hotel Coral Beach Tiran - opinie

Data: 2010-02-09 19:38:03
Autor: Jacek Śliwicki
hotel Coral Beach Tiran - opinie
Byłem parę lat temu . Hotel i żarcie super , nawet namiastka rzymskiego koloseum jest na miejscu . Jest rafa z pomostem , można posknorklować . Do miasta daleko , taksówka .

Od Dudzińskiego trzymaj się możliwie daleko , moja rada bierze się z autopsji .

pozdro

jacek

Użytkownik "Piotrek" <piotrpplWYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:095f.0000009d.4b71255anewsgate.onet.pl...
Witam,
Czy ktoś był może ostatnio w tym hotelu? Jaka rafa hotelowa? I ogólnie jakie
wrażenia. Oczywiście interesuje mnie też centrum nurkowe w pobliżu.

Pozdrawiam,
Piotrek

--

hotel Coral Beach Tiran - opinie