hop hop MH, zydoubeckie swinie co truchtem wbiegly do Belwederu

Data: 2011-07-11 10:30:18
Autor: Leprechaun
hop hop MH, zydoubeckie swinie co truchtem wbiegly do Belwederu
Użytkownik "Jaksa" <Jaksa@podole.pl> napisał w wiadomości news:op.vyfd3gt81j561patlantis...

Ciebie pytam, jako typowego tzw. "szarego (bardzo) czlowieka", glosujacego
przeciw Kaczorom, i bardzo pragnacego byc "nowoczesnym" i "Europejczykiem".

Głosowałem zawsze na lewicę ale odpowiem Ci MATOLE. Powiedz mi durniu gdzie rozbił się prezedencki samolot? Już wiesz? No to powiedz dlaczego prezes PiS składa kwiaty na Krakowskim Przedmieściu? Przypomnij też kiedy to ostatnio prezes złożył kwiaty na grobie brata?

BomBel

hop hop MH, zydoubeckie swinie co truchtem wbiegly do Belwederu