
[...]

w przypadku prawników można,

Data: 2011-01-22 21:19:29
Autor: Maruda
"honorarium" Marczuk
W dniu 2011-01-22 21:02, witek pisze:
[...]

Rozumiem zatem, że prawnicy są traktowani podobnie jak prostytutki. No i zaczyna się to jakoś układać w logiczną całość.

--
DziÄ™kujÄ™.    Pozdrawiam.       Ten Maruda.

Data: 2011-01-23 17:04:38
Autor: mi
"honorarium" Marczuk
On 22.01.2011 21:19, Maruda wrote:
w przypadku prawników można,
Rozumiem zatem, że prawnicy są traktowani podobnie jak prostytutki. No i
zaczyna się to jakoś układać w logiczną całość.

Zapoznaj się z przeszłością pani Ołeny vel Weroniki Marczuk. Podpowiem, że świadczyła w klubach różne usługi, za które nie wystawiała pokwitowania. Zakręciła Pazurę i dopiero przy nim się wybiła. Tak więc strzeliłeś dość dobrze.

mi

Data: 2011-01-22 21:21:09
Autor: Hades
"honorarium" Marczuk
U¿ytkownik "witek"
[...]

Czyli to przypadek takich "wyjetych" spod prawa? Slowom prawnika
nalezy wierzyc bezgranicznie, inni na swoje twierdzenia musza miec
jakis dowod. Dobrze rozumuje?
AM

Data: 2011-01-23 01:12:01
Autor: Arek
"honorarium" Marczuk
W dniu 2011-01-22 20:57, Maruda pisze:
Niech mnie ktoś oświeci, bo ja, to chyba jakiś głupi jestem.

Raczej zindoktrynowany.

To można w Polsce przyjąć w pokaźnej kwocie zapłatę za usługę, nie

Można. Możemy się umówić na spotkanie podczas, którego mi przekażesz pokaźną kwotę.

Mi gotówka śmierdzi :)

wystawić żadnego dokumentu potwierdzającego ten obrót gospodarczy, a
prokuratura potem "uwierzy zapewnieniom"? A skarbówka?

Co znaczy nie wystawić żadnego dokumentu?
O jaki dokument konkretnie Ci chodzi?

Arek

--
http://www.arnoldbuzdygan.com

Data: 2011-01-23 01:12:30
Autor: Arek
"honorarium" Marczuk
W dniu 2011-01-23 01:12, Arek pisze:
Mi gotówka śmierdzi :)

Arek

--
http://www.arnoldbuzdygan.com

Data: 2011-01-23 03:40:19
Autor: p 47
"honorarium" Marczuk

Użytkownik "Maruda" <null@com.pl> napisał w wiadomości news:ihfcrq$de7$1news.onet.pl...
[...]

OczywiÅ›cie można, i nie tylko to, ale jedynie  pod warunkiem, ze sÅ‚użyć to ma potwierdzeniu tych  rzekomo  "bezprawnych" dziaÅ‚aÅ„ nienawistnego CBA pod kierownictwem KamiÅ„skiego, co to smiaÅ‚ wczeÅ›niej Å›wiÄ™tokradczo podejrzewać samego ryżego cudotwórcÄ™ o dokonanie przecieków

Data: 2011-01-23 08:07:11
Autor: Alek
"honorarium" Marczuk
[...]

Zapewne miała podpisaną wcześniej umowę, zlecenie prowadzenia sprawy, pełnomocnictwo itp., być może z określoną kwotą honorarium.
Ponadto tłumaczyła się, że w chwili przyjmowania pakunku nie wiedziała że są w nim pieniądze. Myślała że to jakiś prezent (wcześniej już takie otrzymywała). Nawet opakowanie to sugerowało (firmowy papier perfumerii czy coś takiego - detali nie pamietam).
Wioskowy Dżems Bąd pod kierownictwem apolitycznego fachowca spierdolił sprawę i tyle.

