htc desire HD

Data: 2011-04-21 15:22:19
Autor: jurant
htc desire HD
Witam
Czy jest mozliwosc w tym telefonie powiekszyc
czccionke np. w odebranych mailach ?

!_"      GG - 642666                       www.tetrus.pl
(_)\_   Skype - jurek.malinowski   jurant@tetrus.pl
jurekmalinowski@gmail.com __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 6061 (20110421) __________

Data: 2011-04-21 14:53:40
Autor: Waldek Godel
htc desire HD
Dnia Thu, 21 Apr 2011 15:22:19 +0200, jurant napisał(a):

Witam
Czy jest mozliwosc w tym telefonie powiekszyc
czccionke np. w odebranych mailach ?

dużo tych Desire masz? Bo zastanawiam się ile razy jeszcze zapytasz...

__________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 6061 (20110421) __________

byłbyś uprzejmy sobie posprzątać w komputerze, żeby przestał śmiecić grupę
reklamami?

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Oczywiscie ze nie mam iphona po co mi ?"- Paweł "robbo" Kamiński aka Jan

Data: 2011-04-21 17:23:05
Autor: Maciej 'AbrahaM' Piotrowski
htc desire HD
jurant wrote:

Witam
Czy jest mozliwosc w tym telefonie powiekszyc
czccionke np. w odebranych mailach ?

po zROOT'owaniu i owszem.

Albert Einstein (1879-1955)

Data: 2011-04-21 14:41:43
Autor: Pszemol
htc desire HD
"Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <noenunz2x@cbpmgn.barg.cy> wrote in message news:iopi4s$t6l$1news.onet.pl...
jurant wrote:

Witam
Czy jest mozliwosc w tym telefonie powiekszyc
czccionke np. w odebranych mailach ?

po zROOT'owaniu i owszem.

Z ciekawości zapytam tylko - co to takiego to zrootowanie
i jak się to robi? Czy jest ono opisane w instrukcji użytkowania? :-)
Pytam tylko z ciekawości bo sam mam telefon, który umożliwia
łatwą i przyjemną zmianę czcionki w jednym logicznym miejscu
razem ze wszystkimi innymi ustawieniami: Settings :-)

Data: 2011-04-21 21:50:31
Autor: atm
htc desire HD

[...]

Ale nie mozesz wtedy blysnac w towarzystwie, ze sobie zrootowales telefon... ;]

Data: 2011-04-25 10:21:12
Autor: Pszemol
htc desire HD
"atm" <_@vp.pl> wrote in message news:ioq1qa$rqr$1news.onet.pl...
[...]

Niby mogę, w iPhone się to "jailbreak" nazywa, czyli
ucieczka z więzienia :-)

Tylko mi to nie potrzebne aby zrobić tak prostą rzecz
jak zmiana rozmiaru czcionki w programie pocztowym.

Czy wszystkie telefony z Androidem na pokładzie mają tak
skąpe możliwości konfiguracji po wyjęciu z pudełka?

Data: 2011-04-21 22:13:54
Autor: J.F.
htc desire HD
On Thu, 21 Apr 2011 14:41:43 -0500,  Pszemol wrote:
[...]

A ustawic czcionke np MS SansSerif mozesz ? :-P

U ciebie nazywa sie jailbreaking, nie wiec co daje, ale chyba daje,
skoro ludzie to robia :-P

J.

Data: 2011-04-21 22:55:51
Autor: Maciej Bebenek (news.onet.pl)
htc desire HD
W dniu 2011-04-21 22:13, J.F. pisze:

U ciebie nazywa sie jailbreaking, nie wiec co daje, ale chyba daje,
skoro ludzie to robia :-P

DO wejścia modelu #4 podobno co 4 iphone był jailbreakowany :-) Więc to pewnie bardzo rzadka przypadłość :-)

Data: 2011-04-25 10:34:54
Autor: Pszemol
htc desire HD
"Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <maciej_pmt@tpsa.waw.pl> wrote in message news:ioq5jf$c5u$1news.onet.pl...
[...]

