horrendalna pensja Owsiaka!

Data: 2013-01-10 03:07:00
Autor: khanula
horrendalna pensja Owsiaka!
Pensja prezesa WOŚP i organizatora Przystanku Woodstock wynosi nieco ponad 4 tys. zł. Informację tę podał serwis Wprost.pl. W rozmowie z Dziennik.pl Owsiak przyznał jednak, że z tych pieniędzy nie bierze nawet złotówki, a utrzymuje się z produkcji programów telewizyjnych. http://muzyka.onet.pl/newsy/pop/wiemy-ile-na-pracy-przy-wosp-zarabia-jurek-owsiak,1,5390045,wiadomosc.html

mysle ze wszystkie te pieniadze powinien otrzymywac ten, kto lepiej wie na co je wydac: np. na limuzyny, palace i rezydencje, na dostatnie zycie chciwych wybrancow... itepe

Data: 2013-01-10 12:30:47
Autor: Chiron
Użytkownik <khanula@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:db2413f6-3523-488f-a482-b3efbe16db8fgooglegroups.com...
[...]

Łże- było tu nie raz: zyje nieźle choćby z samych odsetek. Inna sprawa- czego mu nikt nie udowodni- ile (i czy) bierze od firm, które mu sprzedają sprzęt. Często jest to kolejny, zupełnie niepotrzebny szpitalowi- do którego nie mają np części zamiennych czy też po prostu obsługi. Często taki sprzęt zalega potem magazyny szpitalne.

--
Demokracja to rządy osłów, prowadzonych przez hieny
Arystoteles

--

Chiron

Data: 2013-01-10 03:42:01
Autor: Stachu Chebel
On 10 Sty, 12:30, "Chiron" <eleu...@onet.eu> wrote:

sprzęt. Często jest to kolejny, zupełnie niepotrzebny szpitalowi- do którego
nie mają np części zamiennych czy też po prostu obsługi. Często taki sprzęt
zalega potem magazyny szpitalne.

Pieprzysz bzdury!! Nawet jeżeli coś takiego sporadycznie gdzieś miało
miejsce to co? Wina Owsiaka? A może Tuska?

Data: 2013-01-10 16:59:37
Autor: u2
W dniu 2013-01-10 12:42, Stachu Chebel pisze:
[...]

Sluzba zdrowia nie potrzbuje kroplowek w postaci jalmuzny WOSP. Sluzba zdrowia potrzebuje porzadnej transfuzji.

Data: 2013-01-10 04:12:35
Autor: khanula
W dniu czwartek, 10 stycznia 2013 12:30:47 UTC+1 użytkownik Chiron napisał:

> [...]

Demokracja to rządy osłów, prowadzonych przez hieny

etam! akurat mam kontakty z panstwowa sluzba zdrowia, i jedyne nowe wyposarzenie wielu placowek to dary kupowane przez WOSP Owsiaka. sprzet kupowany jest profesjonalnie. jest porzadany, nowoczesny z calkowitym serwisem i oobsluga. jesli cos zalega w magazynach to jest to wina jedynie kierownictwa odpowiedniego szczebla,lub pitolenie z pier... piszacego takie bzdety

Data: 2013-01-10 14:29:17
Autor: Chiron
Użytkownik <khanula@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:53be13b4-897c-4db0-ad48-e9c1e9e4a8e9googlegroups.com...

[...]

http://www.youtube.com/watch?v=VCFmBLcCGe0

stare, ale aktualne:
http://www.pardon.pl/artykul/10720/owsiak_ma_dosc_pytan_o_finanse_wosp_nie_musicie_dawac/41

http://www.grupy.banzaj.pl/Przygladamy,sie,chlodnym,okiem,finansom,WOSP,23,1866931,2012_01.html

A jeśli chodzi o sprzęt- sam widziałem któryś z kolei aparat do USG- całkiem niepotrzebny, bo do już posiadanych brakowało obsługi

Data: 2013-01-10 06:25:32
Autor: khanula
W dniu czwartek, 10 stycznia 2013 14:29:17 UTC+1 użytkownik Chiron napisał:
[...]

taka kato-narodowa propagandowa chucpa
A jeśli chodzi o sprzęt- sam widziałem któryś z kolei aparat do USG- całkiem niepotrzebny, bo do już posiadanych brakowało obsługi

Chiron

USG czego?