Data: 2011-01-23 12:48:06
Autor: animka
"honorarium" Marczuk
W dniu 2011-01-23 08:07, Alek pisze:
Użytkownik "Maruda"<null@com.pl>  napisaÅ‚

[...]

perfumerii czy coÅ› takiego - detali nie pamietam).
Wioskowy Dżems Bąd pod kierownictwem apolitycznego fachowca spierdolił
sprawÄ™ i tyle.

Przecież gdyby to było wynagrodzenie to poszłoby na jej konto w banku czy w jakiejś kasie by pobrała.

--
animka

Data: 2011-01-23 09:10:38
Autor: witek
"honorarium" Marczuk
On 1/23/2011 5:48 AM, animka wrote:
Przecież gdyby to było wynagrodzenie to poszłoby na jej konto w banku
czy w jakiejś kasie by pobrała.

dlaczego?

Data: 2011-01-25 03:27:20
Autor: p 47
"honorarium" Marczuk

Użytkownik "witek" <witek7205@gazeta.pl.invalid> napisał w wiadomości news:ihhgd2$jbv$2inews.gazeta.pl...
On 1/23/2011 5:48 AM, animka wrote:
Przecież gdyby to było wynagrodzenie to poszłoby na jej konto w banku
czy w jakiejś kasie by pobrała.

dlaczego?

Poniewaz kwota, która przyjeła ta Ukrainka wielokrotnie przekracza kwote, jaka zgodnie z ustawą "Prawo Gospodarcze" można przyjmować w gotówce!
Naruszenie tego przepisu podlega karze.

Data: 2011-01-26 05:00:49
Autor: p 47
"honorarium" Marczuk

Użytkownik "witek" <witek7205@gazeta.pl.invalid> napisał w wiadomości news:ihlj7m$q5n$10inews.gazeta.pl...
On 1/24/2011 8:27 PM, p 47 wrote:

[...]

No, ale wracamy do punktu wyjÅ›cia, zawartego w pierwszym poÅ›cie, z uzupeÅ‚nieniem, że jesli uwierzyć tÅ‚umaczeniom Marczuk, to dodatkowo przyznaÅ‚a siÄ™ ona do popeÅ‚nienia przestepstwa  dot. obrotu gospodarczego, zagrozonego karÄ…, za które też nikt nie pociÄ…gnÄ…Å‚ jej do odpowiedzialnoÅ›ci.

Data: 2011-01-25 22:49:53
Autor: witek

On 1/24/2011 8:27 PM, p 47 wrote:

[...]

No, ale wracamy do punktu wyjścia, zawartego w pierwszym poście, z
uzupełnieniem, że jesli uwierzyć tłumaczeniom Marczuk, to dodatkowo
przyznała się ona do popełnienia przestepstwa dot. obrotu gospodarczego,
zagrozonego karą, za które też nikt nie pociągnął jej do odpowiedzialności.

jeszcze,
bo to nie było przedmiotem tego postępowania karnego
ten fakt stwierdzony przez sąd powinien zostać przekazany do odrębnego postępowania. i to na dodatek nie z kodeksu karnego.

zawiadom UKS, to sie tym zajmÄ….

Data: 2011-01-25 03:28:14
Autor: Arek
"honorarium" Marczuk
W dniu 2011-01-25 03:27, p 47 pisze:
Poniewaz kwota, która przyjeła ta Ukrainka wielokrotnie przekracza
kwote, jaka zgodnie z ustawą "Prawo Gospodarcze" można przyjmować w
gotówce!
Naruszenie tego przepisu podlega karze.

Straszne! Jakiej?

Ubawiony po pachy

Arek

--
http://www.arnoldbuzdygan.com

Data: 2011-01-24 22:24:17
Autor: witek
"honorarium" Marczuk
On 1/24/2011 8:28 PM, Arek wrote:
[...]

Są limity obrotu gotówkowego.
podlegać podlega to jest bezdyskusyjne.

Data: 2011-01-25 04:31:17
Autor: p 47
"honorarium" Marczuk

Użytkownik "Arek" <arek@eteria.net> napisał w wiadomości news:ihlcg0$nq6$1inews.gazeta.pl...
[...]

A samemu sprawdzic to nie Å‚aska?