Ciekaw jestem skąd te statystyki i jak są wiarygodne.

Data: 2011-04-25 10:34:16
Autor: Pszemol
htc desire HD
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message news:os31r6h9b7bgnu2rdsj6qckfn7aplee5pt4ax.com...
[...]

Nie, nie sądzę - ta czcionka która tam jest bardzo mi się zresztą
podoba i jest wyjątkowo dobrze czytelna - mówiliśmy o zmianie
rozmiaru czcionki.

To przykre że tak ważny konkurent dla iPhone nie umożliwia
po wyjęciu z pudełka tak istotnej i jednocześnie prostej funkcji
jak dostosowanie rozmiaru czcionki do osób o słabszym wzroku.
Czy Android ma w ogóle jakieś inne opcje z tej grupy? Zmiana
kolorystyki, kontrastu? Inverse video? Czytanie na głos tego co
na ekranie? Bo to są funkcje wbudowane w iPhone i dostępne
po wyjęciu go z pudełka.

U ciebie nazywa sie jailbreaking, nie wiec co daje, ale chyba daje,
skoro ludzie to robia :-P

Ludzie to robią głównie z dwu powodów:
1. aby obejść simlocka operatora (np. telefon z AT&T użyć w T-Mobile)
2. aby włamywać się bez hasła do AppleStore i kraść komercyjne
oprogramowanie.

Nie potrzebujesz robić jailbreak aby zmienić rozmiar czcionki...
To byłoby przykre.

Data: 2011-04-26 08:19:51
Autor: niusy.pl
htc desire HD

Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com>

[...]

ROTFL

Data: 2011-04-26 07:16:15
Autor: Pszemol
htc desire HD
"niusy.pl" <dsfds@niusy.pl.invalid> wrote in message news:ip5o6a$8hb$1news.net.icm.edu.pl...
[...]

No i co Cię tak Kikuś rozbawiło?

Data: 2011-04-21 22:57:43
Autor: Maciej Bebenek (news.onet.pl)
htc desire HD
W dniu 2011-04-21 21:41, Pszemol pisze:

[...]

To jest mniej więcej taka sama potrzeba, jak w przypadku iPhone'a potwierdzenie dostarczenia SMS-a. Wielebny uznał, że nie i już. I ludziki muszą same kombinować...

Data: 2011-04-25 10:37:04
Autor: Pszemol
htc desire HD
"Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <maciej_pmt@tpsa.waw.pl> wrote in message news:ioq5mv$c5u$2news.onet.pl...
[...]

No nie wiem czy to jest to taka sama potrzeba...
Po co zresztą komu potwierdzenie dostarczenia SMSa??

Data: 2011-04-25 20:24:19
Autor: Tomek
htc desire HD

Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał

Po co zresztą komu potwierdzenie dostarczenia SMSa??

Żeby np wiedzieć, że ktoś ma JUŻ włączony telefon.

Data: 2011-04-25 13:35:55
Autor: Pszemol
htc desire HD
"Tomek" <no@spam.pl> wrote in message news:ip4e8l$3k1$1news.onet.pl...
Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał

Po co zresztą komu potwierdzenie dostarczenia SMSa??

Żeby np wiedzieć, że ktoś ma JUŻ włączony telefon.

Jak masz pilną sprawę to zadzwoń do niego - po co na
bardzo zawodnych SMSach polegać? Krótka rozmowa
jest często nawet na kartę tańsza niż SMS a więcej się
dogadasz przez 30 sekund niż 5 razy w te i we w te SMSem.

Data: 2011-04-28 22:40:13
Autor: Tomek
htc desire HD

Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał w wiadomości news:ip3tal.80o.0poczta.onet.pl...
[...]

