hot hand jednak istnieje!

Data: 2009-04-21 12:37:25
Autor: lorak
hot hand jednak istnieje!
jestem zaskoczony, że już południe, a nikt jeszcze nie poruszył tego problemu :D

otóż w dzisiejszym spotkaniu Gordon udowodnił istnienie hot hand. jak ktoś nie widział, to polecam, bo mecz był niesamowity - w szczególności wyczyny Gordona oraz Allena.

Data: 2009-04-21 03:47:47
Autor: L'e-szczur
hot hand jednak istnieje!
On 21 Kwi, 12:37, lorak <jea...@gmail.com> wrote:
[...]

Wlasnie skonczylem ogladac i to faktycznie bylo niesamowite. Ta
ostatnia trojka Allena do zludzenia przypominala rzuty Millera.
A na Gordona faktycznie nie bylo bata - rzucal mimo podwojenia i
wszystko wpadalo.
BTW Glen Davis wygladal w koncowce tak jakby mial sie zalamac. Te
spanikowane oczy jelenia ktory widzi przed soba swiatla pedzacego
samochodu - bezcenne.
BTW2 - Miny jakie na lawce robil Garnett wskazuja, ze potrzeba mu
chyba operacji mozgu a nie kolana. Te wszystkie "patrzcie jaki jestem k
%$#a zły" raczej wygladaly zalosnie niz groznie.
A mecz bedzie wspominany jeszcze dluuuugo. Del Negro zostal bez czasu
na ostatnie dwie sekundy - chyba bedzie musial lepiej rozplanowac
timeouty w przyszlosci.

Pozdro

L'e-szczur

Data: 2009-04-21 03:58:46
Autor: sooobi
hot hand jednak istnieje!
> [...]

> otóż w dzisiejszym spotkaniu Gordon udowodnił istnienie hot hand. jak
> ktoś nie widział, to polecam, bo mecz był niesamowity - w szczególności

A pracujesz czasami?:)

pzdr

Data: 2009-04-21 04:22:07
Autor: L'e-szczur