Ubawiony po pachy

Arek

-- http://www.arnoldbuzdygan.com

Z ciekawości, -znalazłem taka stronę, -wystepuje tam powyższe nazwisko z twojej stopki:

http://olgierd.wordpress.com/2006/08/25/arnold-buzdygan-aresztowany/

To o tobie??
:

Data: 2011-01-24 22:25:11
Autor: witek
"honorarium" Marczuk
On 1/24/2011 9:31 PM, p 47 wrote:

[...]

wez nie zartuj, to ty nawet do wikipedii nie zajrzałeś.

Data: 2011-01-25 12:15:01
Autor: Arek
"honorarium" Marczuk
W dniu 2011-01-25 04:31, p 47 pisze:
A samemu sprawdzic to nie Å‚aska?

Leń jestem.
Powiedz mi jakiej to strasznej karze podlegam gdy przychodzi do mnie
kontrahent i płaci mi 100 tys.

Wg Ciebie mam go odesłać i powiedzieć "Nie, no - gotówka mi śmierdzi, zrób Pan (kiedyś? na św. Nigdy?) przelew"

Tak prowadząc firmę zbankrutujesz szybciej niż myślisz.

Z ciekawości, -znalazłem taka stronę, -wystepuje tam powyższe nazwisko z
twojej stopki:
http://olgierd.wordpress.com/2006/08/25/arnold-buzdygan-aresztowany/
To o tobie??

Trudno odpowiedzieć na takie pytanie.
Część o mnie a część to bajkopisarstwo.

Widzę, że Olgierd jest nieuczący się i czas mu złożyć pozew.

Arek

--
http://www.arnoldbuzdygan.com

Data: 2011-01-26 05:05:32
Autor: p 47
"honorarium" Marczuk

Użytkownik "Arek" <arek@eteria.net> napisał w wiadomości news:ihmbbo$58a$1inews.gazeta.pl...
[...]

OczywiÅ›cie fizycznie jesteÅ› w stanie zrobić co zechcesz, ale jesli przyjmiesz gotówkÄ™ to poza wszelkÄ… watpliwość zÅ‚amiesz  prawo i jesli ciÄ™ na tym zÅ‚apiÄ… to zostaniesz ukarany, a także, w pewnych okolicznoÅ›ciach mozesz zostać oskarżony o inne przestÄ™pstwa (tak jak Marczuk)

Data: 2011-01-26 11:35:20
Autor: mi
"honorarium" Marczuk
On 26.01.2011 05:05, p 47 wrote:
Oczywiście fizycznie jesteś w stanie zrobić co zechcesz, ale jesli
przyjmiesz gotówkę to poza wszelką watpliwość złamiesz prawo i jesli cię
na tym złapią to zostaniesz ukarany, a także, w pewnych okolicznościach
mozesz zostać oskarżony o inne przestępstwa (tak jak Marczuk)

Nie będę przytaczał po raz milionowy słynnego powiedzonka Kisiela o bohaterskim socjaliźmie...

.... ale tak już jest, że najpierw ustrój tworzy sytuacje korupcjogenne a następnie wprowadza totalitarne (a czymże jest zakaz obrotu gotówkowego?!) rozwiązania, żeby zapanować nad bajzlem, który stworzył.

mi

Data: 2011-01-26 13:40:04
Autor: Arek
"honorarium" Marczuk
W dniu 2011-01-26 05:05, p 47 pisze:
[...]

Ukarany? Niby co mi zrobiÄ…? Krzywo spojrzÄ…? PokiwajÄ… palcem?

Doskonale pamiętam kiedy i dlaczego wprowadzono obowiązek płacenia przelewami.
Wbrew dzisiejszemu przekonaniu niektórych nie po to żeby kontrolować społeczeństwo (oczywiście teraz i do tego to wykorzystują) tylko po to żeby ratować upadające banki i państwowe przedsiębiorstwa.

pozdrawiam
Arek

--
http://www.arnoldbuzdygan.com

Data: 2011-01-26 13:50:16
Autor: mi
"honorarium" Marczuk
On 26.01.2011 13:40, Arek wrote:
[...]

