hotel Coral Beach Tiran - opinie

Data: 2010-02-09 10:05:30
Autor: Piotrek
hotel Coral Beach Tiran - opinie
Witam,
Czy ktoś był może ostatnio w tym hotelu? Jaka rafa hotelowa? I ogólnie jakie
wrażenia. Oczywiście interesuje mnie też centrum nurkowe w pobliżu.

Pozdrawiam,
Piotrek

Data: 2010-02-09 10:30:42
Autor: SHARMDIVER.PL
On 2010-02-09 10:05, Piotrek wrote:
Witam,
[...]

była ostatnio grupa nurków.
Byli bardzo zadowoleni. Duży hotel, jest co robić. Miejsca z animacją, dyskoteki, miejsca ciszy. Ładne pokoje, dobre jedzonko, są ryby, kalmary ( do jedzonka ).
Rafa jest. Cudów nie ma.
Do miasta taksówka.
Na stronie www.sharmdiver.pl w dziale "Sharm mapy" znajdziesz dokładną lokalizację hotelu w raz z opiniami i opisem

Pozdrawiam

Janek

Data: 2010-02-09 13:47:07
Autor: Piotrek
On 2010-02-09 10:05, Piotrek wrote:
> [...]

Byli bardzo zadowoleni. Duży hotel, jest co robić. Miejsca z animacją, dyskoteki, miejsca ciszy. Ładne pokoje, dobre jedzonko, są ryby, kalmary ( do jedzonka ).

Dzięki!

Pozdrawiam,
Piotrek

Data: 2010-02-10 15:04:49
Autor: Wiesiek
[...]

Potwierdzam. Jest tam/a może była baza nurkowa. Jak ja tam byłem to był tam nasz człowiek.

Wiesiek

Data: 2010-02-09 19:38:03
Autor: Jacek Śliwicki
hotel Coral Beach Tiran - opinie
Byłem parę lat temu . Hotel i żarcie super , nawet namiastka rzymskiego koloseum jest na miejscu . Jest rafa z pomostem , można posknorklować . Do miasta daleko , taksówka .

Od Dudzińskiego trzymaj się możliwie daleko , moja rada bierze się z autopsji .

pozdro

jacek