hotbird na SKY minidish w Polsce (Cyfra+ i N)

Data: 2011-05-14 22:32:30
Autor: Arkady
hotbird na SKY minidish w Polsce (Cyfra+ i N)
W dniu 2011-05-14 22:20, bulba pisze:
Hej,

Przywiozłem sobie z Anglii SKY Mini-Dish (ten eliptyczny, co jest tam
standardem - na oko ma po dłuższej średnicy 55cm) z nadzieją, że złapię
tym zgrabnym i niewielkim talerzem Hotbirda (mowa o Nowym SÄ…czu).
Próbuję od wielu dni wstrzelić się w satelitę, przymierzając w kierunek,
w jaki maja skierowane talerze sąsiedzi i nic. 0% jakości na dekoderze
NBox. Czy to możliwe, że ten raleraz jest za mały? Czy możliwe jest, że
jakośc ani drgnęła (nie złapał nawet procenta).

W Anglii bez problemu wiele razy sam łapałem Astrę 2 i Hotbirda (tego
drugiego co prawda na talerzu 90cm).

pzdr.

piotr
Ale zakarmiles juz na innej grupie trollu dostales kilka odpowiedzi i co maja zle kolorki ?

Data: 2011-05-14 22:36:39
Autor: Jerzy Pastusiak
hotbird na SKY minidish w Polsce (Cyfra+ i N)
a ty co taki nerwus

to ja doradzilem , zeby tu napisal , bo tu sa mili , zyczliwi ludzie
i dobrzy fachowcy

jp
__________________________________

Data: 2011-05-14 23:02:51
Autor: Jerzy Pastusiak
hotbird na SKY minidish w Polsce (Cyfra+ i N)
czesc arkady !!!

ales sie znowu zamaskowal , w pierwszym momencie , to cie nawet nie poznalem ;-) dopiero namietny charakter cie zdradzil

;-)

Data: 2011-05-15 15:21:17
Autor: adresss
On Sat, 14 May 2011 22:32:30 +0200, Arkady <pit@onet.eu> wrote:

Ale zakarmiles juz na innej grupie trollu dostales kilka odpowiedzi i co maja zle kolorki ?

Arkady, a dlaczego od razu atakujesz autora postu? Zrobil ci cos? To,
ze pytania (w kilku miejscach) nie jest przestepstwem. Skad w was tyle
agresji. Jak nie masz nic konkretnego po napisania, to po co sie
odzywasz?

--
ThinkXtra

hotbird na SKY minidish w Polsce (Cyfra+ i N)