Czy Ty jesteś taki tępy czy zwyczajowo nie ogarniasz co się pisze? Skoro ktoś nie ma włączonego telefonu i dlatego wysyła się smsa z raportem, żeby wiedzieć kiedy telefon włączył, to jak mam zadzwonić na wyłączony telefon? Wyjaśnisz mi? Po to czekam na raport, żeby wiedzieć KIEDY WŁĄCZYŁ. Weź zacznij używać głowy, bo się robisz żenujący.

Data: 2011-04-28 22:56:24
Autor: atm
htc desire HD

[...]

Nie wiem jak w innych sieciach, po tym gdy probuje sie dodzwonic do osoby, ktora ma wylaczona komorke, w momencie gdy ja wlaczy dostaje smsa z informacja, ze ta osoba jest juz dostepna w sieci. Zatem z mojego pktu widzenia to jeden grzyb.

BTW Wiecie jaki jest obecnie najlepszy smartphone?
Hint: nie jest bialy ;]
http://www.engadget.com/2011/04/28/samsung-galaxy-s-ii-review/

(odnosze sie do ich podsumowania, czy faktycznie jest taki dobry i nie wyjda zadne wpadki w praniu pokaza najblizsze tygodnie)

Data: 2011-04-29 17:11:25
Autor: Pszemol
htc desire HD
"Tomek" <no@spam.pl> wrote in message news:ipcjbe$q34$1news.onet.pl...
[...]

Tomuś, znowu to chamstwo i silne emocje... skąd to?
Rodzice jakieś błędy w wychowaniu popełnili?
Czemu nie potrafisz kulturalnie wyjaśnić nieporozumień?

A co do tematu - dzwonię do kogoś, nie odbiera, zostawiam mu wiadomość
na sekretarce i nie jest dla mnie ważne że telefon ma włączony czy nie - liczę
na to, że jak sobie włączy i odsłucha wiadomość to mi oddzwoni jak będzie
mieć czas. To, że ktoś już włączył telefon jest zbędna informacja bo co z tego
że włączył skoro właśnie wychodzi i się pakuje, więc nie ma czasu na rozmowę?

To są półśrodki - nie wiem czemu takimi półśrodkami próbujesz osiągnąć
okrężną drogą ten sam cel który osiąga się w cywilizowanych krajach krótką
wiadomością zostawioną pod nieobecność odbiorcy na automatycznej sekretarce?

Data: 2011-04-22 07:47:44
Autor: atm
htc desire HD

[...]

Pszemol, Stefan pomyslal rowniez o Tobie, zebys nie czul sie nieswojo
wsrod zrootowanych kumpli ;]
Oto specjalne, oficjalne zaproszenie do jailbreaka:
http://pdaclub.pl/index.php?option=com_content&view=article&id=20213:apple-ledzi-swoich-klientow&catid=51:programy&Itemid=93

oczywiscie ogrodnik dodatkowo to ubarwil kilkoma cieplymi slowami:
http://applefobia.blox.pl/2011/04/Consolidateddb-maly-donosiciel.html

Zatem wszyscy jedziemy na tym samym lub podobnym wozku. Niektorzy twierdza, ze drudzy zgapili nawet wyglad wozka ;]
http://www.engadget.com/2011/04/21/samsung-strikes-back-at-apple-with-10-patent-infringement-claims/

Data: 2011-04-22 21:59:04
Autor: J.F.
htc desire HD
On Fri, 22 Apr 2011 07:47:44 +0200,  atm wrote:
oczywiscie ogrodnik dodatkowo to ubarwil kilkoma cieplymi slowami:
http://applefobia.blox.pl/2011/04/Consolidateddb-maly-donosiciel.html

A to jest ciekawe. Duzy ten plik ? Dla kogos bardziej mobilnego ..
16GB moze byc chyba za malo ? J.

Data: 2011-04-22 23:18:16
Autor: Artur Maśląg
htc desire HD
W dniu 2011-04-22 21:59, J.F. pisze:
[...]

