hp mini 110-3100sw

Data: 2010-12-01 17:30:16
Autor: Pan Piskorz
hp mini 110-3100sw
witam,

Właśnie dostałem netbooka. Okazuje się, ze jest to jakaś dziwaczna wersja - nie ma klapki u spodu obudowy, gdzie kryłby się slot do zamontowania pamięci.
Wie ktoś może jak można rozszerzyć pamięć w takim urządzeniu?

zdrĂłwko
P.

Data: 2010-12-05 16:06:09
Autor: m4rkiz
hp mini 110-3100sw
Użytkownik "Pan Piskorz" <piskorz1@buziaczek.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:id5t6m$f5g$1@inews.gazeta.pl...
Właśnie dostałem netbooka. Okazuje się, ze jest to jakaś dziwaczna wersja - nie ma klapki u spodu obudowy, gdzie kryłby się slot do zamontowania pamięci.
Wie ktoś może jak można rozszerzyć pamięć w takim urządzeniu?

poszukaj pod klawiatura

Data: 2011-01-22 10:53:32
Autor: działkowiec
hp mini 110-3100sw
poszukaj pod klawiatura

Czyli gdzie? Muszę rozkręcić całe urz±dzenie?
Pod spodem nie ma żadnych klapek, jedyny odł±czany element to bateria..
S.

hp mini 110-3100sw