horror - thriller - dramat

Data: 2011-06-05 23:01:40
Autor: Ajgor
horror - thriller - dramat

Uzytkownik "rs" <no.address@no.spam.pl> napisal w wiadomosci grup dyskusyjnych:3dinu65h81ch2aa4o8grnoo1q5t8ktr8cj@4ax.com...
nie wiem czy trafilem na odpowiednia grupe, ale zaryzykuje.
poszukuje tytulow filmow w gatunkach jak w temacie, ktore zrobily ci
jakies kuku. dokladnie chodzi mi o film, ktory opowiadal historie,
zawieral scene, atmosferte, ktora nie dawala, chociaz przez jakis czas
o sobie zapomniec. nie chodzi mi o jakies osobiste skojarzenia danej
sceny, z wlasnymi przezyciami, ale cos bardziej uniwersalnego. nie
chodzi mi tez o jakies wyjatkowo gorowate splattery. wbrew pozorom nie
jest to pytanie z kategorii "nalepszy ..." bo mimo, ze oglada sie go
zaangazowaniem, to juz na pytanie czy sie podobal, trudno jest
odpowiedziec tak/nie. jednak juz drugi raz obejrzec by sie go nie
chcialo.
nie wiem czy sie wystarczajaco precyzyjnie wyrazilem.
zeby bylo dokladniej wiadomo o co mi chodzi, to do takich filmow
zaliczam:
"aftermath" 1994, "girl next door" 2007, "eden lake" 2008, "begotten"
1990, "breaking the waves" 1996.
ostatnio zastanawiam sie nad "unthinkable" 2010, ale to chyba jednak
nie ten kaliber.
cos jeszcze?
z gory dzieki. <rs>

Poltergeist
Black Swan
Hair
Requiem dla snu
6 zmysl

Te, co mi przyszly do glowy w ciagu pierwszych trzech sekund

horror - thriller - dramat