16GB za mało? Na co? Na te informacje? Przesadziłeś i nawet nie
delikatnie, a o parę rzędów wielkości...

Data: 2011-04-23 09:26:15
Autor: J.F.
htc desire HD
On Fri, 22 Apr 2011 23:18:16 +0200,  Artur Maśląg wrote:
[...]

A jak jestem kierowca taksowki i mam nowa lokalizacje co minute ? J.

Data: 2011-04-23 17:33:52
Autor: atm
htc desire HD

16GB za mało? Na co? Na te informacje? Przesadziłeś i nawet nie
delikatnie, a o parę rzędów wielkości...

A jak jestem kierowca taksowki i mam nowa lokalizacje co minute ?

J.

Dla taksowkarzy jest przewidziana wersja 32GB ;]

Data: 2011-04-25 10:38:52
Autor: Pszemol
htc desire HD
"atm" <_@vp.pl> wrote in message news:ior4q0$9vd$1news.onet.pl...
[...]

Bo oczywiście Google nie śledzi właścicieli telefonów z Androidem? :-)

oczywiscie ogrodnik dodatkowo to ubarwil kilkoma cieplymi slowami:
http://applefobia.blox.pl/2011/04/Consolidateddb-maly-donosiciel.html

Zatem wszyscy jedziemy na tym samym lub podobnym wozku.

No nie wiem- ja jednak mogę zmienić rozmiar czcionki zaraz
po wyjęciu telefon z pudełka, bez rootowania ani innych akrobacji.

Data: 2011-04-26 09:11:40
Autor: atm
htc desire HD

Zatem wszyscy jedziemy na tym samym lub podobnym wozku.

No nie wiem- ja jednak mogę zmienić rozmiar czcionki zaraz
po wyjęciu telefon z pudełka, bez rootowania ani innych akrobacji.

Widzisz, zmiana wielkosci czcionki jest mi tak samo potrzebna jak Tobie potwierdzenie smsa. Ale z mojej strony koniec obrony jednej ze stron -
ostatnio nie odnotwalem wplaty na koncie ani od Googla ani Appla ;]

Data: 2011-04-26 07:17:51
Autor: Pszemol
htc desire HD
"atm" <_@vp.pl> wrote in message news:ip5r7d$qrg$1news.onet.pl...
[...]

Różnica jest taka, że to nie ja ani nie Ty osobno tworzymy statystyki.
Potrafię sobie wyobrazić że zmiana rozmiaru czcionki jest potrzebna
większej ilości osób niż potwierdzanie SMSa, a więc ta funkcja jest
bardziej potrzebna.

Data: 2011-04-26 13:19:12
Autor: ArekM
htc desire HD

[...]

Tak sobie juz w kolejnym wątku czytam to, co piszesz i iphon'ie i nie moge wyjsc z podziwu nad stopniem Twojego zapatrzenia w niego ...

Mozna zrobic cos w iOS bez rootowania, nie mozna tego zrobić a Androidzie (czcionka) -> Android to kupa.

Sytuacja odwrotna (potwierdzenie sms) - "mi to niepotrzebne".

:)

Chłopie ... opamiętaj sie troche bo to juz zaczyna byc mocno zabawne.

BTW: Mysle, ze gdybysmy zrobili tu ankiete, co jest bardziej przydatne - zmiana wielkosci czcionki czy potwierdzenie dostarczenia sms - to dugie chyba by wygrało :)

--
Pzdr

Data: 2011-04-26 07:20:47
Autor: Pszemol
htc desire HD
"ArekM" <arkadiusz_matuszak@jakismail.com> wrote in message news:ip69mp$1p1$1inews.gazeta.pl...
[...]

To nie jest zapatrzenie, bo widzę wady iPhone.
Miłość jest ślepa i nie wiedziałbym ich gdybym był "zapatrzony".

[...]