Zapomniałeś o rozpasanym fiskalizmie. On jest gwarancją, że bez przewrotu ten przymus nie będzie zniesiony a zapewne pojawią się sankcje coraz ostrzejsze w miarę upadku finansowego Unii.

mi

Data: 2011-01-25 12:55:49
Autor: mi
"honorarium" Marczuk
On 25.01.2011 04:31, p 47 wrote:
http://olgierd.wordpress.com/2006/08/25/arnold-buzdygan-aresztowany/
To o tobie??

O nim, ale ta sprawa to była jedna wielka hucpa. Odprysk generowania haków i wykańczania biznesmenów z Wrocławia. Menda za to odpowiedzialna poleciała z okręgówki do rejonówki. Zauważ, że wszystkie informacje dot. tej sprawy opierają się na podejrzeniach, co ładnie świadczy o poziomie kultury prawnej - sprawa była nagłośniona przez prokuraturę zanim AB w ogóle został oskarżony.

mi

Data: 2011-01-25 13:02:02
Autor: Arek
"honorarium" Marczuk
W dniu 2011-01-25 12:55, mi pisze:
O nim, ale ta sprawa to była jedna wielka hucpa. Odprysk generowania
haków i wykańczania biznesmenów z Wrocławia. Menda za to odpowiedzialna

Raczej z Poznania.
Nas zawinęli bo z nimi handlowaliśmy.

[...]

Dodam, że biegli - powołani przez prokuraturę - nie dopatrzyli się przestępstw a samo śledztwo po 5 latach (sic!) zostało właśnie zawieszone bezterminowo na kołek coby jak najbardziej opóźnić nam możliwość składania pozwów o odszkodowania i zadośćuczynienia.

Arek

--
http://www.arnoldbuzdygan.com

Data: 2011-01-25 13:07:09
Autor: mi
"honorarium" Marczuk
On 25.01.2011 13:02, Arek wrote:
Raczej z Poznania.
Nas zawinęli bo z nimi handlowaliśmy.

Nie wnikam, akt nie widziałem, bazuję tylko na pamięci i kojarzeniu faktów.

[...]

Dobre. :) Rozkręcić medialnie sprawę, dać wrzutki do mediów a potem postępowanie zawiesić. Oj, panie i panowie prokuratorzy, kurwami to potraficie być.

mi

Data: 2011-01-25 13:13:36
Autor: Arek
"honorarium" Marczuk
W dniu 2011-01-25 13:07, mi pisze:
[..]
Dobre. :) Rozkręcić medialnie sprawę, dać wrzutki do mediów a potem
postępowanie zawiesić. Oj, panie i panowie prokuratorzy, kurwami to
potraficie być.

Szmal, szmal i tylko szmal siÄ™ dla nich liczy.
Nawet za cenę niszczenia innym życia.

Myślisz, że kazali oddać im setki tysięcy rozdane jako nagrody za złapanie tak groźnej "zorganizowanej grupy przestępczej"?
Albo tym co przytulili sobie setki tysięcy z nagród za złapanie
wielkiej Å‚apowniczki Marczuk ?
Ni ryba - wszystko zostało w ich kieszeniach :)

Jakby nie to, że w naszej sprawie stanowiska straciło 3 prokuratorów
to nawet włos z głowy by im nie spadł.

Arek

--
http://www.arnoldbuzdygan.com

Data: 2011-01-25 13:19:05
Autor: mi
"honorarium" Marczuk
On 25.01.2011 13:13, Arek wrote:
Myślisz, że kazali oddać im setki tysięcy rozdane jako nagrody za
złapanie tak groźnej "zorganizowanej grupy przestępczej"?

Dla mnie przede wszystkim liczy się fakt, że stajemy się pustynią gospodarczą, bo nikt poważny nie będzie tu inwestował i budował firmy, gdy byle menda z prokuratury czy skarbówki może ją zniszczyć.

Jakby nie to, że w naszej sprawie stanowiska straciło 3 prokuratorów
to nawet włos z głowy by im nie spadł.

