hotbird na SKY minidish w Polsce (Cyfra+ i N)

Data: 2011-05-19 22:59:30
Autor: bulba
hotbird na SKY minidish w Polsce (Cyfra+ i N)
W dniu 2011-05-14 22:20, bulba pisze:
Hej,

Przywiozłem sobie z Anglii SKY Mini-Dish (ten eliptyczny, co jest tam
standardem - na oko ma po dłuższej średnicy 55cm) z nadzieją, że złapię
tym zgrabnym i niewielkim talerzem Hotbirda (mowa o Nowym SÄ…czu).
Próbuję od wielu dni wstrzelić się w satelitę, przymierzając w kierunek,
w jaki maja skierowane talerze sąsiedzi i nic. 0% jakości na dekoderze
NBox. Czy to możliwe, że ten raleraz jest za mały? Czy możliwe jest, że
jakośc ani drgnęła (nie złapał nawet procenta).

W Anglii bez problemu wiele razy sam łapałem Astrę 2 i Hotbirda (tego
drugiego co prawda na talerzu 90cm).

Zaopatrzyłem się na Allegro w talerz 80cm i zajęło mi 3 skoki talerzem, jak złapałem 100% jakości dla N.

Mam z kolei inny problem - nbox recorder przestał nagrywać - uporczywie twierdzi, że nie ma miejsca na dysku, a przy próbie skasowania wyskakuje, że jest pusty. Do serwisu z tym, czy coś się da samemu zrobić z tym fantem? Dysk odpala, bo słychać.

pzdr.

Piotr

Data: 2011-05-19 23:04:21
Autor: Jerzy Pastusiak
hotbird na SKY minidish w Polsce (Cyfra+ i N)
bulba:

| Zaopatrzy³em siê na Allegro w talerz 80cm i zajê³o mi 3 skoki
| talerzem, jak z³apa³em 100% jako¶ci dla N.

gratulacje

widzisz co to znaczy dobry trening ;-)

Data: 2011-05-20 10:39:21
Autor: Maciej Bebenek (news.onet.pl)
W dniu 2011-05-19 22:59, bulba pisze:

[...]

zresetować całość, z formatem dysku. Powinno gdzieś być w instrukcji.

Data: 2011-05-22 16:47:35
Autor: pawell32
W dniu 19.05.2011 22:59, bulba pisze:
[...]

reset dekodera.
pvr czy turbo?

--
pozdrawiam.  pawell32
OpenSuse 11.4 - power of linux

hotbird na SKY minidish w Polsce (Cyfra+ i N)