A ja właśnie myślę, że gdybyś zrobił ankietę na tej grupie, gdzie
są przefiltrowani ludzie pod względem zabawy telefonami to
być może potwierdzanie SMSa mogłoby wygrać. Gdybyś jednak
zrobił ankietę wśród nieprzeselekcjonowanej publiczności wśród
klientów firm komórkowych to więcej znajdziesz ludzi starszych
czy ze słabym wzrokiem, które potrzebują większych literek
w telefonie niż ludzi którzy niecierpliwie czekają na potwierdzenie
SMSa zamiast po ludzku do kogoś zadzwonić...

Data: 2011-04-26 14:46:33
Autor: Tomek
htc desire HD

[...]

Taaaa i ludzie starsi koniecznie muszą kupić wypasionego smartfona, żeby im internet pożerało z konta, tylko dla większej czcionki?
A nie pomyślałeś (w sumie nie dziwi mnie to), że dla takiego słabowidzącego targetu są dedykowane telefony z odpowiednią czcionką i klawiszami? No patrz, nie pomyślałeś.

niż ludzi którzy niecierpliwie czekają na potwierdzenie
SMSa zamiast po ludzku do kogoś zadzwonić...

Czasami nie da się po ludzku zadzwonić, dlatego funkcjonuje instytucja raportów doręczeń. Ale takiemu burasowi skąd o tym wiedzieć, jak o wielu rzeczach dowiedział się od prostych, biednych Polaczków.

Data: 2011-04-26 09:08:10
Autor: Pszemol
htc desire HD
"Tomek" <precz@ze.spamem.pl> wrote in message news:ip6ert$afd$1news.onet.pl...
[...]

Tomuś, pozbądź się tego agresywnego tonu bo nikt Cię nie atakuje,
nie musisz się tak histerycznie bronić...

Nie mówię tu o 90-letnich staruszkach co to do czytania używają
lupy +10 dioptrii tylko o ludziach po 40-tce, gdzie wzrok dopiero
zaczyna się psuć a jeszcze się nie szykują do trumny i uciechy
smartfonów nie są im obce. Nie chodzi tu o końskie cyfry na pół
ekranu aby ktoś wiedział jaki numer wykręca tylko o mniejsze
zmęczenie wzroku CIUTKĘ powiększonym fontem. Każdy ma inne
preferencje i różne wady wzroku - brak możliwości zmiany rozmiaru
czcionki to dla mnie poważna wada telefonu, jeśli rzeczywiście
HTC Desire jej nie ma. To, czy ta wada będzie dla kogoś krytyczna
i z jej powodu wybierze inny telefon to już osobista sprawa...

[...]

Widzisz, cały świat jakoś radzi sobie wyśmienicie bez problemów
z jakimi zdają się borykać prości, biedni Polaczkowie.

Data: 2011-04-28 22:48:02
Autor: Tomek
htc desire HD

[...]

Taaa szczególnie jak taki azbestowy kozak przyjedzie do Polski na 2 tygodnie to zapomina jakim był kozakiem na usenecie. Gdzie byłeś przez 2 tygodnie, że na grupie się nie odezwałeś bogaty amerykaninie? Żal było kupić prepaida i coś do internetu za grosze? To Ty miałeś problem, a nie biedny Polaczek, bo biedny Polaczek kupuje starter za 19pln wkłada do telefonu i jedzie z internetem. Ale taki folozof jak Przemol nie ogarnął albo zwyczajnie sępił grosza, wolał siedzieć jak golas bez swojej grupy dyskusyjnej, gdzie mógłby się znów poośmieszać jaki to on światowy.
I co? Kto się boryka z problemami? Polaczkowie, którzy ogarniają takie proste rzeczy czy azbestowe puste głowy bez netu przez 2 tygodnie? Ale za to z przekozakiem iPhonem. Normalnie boki zrywać.

