htc diamond

Data: 2009-02-26 21:38:36
Autor: Strielok
htc diamond
Witam

Czy htc diamond posiada t9 w j. polskim?
jezeli nie to czy mozna dograc?

pozdrawiam
Maciek

Data: 2009-02-26 20:43:10
Autor: Waldek Godel
htc diamond
Dnia Thu, 26 Feb 2009 21:38:36 +0100, Strielok napisał(a):

Czy htc diamond posiada t9 w j. polskim?
jezeli nie to czy mozna dograc?

Nie. W ogóle nie posiada T9.
T9 to słownik do telefonów z klawiaturą numeryczną.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Chcemy, by nasi klienci byli jeszcze bardziej zadowoleni" - Jacek Dziekan,

Data: 2009-02-26 21:46:52
Autor: Strielok
htc diamond

Nie. W ogóle nie posiada T9.
T9 to słownik do telefonów z klawiaturą numeryczną.

-- Pozdrowienia, Waldek Godel

jak to nie?! posiada mam tel i jest t9 eng, ger, it, fr tylko nie ma pl

Data: 2009-02-26 22:18:55
Autor: Jacek \"Plumpi\"
htc diamond
Nie. W ogóle nie posiada T9.
T9 to słownik do telefonów z klawiaturą numeryczną.

jak to nie?! posiada mam tel i jest t9 eng, ger, it, fr tylko nie ma pl

Po co Ci T9 ?
To jest jeden z największych wkur....czy w telefonie.
Niby ma pomagać, ale w rzeczywistości tylko przeszkadza. Może miał sens w telefonach wyposażonych tylko i wyłącznie w klawiaturę numeryczną. Jednak w telefonach z klawiaturą alfanumeryczną pisze się o wiele wygodniej bez T9

Data: 2009-02-27 07:24:42
Autor: Jan Strybyszewski
htc diamond
Jacek "Plumpi" pisze:
[...]

rysikiem chyba :)  To taka niedorobka HTC bo WM 6.1 na Samsungach posiada T9

--
Portal edukacyjny o inwestowaniu - http://www.inwestowanie.org.pl/
Historia Pieniądza kompendium wiedzy http://www.historiapieniadza.pl/

Data: 2009-02-27 14:46:29
Autor: Jacek \"Plumpi\"
htc diamond
[...]

Obsługa rysikiem jest całkiem fajna. Bynajmniej ja sobie chwalę i nie uważam tego za wadę lecz za zaletę.

Data: 2009-02-27 15:03:18
Autor: Jacek \"Plumpi\"
htc diamond
rysikiem chyba :)  To taka niedorobka HTC bo WM 6.1 na Samsungach posiada T9

Obsługa rysikiem jest całkiem fajna. Bynajmniej ja sobie chwalę i nie uważam tego za wadę lecz za zaletę.

Oczywiście do pisania SMS-ów i wpisywania tekstów. Kto chce pisać palcami to wystarczy jak zainstaluje sobie odpowiednią aplikację powiększającą klawisze. Poza tym ja czasami wystukuję paznokciem i "tyż" jest dobrze :)
W przypadku zaś wybierania numerów i kontaktów Windowsowych HTC posiadają genialny wprost algorytm wyszukiwania, który polega na tym, że na wirtualnej klawiaturze numerycznej wystukuje się fragment nazwy na klaiszach, które zawierają odpowiednie litery
Dla przykładu żeby wybrać kontakt Jan Kowalski wystarczy wystukać np. 52569 co odpowiada wybieraniu kolejnych liter " j a   k o w "
Nie spotkałem tego w innych telefonach

Data: 2009-02-27 18:09:37
Autor: Andrzej Libiszewski
htc diamond
Dnia Fri, 27 Feb 2009 14:46:29 +0100, Jacek "Plumpi" napisał(a):

[...]

Przynajmniej, nie bynajmniej! Co to w ogóle za maniera?