No, murwa kać, przełożony mógł pogrozić palcem.

mi

Data: 2011-01-26 13:31:25
Autor: Arek
"honorarium" Marczuk
W dniu 2011-01-25 13:19, mi pisze:
Dla mnie przede wszystkim liczy się fakt, że stajemy się pustynią
gospodarczą, bo nikt poważny nie będzie tu inwestował i budował firmy,
gdy byle menda z prokuratury czy skarbówki może ją zniszczyć.

To i tak już nie ma znaczenia bo wymieramy.

No, murwa kać, przełożony mógł pogrozić palcem.

I pewnie by na tym się skończyło, ale przełożonym też podpadli.

Arek

--
http://www.arnoldbuzdygan.com

Data: 2011-01-26 16:10:58
Autor: Papo Smurfo
"honorarium" Marczuk
Órzytkownik "mi" napisał:
Dla mnie przede wszystkim liczy się fakt, że stajemy się pustynią
gospodarczą, bo nikt poważny nie będzie tu inwestował i budował firmy, gdy
byle menda z prokuratury czy skarbówki może ją zniszczyć.

parÄ™ faktuf:
- kto w POlsce obsadza politykÄ™, polacy?
- kto w POlsce obsadza prokuratury i sÄ…dy, polacy?
- kto w POlsce ma prawo prowadzić biznesy, polacy?
- kto w polsce może bezkarnie kraść, polacy?
- kim w POlsce sÄ… bandyci, polakami?

cały byznes w POlsce opiera się na wykluczeniu polaków z biznesu, polityki i
wszelkiej aktywnośći, po to żeby nie stanowili konkurencji dla obrzezanych
bandytuf, polaków ścigają sądy i urzędasy, a pejsiaści bandyci hulają
bezkarnie i jeszcze są osłaniani przez policję, sądy i prokuratury, kóre to
zajmują się jedynie tuszowaniem afer i przestępstf sfoich pobratyńcuf, a jak
polaka biją/okradają to nie ma czasu, nie ma pieniędzy, nie ma spszętu, taka
POlityka!:O(

Data: 2011-01-26 06:43:09
Autor: Jacek_P
"honorarium" Marczuk
p 47 napisal:
Naruszenie tego przepisu podlega karze.

Nie podlega. W poprzedniej wersji ustawy były sankcje karno-skarbowe,
obecnie nie ma żadnych. Kolejny martwy przepis bez egzekutywy.

--
Pozdrawiam,

Jacek

Data: 2011-01-24 14:32:48
Autor: Massai
"honorarium" Marczuk
Alek wrote:

> [...]

Zapewne miała podpisaną wcześniej umowę, zlecenie prowadzenia
sprawy, pełnomocnictwo itp., być może z określoną kwotą
honorarium.  Ponadto tÅ‚umaczyÅ‚a siÄ™, że w chwili przyjmowania
pakunku nie wiedziała że są w nim pieniądze. Myślała że to
jakiś prezent (wcześniej już takie otrzymywała). Nawet opakowanie
to sugerowało (firmowy papier perfumerii czy coś takiego - detali
nie pamietam).  Wioskowy Dżems BÄ…d pod kierownictwem apolitycznego
fachowca spierdolił sprawę i tyle.

Pieprzenie.

Babę w punkcie xero skazali za to że na kase fiskalną nie nabiła od
razu skserowania jednej kartki za 40 groszy, a tu baba bierze 100
tysięcy pln, ponoć za jakieś "usługi radcy prawnego", bez żadnej
faktury etc.

Po prostu kpiny i tyle.

--
Pozdro
Massai

Data: 2011-01-24 09:05:37
Autor: witek
"honorarium" Marczuk
On 1/24/2011 8:32 AM, Massai wrote:
Alek wrote:

[...]

prawnicy nie musza miec kas fiskalnych.

Data: 2011-01-24 16:18:25
Autor: Maddy
"honorarium" Marczuk
W dniu 24-01-2011 16:05, witek pisze:

prawnicy nie musza miec kas fiskalnych.

Już muszą.

Magdalena "Maddy" Wołoszyk
JID maddy@esi.com.pl
GG: 5303813

Data: 2011-01-24 09:22:39
Autor: witek
"honorarium" Marczuk
On 1/24/2011 9:18 AM, Maddy wrote:
W dniu 24-01-2011 16:05, witek pisze:

prawnicy nie musza miec kas fiskalnych.