Data: 2011-04-29 17:15:02
Autor: Pszemol
htc desire HD
"Tomek" <no@spam.pl> wrote in message news:ipclb6$2qs$1news.onet.pl...
[...]

Tomuś, weź może jakąś pigułkę bo Ci znowu nerwy puszczają...
Wyluzuj stary! Byłem w Polsce na 2 tygodnie nie po to aby Ciebie
tu zabawiać na grupie dyskusyjnej tylko aby odwiedzić przyjaciół
i rodzinę. Dostęp do internetu oczywiście miałem, i w biurze i w domu.

[...]

Twoje zgadywanki, jakkolwiek śmieszne, są raczej nieprawdziwe...
Internetu w telefonie szukałem do innych celów, nie do pisania
na usenet. Do tego używałem komputera domowego w Polsce.

I co? Kto się boryka z problemami? Polaczkowie, którzy ogarniają takie proste rzeczy czy azbestowe puste głowy bez netu przez 2 tygodnie?
Ale za to z przekozakiem iPhonem. Normalnie boki zrywać.

Widzę że bardzo zazdrościsz mi tego iPhone...
Nie martw się, może i Ciebie kiedyś będzie stać na taki fajny telefon.
Głowa do góry - trzymam za Ciebie kciuki!

Data: 2011-04-30 13:23:33
Autor: Pszemol
htc desire HD
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message news:earnr6ln5qvupva32sga8jn302dntohqa34ax.com...
[...]

No co ty... w Krakowie wiosna była już na całego.
Aż się zdziwiłem bo przed wyjazdem tankowałem auto
na przedmieściach Chicago i musiałem uciekać pod
zadaszenie bo padał śnieg z deszczem a w Krakowie
słoneczko i żałowałem że t-shirtów więcej nie wziałem
bo zielona trawa i kwiatków na drzewach pełno :-)))

Narty już odłożone na następny sezon.

Data: 2011-05-01 13:00:12
Autor: J.F.
htc desire HD
On Sat, 30 Apr 2011 13:23:33 -0500,  Pszemol wrote:
[...]

W tym roku sezon sie jakos wyjatkowo wczesnie skonczyl.
Mialem wrazenie ze juz z kraju o to pytales, ale chyba nie.

J.

Data: 2011-04-26 15:38:55
Autor: atm
htc desire HD

Bo oczywiście Google nie śledzi właścicieli telefonów z Androidem? :-)

Wg standardow Stefana to nie jest sledzenie, bo nie zapisuje wszyskich
lokacji on narodzin ;]
http://pdaclub.pl/index.php?option=com_content&view=article&id=20224:android-rownie-ledzi-uytkownikow&catid=52:firma/zastosowania&Itemid=94
Co wiecej, mozesz ten ficzer wylaczyc bez rootowania.
Ale jak wczesniej wspomnialem, takie przepychanie sie na argumenty to dziecinada, kazdy producent chce tylko i wylacznie oproznic nasze portfele i zachwycanie sie, ze Stefan lub Wladcy Internetu robia to
przyjemniej itd jest smieszne. Obecnie mam SGSa, ktorego kilka "ficzerow" mi podpadlo. Przypuszczam ,ze sytuacja wygladalaby podobnie gdybym nabyl iPhone'a. Wszyskie te urzadzenia i systemy to co najwyzej zaawansowane bety.

Data: 2011-04-26 09:16:58
Autor: Pszemol
htc desire HD
"atm" <_@vp.pl> wrote in message news:ip6hth$lm8$1news.onet.pl...
[...]

A w iPhone nie możesz przypadkiem również wyłączyć lokalizacji?
Bo jest do tego opcja w Settings... czy ona "consolidated" nie dotyczy?

