hp 1200 vs 1100 vs 4000

Data: 2010-08-09 17:53:43
Autor: J.F.
hp 1200 vs 1100 vs 4000
Użytkownik "eost" <"eost[NOSPAM]"@o2.pl> napisał w
HP 4000
HP 1100
HP 1200
Która z nich będzie będzie najlepszym wyborem?

4000 to jednak wielki kombajn. No, moze bardziej optycznie niz w rzeczywistosci, bo 1200 na biurku tez swoje zajmuje.
1100 jest zwarta.
Ale to juz stary model, moze byc problem z tonerem, czesciami [separator, delikatna folia fusera].
No i ona chyba jeszcze nie ma USB ?

A 4000 to z kolei medium duty. Znaczy sie predzej tobie serce peknie .. chyba ze ma juz za soba pol miliona wydrukowane, bo jej tez nie kupowal dziadek do domu .. a w razie klopotow raczej juz nie do naprawy.

Dodam, że raczej nie interesują mnie nowe drukarki, bo są drogie/upierdliwe w eksploatacji, mają chipowane/małe tonery i nietrwałe konstrukcje (przynajmniej w interesującym mnie przedziale cenowym)

A ile tego drukowania masz ? Bo moze nie ma sie co przejmowac chipem w tonerze, jesli starczy na pare lat.
[uwaga - z drukarka bywa dostarczany mniejszy toner]

J.

Data: 2010-08-10 10:03:43
Autor: eost
hp 1200 vs 1100 vs 4000
A 4000 to z kolei medium duty. Znaczy sie predzej tobie serce peknie .. chyba ze ma juz za soba pol miliona wydrukowane, bo jej tez nie kupowal dziadek do domu .. a w razie klopotow raczej juz nie do naprawy.

O, to nie spodziewałbym się. Wydawało mi się, że HP 1xxx/2xxx/4xxx są dość łatwo i tanio "naprawialne".

A ile tego drukowania masz ? Bo moze nie ma sie co przejmowac chipem w tonerze, jesli starczy na pare lat.

Niedużo, to fakt. Takie tam firmowe sprawy - nie więcej niż 100 kartek / miesiąc (najczęściej nawet mniej niż 50).

Prócz taniej eksploatacji zależy mi na niezawodności (kupić sprzęt i zapomnieć na najbliższe 6-8 lat). Nie wierzę, że nowe drukarki mogą tyle pociągnąć (szczególnie, że chcę się zmieścić w 300-400zł). Nie lubię włóczyć się po serwisach, troszczyć się o częstą wymianę tonera itp. Ale może się mylę.. Jeśli jest coś godnego polecenia z nowszych rozwiązań, to chętnie się zapoznam.

--
eost.

Data: 2010-08-10 10:52:33
Autor: Yakhub
hp 1200 vs 1100 vs 4000
Dnia Tue, 10 Aug 2010 10:03:43 +0200, eost napisał(a):

[...]

To właściwie tak, jak ja...

[...]

Nie tak dawno zdecydowałem się w końcu pozbyć starej HP1100 i przesiadłem
się na plujkoskaner Brothera - i jestem zadowolony. Na razie sprawia
zdecydowanie mniej problemów, niż ten stary grzmot, do tego potencjalnie
może drukować w kolorze (rzadko, ale jednak czasami się przydaje), i ma
jakiś-tam-skaner. No i może robić jako kopiarka (kopiowanie trwa długo, ale
jak trzeba skopiować 1-2 kartki, to nie jest problem).

Niedawno na grupie była dyskusja o tych drukarkach (z udziałem Stokrotki
zresztą).

--
Yakhub

Data: 2010-08-10 12:23:42
Autor: Animka
hp 1200 vs 1100 vs 4000
W dniu 2010-08-10 10:52, Yakhub pisze:
[...]

Hej!
Ja tu nie widziałam Stokrotki. Jeśli mylisz ją ze mną to to oznacza, że robisz straszne błędy ortograficzne i być może ktoś za Ciebie poprawia ortografie i wysyła.

Jesli chodzi o moja drukarkę Brother kupioną 30 lipca to informuje, ze jest ona właśnie w Serwisie! Dobrze, że zdążyłam ją zarejestrować zanim się zepsuła. Sklep internetowy przysłał mi już zepsutą. Taki jeden element był przyklejony na słowo honoru i podczas używania jej zaraz się odlamało, więc drukarka już nie ruszyła.
Wyciagnęłam znowu moją kochana drukareczkę Lexmark 1020 i jako tako używam. Jako tako, bo nie mam już naboju na czarny atrament i nie mogę napełnić, a kolorowy (który mam) nie daje się napełnić atramentem i drukuje resztką.

--
animka

Data: 2010-08-10 13:41:50
Autor: Yakhub
hp 1200 vs 1100 vs 4000
Dnia Tue, 10 Aug 2010 12:23:42 +0200, Animka napisał(a):

[...]

PRZEPRASZAM! Mój błąd.

--
Yakhub

hp 1200 vs 1100 vs 4000