horror - thriller - dramat

Data: 2011-06-13 01:23:23
Autor: Hans Kloss
horror - thriller - dramat
rs <no.address@no.spam.pl> napisał(a):
" bo mimo, ze oglada sie go
zaangazowaniem, to juz na pytanie czy sie podobal, trudno jest
odpowiedziec tak/nie. jednak juz drugi raz obejrzec by sie go nie
chcialo

REC (2007), I Spit on Your Grave (1978), Open Water (2003), Der Fan [1982],
Triangle [2009], Broken (2006). Na wszystkich siedziałem z wytrzeszczonymi
oczyma, żadnego nie zamierzam obejrzeć powtórnie. Jest jeszcze cały zestaw
filmów na których siedziałem jak wyżej po czym w pewnym momencie przerwałem
oglądanie ze względów humanitarnych ale o takie nie pytałeś ;).
J-23

Data: 2011-06-17 01:55:50
Autor: piotrek walczak
horror - thriller - dramat
On 13 Cze, 02:23, "Hans Kloss" <necr0...@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:
> " bo mimo, ze oglada sie go
> zaangazowaniem, to juz na pytanie czy sie podobal, trudno jest
> odpowiedziec tak/nie. jednak juz drugi raz obejrzec by sie go nie
> chcialo

W późnym liceum ten: ,,C'est arrivÊ près de chez vous'' (http://
www.imdb.com/title/tt0103905) film nie dawał mi spokoju.

Pozdr.