Data: 2013-01-10 16:25:40
Autor: Chiron
Użytkownik <khanula@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:b8f8cc64-f3d4-4a9d-ac87-243dc0266e32googlegroups.com...
[...]

=============================
Zarąbisty argument. Niesamowite. Zwaliło mnie z nóg.
:-)

Np przepływów nerkowych

Data: 2013-01-13 00:37:01
Autor: pluton_
horrendalna pensja Owsiaka!
USG czego?

jaja lewego.

Nullification

Data: 2013-01-10 15:16:16
Autor: Trybun
W dniu 2013-01-10 14:29, Chiron pisze:

A jeśli chodzi o sprzęt- sam widziałem któryś z kolei aparat do USG- całkiem niepotrzebny, bo do już posiadanych brakowało obsługi

O, a to nowość - przeważnie sprzęt stoi nieużywany bo jakiś baran z pośredniaka (NFZ) wycenił na tyle koszty użytkowania takiego aparatu że można nim zrobić jedno, albo dwa badania dziennie.

Data: 2013-01-10 12:42:29
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "Chiron" <eleuzis@onet.eu> napisał w wiadomości news:kcm8p6$aki$1news.task.gda.pl...
[...]

Kundle szczekają, a WOŚP co roku bije rekordy. Ludzie nie są głupi, jak sądzi Kurski i nie wszystko kupują. Waszego obszczekiwania nie kupują.

rozradowany waszą niemocą

Data: 2013-01-10 13:10:43
Autor: abc
horrendalna pensja Owsiaka!
WOŚP co roku bije rekordy

I trzyma  te pieniadze caly rok na koncie zabiera odsetki i 10 procent calej sumy.

Data: 2013-01-10 04:16:18
Autor: khanula
W dniu czwartek, 10 stycznia 2013 13:10:43 UTC+1 użytkownik abc napisał:
> WO�P co roku bije rekordy

I trzyma  te pieniadze caly rok na koncie zabiera odsetki i 10 procent calej sumy.

byloby lepiej gdyby przekazal kase "czarnej mafii"?
jak to jest ze twoj panbog nie umie sobie zrobic tyle kasy ile potrzebuje? zrobil podobno wszystko... to forsy nie umi?

Data: 2013-01-10 13:25:46
Autor: abc
horrendalna pensja Owsiaka!
Nie rżnij głupa.  Gdy już zostanie ogłoszony najnowszy rekord, to sobie
policz ile to jest 10 procent tego rekordu i dodaj do tego odsetki od całego
rekordu po roku trzymywania tego rekordu na lokacie.

Zobaczysz wtedy skąd się bierze taki entuzjazm "sw. Eutanazego" na wieść o
nowym rekordzie.

Data: 2013-01-13 23:55:47
Autor: the_foe
W dniu 2013-01-10 13:25, abc pisze:
[...]

odpowiedz na pytanie: czemu Bog nie zrobi forsy i nie da B16 by ja rozdal potzrebujacym? Kase moze przetrzymac rok i z odsetek finansowac mercedesy biskupów - nie obraze sie...

--
the_foe

Data: 2013-01-13 23:46:39
Autor: the_foe
W dniu 2013-01-10 12:30, Chiron pisze:
Często jest to kolejny, zupełnie niepotrzebny szpitalowi- do którego nie
mają np części zamiennych czy też po prostu obsługi. Często taki sprzęt
zalega potem magazyny szpitalne.

przeczytaj to jeszcze raz i poddaj sie autokrytyce... ;)

twierdzisz, ze Owsiak daje sprzet tym szpitalom, które go nie potrzebuja a te biora i wrzucaja do piwnicy?

--
the_foe

Data: 2013-01-10 15:12:55
Autor: Trybun
W dniu 2013-01-10 12:07, khanula@gazeta.pl pisze:
[...]

I nie ma najmniejszych przesłanek żeby nie wierzyć Jurkowi, a także Nie ma dowodów na to żeby nie wierzyć w Jego uczciwość i dobre intencje. A to że to jest niedźwiedzia przysługa dla Polaków to już zupełnie inna sprawa.

horrendalna pensja Owsiaka!