"Mudhole? Slimy? My home this is!"

Data: 2009-02-27 19:54:05
Autor: Jacek \"Plumpi\"
htc diamond
Obsługa rysikiem jest całkiem fajna. Bynajmniej ja sobie chwalę i nie uważam
tego za wadę lecz za zaletę.

Przynajmniej, nie bynajmniej! Co to w ogóle za maniera?

Właśnie co to za maniery, żeby pouczać innych, choć samemu się nie rozumie i nie odróżnia, ani się też nie chce sprawdzić czy aby ma się rację,

http://sjp.pwn.pl/haslo.php?id=3033179
http://www.sjp.pl/co/bynajmniej
:))))

Data: 2009-02-27 19:57:26
Autor: Andrzej Libiszewski
htc diamond
Dnia Fri, 27 Feb 2009 19:54:05 +0100, Jacek "Plumpi" napisał(a):

[...]

No i czego to dowodzi, poza tym, że nie rozumiesz tych definicji?

"Ryan, some things in here don't react well to bullets."  ...
"Yeah, like me. I don't react well to bullets."

Data: 2009-02-27 20:45:45
Autor: Jacek \"Plumpi\"
htc diamond
[...]

Tego, że szkoda dla takich jak Ty czasu.
Normalny człowiek na Twoim miejscu uderzył by się w pierś i przeprosił za pomyłkę.
Wobec tego żegnam.

Data: 2009-02-28 00:27:22
Autor: Andrzej Libiszewski
htc diamond
Dnia Fri, 27 Feb 2009 20:45:45 +0100, Jacek "Plumpi" napisał(a):

[...]

Za co mam przepraszać, za to, że nie potrafisz wyrażać się poprawnie i nie
rozumiesz definicji, które przytaczasz?

Statistically speaking, there are two popes per square kilometer
in Vatican City...

Data: 2009-02-28 13:33:53
Autor: Waldek Godel
htc diamond
Dnia Sat, 28 Feb 2009 00:27:22 +0100, Andrzej Libiszewski napisał(a):

[...]

nie moglibyście iść szturchać się penisami na inną grupę, alb - najlepiej -
do piaskownicy?
Zostaliście sprowadzeni do wspólnego poziomu i pokonani doświadczeniem.

Data: 2009-02-28 15:33:22
Autor: Jacek \"Plumpi\"
htc diamond
nie moglibyście iść szturchać się penisami na inną grupę, alb - najlepiej -
do piaskownicy?
Zostaliście sprowadzeni do wspólnego poziomu i pokonani doświadczeniem.

A mógłbyś się nie zachowywać jak kolejny idiota-moralizator ?

Data: 2009-02-28 17:10:59
Autor: Waldek Godel
htc diamond
Dnia Sat, 28 Feb 2009 15:33:22 +0100, Jacek "Plumpi" napisał(a):

A mógłbyś się nie zachowywać jak kolejny idiota-moralizator ?

Nie dam się sprowadzić do tego poziomu co wy i pokonać doświadczeniem.
Dyskusja już dawno nie ma nic wspólnego z tematem grupy i stała się chamską
pyskówką, której czytanie nie jest przyjemne dla nikogo.
Jeżeli jest ona wam niezbędna, kontynuujcie ją w innym miejscu.

Data: 2009-02-28 19:12:03
Autor: Jacek \"Plumpi\"
htc diamond
Nie dam się sprowadzić do tego poziomu co wy i pokonać doświadczeniem.

Och jakiś Ty błyskotliwy. Szkoda tylko, że "zaczynasz ujadać, nie zauważając, że inne psy już dawno uciekły".

Dyskusja już dawno nie ma nic wspólnego z tematem grupy i stała się chamską
pyskówką, której czytanie nie jest przyjemne dla nikogo.

Za to Twoja jest bardzo przyjemna. Jestem nią wprost oczarowany i zachwycony ;)

Jeżeli jest ona wam niezbędna, kontynuujcie ją w innym miejscu.