Ale jak wczesniej wspomnialem, takie przepychanie sie na argumenty to dziecinada,

Ty to odbierasz jako przepychanie się na argumenty bo ludzie
jak Tomuś traktują tą dyskusję bardzo agresywnie... Ja do tego
podchodzę dużo chłodniej - reaguję na jednostronną krytykę
telefonu który lubię i sobie cenię wytykaniem wad konkurencji.
Nie ma w tym "przepychania się" a raczej odkrywanie zakamarków
różnych urządzeń GSM aby ułatwić świadomy wybór użytkownikom.

Ktoś kto nosi okulary już wie z tego wątka, że aby zmienić rozmiar
czcionki w e-mailach na HTC-Desire trzeba przeskoczyć kilka
poprzeczek i być może utracić gwarancję, podczas gdy to samo
można uzyskać na iPhone bez żadnych problemów wybierając
opcję dostępną z menu Settings. Czyż nie jest to konstruktywne?

[...]

Wszystkie urządzenia będą mieć wady i zalety bo każdy jest jakimś
kompromisem pomiędzy funkcjonalnością, ilością opcji do konfiguracji,
rozmiarem, wagą, ceną i wielu innych czynników - nikt nigdy nie
wyprodukuje telefonu który będzie idealny dla wszystkich użytkowników.
Po to właśnie są dyskusje między innymi na tej grupie aby każdy sobie
wybrał opcję najlepszą dla siebie.

Data: 2011-04-26 17:26:12
Autor: kakmar
htc desire HD
Dnia 26.04.2011 Pszemol <Pszemol@PolBox.com> napisał/a:

[...]

Nie mam akurat Desire, ale na Androidzie 2.2.1 w programie Gmail by Google, wersja 2.3.4.1 mam w ustawieniach między innymi 5 wielkości tekstu dla maili, od "Bardzo mały" do "Wielki". Może więc wystarczy zrobić upgrade, albo zainstalować inny program pocztowy.

--
kakmaratgmaildotcom

Data: 2011-04-26 20:04:44
Autor: Andrzej Libiszewski
htc desire HD
W dniu 2011-04-26 19:26, kakmar pisze:
[...]

Mam 2.2 i aplikacja też ma takie opcje. Może dlatego, że aplikację do gmaila aktualizuje się niezależnie od reszty systemu ;)

--
Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
"I must rule with eye and claw — as the hawk among lesser birds."

Data: 2011-04-26 13:12:30
Autor: Pszemol
htc desire HD
"Andrzej Libiszewski" <a.libiszewski@gazeta.USUNTO.pl> wrote in message news:4db7093c$0$2457$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Czyli osoba która potrzebuje ciut większe czcionki musi to
robić osobno w każdym programie którego używa?

Data: 2011-04-21 18:06:16
Autor: jurant
htc desire HD
jestescie walnięci, nie szkoda wasze mądrosci na pisanie
komuś uwag ? __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 6061 (20110421) __________

Data: 2011-04-21 17:11:42
Autor: Waldek Godel
htc desire HD
Dnia Thu, 21 Apr 2011 18:06:16 +0200, jurant napisał(a):

jestescie walnięci, nie szkoda wasze mądrosci na pisanie
komuś uwag ?

ładnie się pan przedstawia milionom słuchaczy...

__________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 6061 (20110421) __________

wciąż śmiecisz reklamami.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Kiedy mnie tam trolowanie sie podoba" - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan

Data: 2011-04-21 18:31:38
Autor: Maciej 'AbrahaM' Piotrowski
htc desire HD
jurant wrote:

jestescie walnięci, nie szkoda wasze mądrosci na pisanie
komuś uwag ?

Po pierwsze otrzymałeś konkretną odpowiedź na pytanie.
To czy ją rozumiesz lub to czy się ona Tobie podoba to
już inna sprawa..

Pisząc jeszcze bardziej wprost: Programy pozwalającę
na zmianę o którą pytasz wymagają ponadstandardowego
zakresu uprawień co wymaga "zROOTowania" telefonu. I
są dostępne na Android Market.

Po drugie zacytuje Waldka Godela: