"honorarium" Marczuk

Data: 2011-01-22 14:02:11
Autor: witek
"honorarium" Marczuk
On 1/22/2011 1:57 PM, Maruda wrote:
Niech mnie kto艣 o艣wieci, bo ja, to chyba jaki艣 g艂upi jestem.

To mo偶na w Polsce przyj膮膰 w poka藕nej kwocie zap艂at臋 za us艂ug臋, nie
wystawi膰 偶adnego dokumentu potwierdzaj膮cego ten obr贸t gospodarczy, a
prokuratura potem "uwierzy zapewnieniom"? A skarb贸wka?

w przypadku prawnik贸w mo偶na,

Data: 2011-01-22 21:19:29
Autor: Maruda
"honorarium" Marczuk
W dniu 2011-01-22 21:02, witek pisze:
[...]

Rozumiem zatem, 偶e prawnicy s膮 traktowani podobnie jak prostytutki. No i zaczyna si臋 to jako艣 uk艂ada膰 w logiczn膮 ca艂o艣膰.

--
Dzi臋kuj臋.    Pozdrawiam.       Ten Maruda.

Data: 2011-01-23 17:04:38
Autor: mi
"honorarium" Marczuk
On 22.01.2011 21:19, Maruda wrote:
w przypadku prawnik贸w mo偶na,
Rozumiem zatem, 偶e prawnicy s膮 traktowani podobnie jak prostytutki. No i
zaczyna si臋 to jako艣 uk艂ada膰 w logiczn膮 ca艂o艣膰.

Zapoznaj si臋 z przesz艂o艣ci膮 pani O艂eny vel Weroniki Marczuk. Podpowiem, 偶e 艣wiadczy艂a w klubach r贸偶ne us艂ugi, za kt贸re nie wystawia艂a pokwitowania. Zakr臋ci艂a Pazur臋 i dopiero przy nim si臋 wybi艂a. Tak wi臋c strzeli艂e艣 do艣膰 dobrze.

mi

Data: 2011-01-22 21:21:09
Autor: Hades
"honorarium" Marczuk
U縴tkownik "witek"
[...]

Czyli to przypadek takich "wyjetych" spod prawa? Slowom prawnika
nalezy wierzyc bezgranicznie, inni na swoje twierdzenia musza miec
jakis dowod. Dobrze rozumuje?
AM

"honorarium" Marczuk