Zauważ, że wcale nie mam ochoty na tego typu pyskówki i już dawno zakończyłem tę dyskusję z Andrzejem pisząc "Wobec tego żegnam".
 Zatem po cholerę "wpier......lasz się między wódkę, a zakonskę" i niepotrzebnie "dolewasz oliwy do ognia" ? Czy tylko po to by zaistnieć, czy też dlatego, ze lubisz takie pyskówki ?
Jeżeli chodzi o mnie to nie mam ochoty na dalsze "przepychanki" z Andrzejem, ani też z Tobą. Wolę dyskutować na tematy związane z grupą, nawet pomimo tego, że ktoś z nas użyje niewłaściwej formy lub zrobi "czeski błąd".

Data: 2009-03-02 16:03:29
Autor: TGor
htc diamond
Jacek "Plumpi" pisze:

[...]

Po co z jednego bezsensownego flejma robisz drugi? Słusznie zwrócono wam uwagę, jak tego nie rozumiesz idź na onet.pl.
Idź sprowadzać i pokonywać doświadczeniem na inną grupę albo miejsce wskazane przez WG.

TG

Data: 2009-03-02 19:35:00
Autor: Jacek \"Plumpi\"
htc diamond
[...]

A poc co Ty dokładasz się do tego szamba ?
Zauważ, że gdyby nie Wy to ta zbędna dyskusja już dawno by się zakończyła.
Kolejny moralizator się znalazł :))))

Data: 2009-02-28 14:24:15
Autor: hefal
htc diamond
Użytkownik "Jacek "Plumpi"" <plumpixjr@wp.pl> napisał w wiadomości news:go9csl$4gl$1inews.gazeta.pl...

[...]

* Obie definicje jasno pokazują, że popełniłeś błąd.

ZDrawim.

Data: 2009-02-28 17:55:28
Autor: Jacek \"Plumpi\"
htc diamond
* Obie definicje jasno pokazują, że popełniłeś błąd.

Błąd ? Tak, ale jaki ? Czy błąd taki o jaki chodzi Andrzejowi ?
Użyłem słowa "bynajmniej" w sensie "wcale", "ani trochę" odnosząc się do wypowiedzi "rysikiem chyba :)  To taka niedorobka HTC ...".
Fakt, że z rozpędu  zdanie zostało źle poskładane. Jednak chyba nie powoduje to niezrozumienia sensu mojej wypowiedzi oraz nie zmienia znaczenia użytego przeze mnie słowa "bynajmniej". To tak jak bym użył "Idę jutro ja do pracy" zamiast poprawnej formy "Ja jutro idę do pracy".
Użycie w tym przypadku wyraz "przynajmniej" zamiast "bynajmniej" tak jak sobie życzy Andrzej, zmienia całkowicie sens mojej wypowiedzi, co jednocześnie oznacza, iż on sam nie rozumie ich znaczenia.
Z całą pewnością nie chodziło mi o taki sens lecz o zaprzeczenie z wyeksponowaniem tego zaprzeczenia, czyli "bynajmniej nie", a nie "przynajmniej ja".

