hop hop MH, zydoubeckie swinie co truchtem wbiegly do Belwederu

Data: 2011-07-11 00:58:18
Autor: Jaksa
hop hop MH, zydoubeckie swinie co truchtem wbiegly do Belwederu

Ciebie pytam, jako typowego tzw. "szarego (bardzo) czlowieka", glosujacego
przeciw Kaczorom, i bardzo pragnacego byc "nowoczesnym" i "Europejczykiem".

Nie moge sie spytac pluto czy zenka albo heska, bo to przypadki  kliczniczne,
goscie nie fukcjonuja w swiecie inaczej jak poprzez swoje procesy  wydalania,
a wszelka mysl i reflekcja jest im calkowicie obca.

Ty przynajmniej wiesz co to jest ciag FĂźhrera, a wiec masz ten minimalny
podklad intelektualny, by cie traktowac jak czlowieka, choc moze niezbyt
wyrobionego.

Otoz, ja rozumiem ze z Polska masz niewiele do czynienia. W koncu twoi
przodkowie nie brali udzialu w jej budowie, a wszelki udzial w historii
Polski sprowadzal sie u was do dostarczania trzody chlewnej na potrzeby
armii oraz ziarna. Nie wysmiewam sie z ciebie tutaj. Tak bylo.

No wiec do rzeczy. Czy naprawde nie przeszkadza ci to stado zydoubeckich
swin ktore zaleglo sie w Beldwederze?

Czy naprawde ci to powiewa? Czy tylko uwazasz to za mniejsze zlo wobec
Kaczora o czarnym podniebieniu?

Jaksa

Data: 2011-07-11 10:30:18
Autor: Leprechaun
Użytkownik "Jaksa" <Jaksa@podole.pl> napisał w wiadomości news:op.vyfd3gt81j561patlantis...

Ciebie pytam, jako typowego tzw. "szarego (bardzo) czlowieka", glosujacego
przeciw Kaczorom, i bardzo pragnacego byc "nowoczesnym" i "Europejczykiem".

Głosowałem zawsze na lewicę ale odpowiem Ci MATOLE. Powiedz mi durniu gdzie rozbił się prezedencki samolot? Już wiesz? No to powiedz dlaczego prezes PiS składa kwiaty na Krakowskim Przedmieściu? Przypomnij też kiedy to ostatnio prezes złożył kwiaty na grobie brata?

BomBel

hop hop MH, zydoubeckie swinie co truchtem wbiegly do Belwederu