Już muszą.

no tak, dawno nie miałem z nimi doczynienia.
komu sie tu udało przeforsować w sejmie?

Data: 2011-01-24 15:35:00
Autor: Arek
"honorarium" Marczuk
W dniu 2011-01-24 15:32, Massai pisze:
[..]
Po prostu kpiny i tyle.

Po prostu tamta popełniła straszne przestępstwo (kraść może tylko Państwo) a ta nie popełniła przestępstwa.

Proste, prawda?

Arek

--
http://www.arnoldbuzdygan.com

Data: 2011-01-24 19:35:14
Autor: Alek
"honorarium" Marczuk
Użytkownik "Massai" <tsender@wp.pl> napisał

[...]

Pieprzenie. Z silnÄ… nutÄ… ignorancji i demagogii.

Data: 2011-01-24 20:55:15
Autor: Massai
"honorarium" Marczuk
Alek wrote:

> [...]
> bierze 100 tysięcy pln, ponoć za jakieś "usługi radcy
> prawnego", bez żadnej faktury etc.

Pieprzenie. Z silnÄ… nutÄ… ignorancji i demagogii.

Tia, w pomroczność jasną też wierzysz?

--
Pozdro
Massai

Data: 2011-01-24 22:38:15
Autor: Alek
"honorarium" Marczuk
> [...]
> prawnego", bez żadnej faktury etc.
>
> Po prostu kpiny i tyle.

Pieprzenie. Z silnÄ… nutÄ… ignorancji i demagogii.

Nie, nie wierzę w sztuczną mgłę.

Data: 2011-01-24 15:18:57
Autor: £ukasz Jamroz
"honorarium" Marczuk
On 24 Sty, 22:38, "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>
wrote:

Nie, nie wierzê w sztuczn± mg³ê.

No tak, wszystko to wina Smolenska i Kaczysnkich. Dobrze ze twe wywody
sa silnie uargumentowane...

Data: 2011-01-25 07:52:15
Autor: Alek
"honorarium" Marczuk
U¿ytkownik "£ukasz Jamroz" <lukazs.merida@gmail.com> napisa³

Nie, nie wierzê w sztuczn± mg³ê.

No tak, wszystko to wina Smolenska i Kaczysnkich.

W sprawie spisków pisz do Massaia.

Dobrze ze twe wywody sa silnie uargumentowane...

Czyta³e¶ mój pierwszy post w tym w±tku?

Data: 2011-01-25 08:47:30
Autor: boukun
"honorarium" Marczuk

Użytkownik "Massai" <tsender@wp.pl> napisał w wiadomości news:ihk2ig$ps4$1news.onet.pl...
Alek wrote:

> [...]

razu skserowania jednej kartki za 40 groszy, a tu baba bierze 100
tysięcy pln, ponoć za jakieś "usługi radcy prawnego", bez żadnej

Organizacja przestępcza CBA produkowała przestępstwa, akcje były bezprawne i nosiły znamiona przestępstw, sprawa musiała pójść do kosza, inaczej w pierwszej kolejności musieliby zamknąć Kamińskiego, tego gogusia Tomusia i całe to towarzycho...

boukun

Data: 2011-01-25 03:22:41
Autor: p 47
"honorarium" Marczuk

Użytkownik "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:ihgk30$hua$1news.onet.pl...
[...]

Powinienes zatytułować swój post "Zapewne i byc może"

;-))

PS. Czy p. Marczuk próbowała zwrócic te pieniądze, albo wyjasnić, na co są przeznaczone i wystawic pokwitowanie?
;-)

Data: 2011-01-25 03:28:39
Autor: Arek
"honorarium" Marczuk
W dniu 2011-01-25 03:22, p 47 pisze:
[..]
PS. Czy p. Marczuk próbowała zwrócic te pieniądze, albo wyjasnić, na co
sÄ… przeznaczone i wystawic pokwitowanie?

Wam już totalitaryzm totalnie przeżarł zwoje w mózgu.

Arek

--
http://www.arnoldbuzdygan.com

Data: 2011-01-25 04:40:46
Autor: p 47
"honorarium" Marczuk

Użytkownik "Arek" <arek@eteria.net> napisał w wiadomości news:ihlcgp$nq6$2inews.gazeta.pl...
[...]

Domyslam sie wiÄ™c, że gdy ktos wrÄ™cza ci 100tys. zÅ‚ gotówkÄ…, rzekomo ot tak sobie, bez żadnego dajÄ…cego sie potwierdzic powodu, to nie próbujesz tego wyjasnic i wmawiasz wszystkim, ze ktos chciaÅ‚ zrobic ci prezent , (przy czym, zauważe na marginesie,  naruszasz przepisy podatkowe i skarbowe;-)

Data: 2011-01-24 22:27:27
Autor: witek
"honorarium" Marczuk
On 1/24/2011 9:40 PM, p 47 wrote:

[...]

Domyslam sie więc, że gdy ktos wręcza ci 100tys. zł gotówką, rzekomo ot
tak sobie, bez żadnego dającego sie potwierdzic powodu, to nie próbujesz
tego wyjasnic i wmawiasz wszystkim, ze ktos chciał zrobic ci prezent ,
(przy czym, zauważe na marginesie, naruszasz przepisy podatkowe i
skarbowe;-)

przychodzi klient do sklepu, mówi poprosze chleb, wręcza stówę sprzedawcy i nagle wjeżdżają koguty a klient twierdzi, ze to łapówka dla sprzedawcy.

jeśli ktoś ci wręcza umówioną wcześniej kwotę to będziesz cokolwiek wyjaśniał?

Data: 2011-01-25 12:10:22
Autor: Arek
"honorarium" Marczuk
W dniu 2011-01-25 04:40, p 47 pisze:
[...]

Jeżeli ktoś mi daje 100 tys. za dupczenie to nawet nie muszę tego robić.

Problem w tym, że prezentujesz podejście totalitarne:
"Pani wzięła pieniÄ…dze?  Musi to NA PEWNO przestÄ™pstwo a teraz zajmijmy siÄ™ zamÄ…ceniem, że być może coÅ› jest na rzeczy - nie siÄ™ Pani wije i tÅ‚umaczy a sÄ…d jÄ… skazuje (50/50 szans) !"

Nic z tego - Pani załatwiała interes i wzięła na jego poczet pieniądze.
Legalny interes.

I wszystko w temacie.

--
http://www.arnoldbuzdygan.com

Data: 2011-01-25 07:57:28
Autor: Alek
"honorarium" Marczuk
Użytkownik "p 47" <karolakowie1@wp.pl> napisał

PS. Czy p. Marczuk próbowała zwrócic te pieniądze, albo wyjasnić, na co są przeznaczone i wystawic pokwitowanie?

Dlaczego miałaby zwarcać jeśli były jej należne?
Co miałaby wyjaśniać jeśli nic nie było niejasne?
Zresztą nie miała na to czasu bo chwilę potem
była już zatrzymana.

;-)

Szczerzysz się jak głupi do sera.

Data: 2011-01-25 01:00:25
Autor: witek
"honorarium" Marczuk
On 1/25/2011 12:57 AM, Alek wrote:
Użytkownik "p 47" <karolakowie1@wp.pl> napisał

PS. Czy p. Marczuk próbowała zwrócic te pieniądze, albo wyjasnić, na
co sÄ… przeznaczone i wystawic pokwitowanie?

oskarżonemu wolno, co nie.

Data: 2011-01-25 08:12:02
Autor: Alek
"honorarium" Marczuk
Użytkownik "witek" <witek7205@gazeta.pl.invalid> napisał
Użytkownik "p 47" <karolakowie1@wp.pl> napisał

;-)

Szczerzysz się jak głupi do sera.

oskarżonemu wolno, co nie.

Zwłaszcza jeśli linia obrony ma się opierać na żółtych papierach.

Data: 2011-01-24 17:54:00
Autor: Kotlet
"honorarium" Marczuk
[...]

masz 7 dni na wystawienie faktury