Napisałem: "Bynajmniej ja sobie chwalę i nie uważam tego za wadę lecz za zaletę."
Powinienem był napisać: "Ja sobie chwalę i bynajmniej nie uważam tego za wadę lecz za zaletę"
Pierwotne zdanie jakie napiasłem brzmiało "Bynajmniej ja nie uważam tego za wadę lecz za zaletę i sobie to chwalę", a  później przyszła ta właściwa koncepcja w budowie zdania i "poszło" przedwcześnie, zredagowane tak jak "poszło".
To dlatego, że redagowanie odpowiedzi realizuję w "międzyczasie" wykonywania innych, ważniejszych dla mnie zadań.
Stąd też mogą się pojawiać tego typu błędy na zasadzie źle złożonego zdania, przestawionych liter czy nawet słów lub zdań, literówek, błędów ortograficznych czy interpunkcyjnych. Nie wynika to ze złego rozumienia użytych wyrazów lub wielkich braków, lecz są typowymi "czeskimi błędami" związanymi ze zbyt częstym rozpraszaniem uwagi. Rozumiem genezę powstawania takich błędów i dlatego nie wytykam ich innym. Jednak muszą się znaleźć "moralizatorzy", którzy za punkt honoru stawiają sobie wyszukać i wytknąć takie "pierdołowate" błędy. Tracą czas i energię na takie głupoty i późniejsze przepychanki na grupach. Uważam, że jest to typowe chamstwo z ich strony, spowodowane brakiem kultury osobistej oraz brakami, które uniemożliwiają im uczestniczenie w dyskusji merytorycznej dotyczącej tematu.
Każdemu z Was także zdarzają się tego typu błędy i idę o zakład, że jestem w stanie te błędy znaleźć, aby tak samo się dopierdzielić. Tylko po co ? Nie potrzebuję sie dowartościowywać takim zachowaniem.

Data: 2009-02-28 20:40:54
Autor: hefal
htc diamond
Użytkownik "Jacek "Plumpi"" <plumpixjr@wp.pl> napisał w wiadomości news:gobqa9$obs$1inews.gazeta.pl...
Tylko po co ? Nie  potrzebuję sie
dowartościowywać takim zachowaniem.

* Przejęzyczyłem się - chciałem powiedzieć żonie "podaj sól" a
powiedziałem "spier**liłaś mi całe życie k**wo".
Facet, który nie umie
się przyznać do błędu. Popełniłeś błąd, czy to przez nieuwagę
czy przez błędne rozumienie znaczenia słów. Facet się nie musi
tłumaczyć przecie - ani przede mną ani przed nikim.

"Rzeczywiście przez nieuwagę popełniłem błąd" brzmiałoby lepiej
niż całe to tłumaczenie i wymądrzanie.

Zdrawim.

Data: 2009-02-28 21:29:20
Autor: Jacek \"Plumpi\"
htc diamond
"Rzeczywiście przez nieuwagę popełniłem błąd" brzmiałoby lepiej
niż całe to tłumaczenie i wymądrzanie.

Gdyby zachował się w sposób normalny, choćby tak jak Ty stwierdzając, że popełniłem błąd to napewno tak bym mu odpowiedział, tak samo jak przyznałem się Tobie.
On jednak woli w tonie pretensjonalnym wmawiać mi, że on wie lepiej ode mnie co ja mam na myśli i pomimo zwrócenia mu uwagi przeze mnie w sposób żartobliwy, że nie tędy droga, dalej brnie w swoich "widzimisiach" :)

Data: 2009-03-10 12:51:19
Autor: Maciej Kulawik
htc diamond
Dnia Fri, 27 Feb 2009 18:09:37 +0100, Andrzej Libiszewski napisał(a):

Obsługa rysikiem jest całkiem fajna. Bynajmniej ja sobie chwalę i nie uważam tego za wadę lecz za zaletę.

Przynajmniej, nie bynajmniej! Co to w ogóle za maniera?

Nie maniera, ale analfabetyzm. Usenet dość dokładnie obrazuje poziom
edukacji w naszym kraju...

Data: 2009-02-27 19:29:01
Autor: ToMasz
htc diamond
Jan Strybyszewski pisze:
Jacek "Plumpi" pisze:
[...]

rysikiem chyba :)

rysik jest jeden, a na hardwarowej kalwiaturze zazwyczaj pisze sie dwoma kciukami. JEdnak jesli chce odpowiedź TAK+wyślij, zrobie jednym kciukiem. czy da sie to zrobić bez hardwarowej kalwiatury? TAk, jednak 90% ludzi bez kalawiatury pisze rysikiem....

To taka niedorobka HTC bo WM 6.1 na Samsungach posiada T9
Mam samsunga z WM, z _wyłączonym_ słownikiem i z _wyłączonym_ wyświetlaniem klawiatury na ekranie.

ToMasz

Data: 2009-02-27 20:02:48
Autor: Jacek \"Plumpi\"
htc diamond
[...]

Dokłądnie.
Ludzie niestety nie wiedzą, że teksty typu: Tak, Nie, Zaraz oddzwonię, Oddzwonię później, Nie mogę teraz odpowiedzieć, Za chwilę będę itp.
robi się dosłownie jednym palcem robiąc kilka kliknięć w ekran. Od tego są szablony tyle, że trzeba umieć i chcieć je używać. :)

Data: 2009-02-27 09:52:56
Autor: Waldek Godel
htc diamond
Dnia Thu, 26 Feb 2009 21:46:52 +0100, Strielok napisał(a):

jak to nie?! posiada mam tel i jest t9 eng, ger, it, fr tylko nie ma pl

http://en.wikipedia.org/wiki/T9_(predictive_text)
"T9's objective is to make it easier to type text messages. It allows words
to be entered by a single keypress for each letter, as opposed to the
multi-tap approach used in the older generation of mobile phones in which
several letters are associated with each key, and selecting one letter
often requires multiple keypresses"

Jak widać, jeżeli jest klawiatura qwerty, nie ma mowy o T9. Owszem,
niektóre konfguracje nazywaja tak słownik podpowiedzi wbudowany w system
Windows Mobile, żeby 87% gospodyń z Gdańska które nie widzą różnicy miało
łatwiej zrozumieć.
Ale to jest po prostu inny słownik

Data: 2009-02-27 17:42:58
Autor: TGor
htc diamond
Waldek Godel pisze:

[...]

Z cytowanego tekstu tego wniosku wyciągnąć nie można ;-)
TG

Data: 2009-02-27 16:56:34
Autor: Waldek Godel
htc diamond
Dnia Fri, 27 Feb 2009 17:42:58 +0100, TGor napisał(a):

Z cytowanego tekstu tego wniosku wyciągnąć nie można ;-)

czekaj, to masz klawiaturę qwerty gdzie jest po kilka literek na jednym
klawiszu i wciskając kilka razy uzyskuje się następne literki? RESPECT!

Data: 2009-02-27 19:34:57
Autor: TGor
htc diamond
Waldek Godel pisze:

czekaj, to masz klawiaturę qwerty gdzie jest po kilka literek na jednym
klawiszu i wciskając kilka razy uzyskuje się następne literki? RESPECT!

Oj Władyś... A czy ja mówię, że nie masz racji czy się nie znasz? :D
A kto broni zapodać obie funkcje, to raz, i dwa: wciąż mi z analizy dyskursu nie wynika, że w cytowanym tekście znalazła się choćby sugestia.
Napijmy się wódki z pingwinami (taktakami) ;-) Piątek. No chyba, że w sobotę pracujesz.
TG

Data: 2009-02-27 18:57:33
Autor: Waldek Godel
htc diamond
Dnia Fri, 27 Feb 2009 19:34:57 +0100, TGor napisał(a):

[...]

Tam po prostu jest inny słownik, nie T9, bo opiera się na innym
mechaniźmie. A wódka z pingwinami nigdy mi za bardzo nie smakowała, wolę
inne :-) --

Data: 2009-02-27 07:23:56
Autor: Jan Strybyszewski
htc diamond
Waldek Godel pisze:
[...]

I pewnie dlatego Samsung z serii Blackjack na WM posiada T9 :)

Data: 2009-02-27 08:46:44
Autor: Danny
htc diamond
Dnia Thu, 26 Feb 2009 21:38:36 +0100, Strielok napisał(a):

Witam

Czy htc diamond posiada t9 w j. polskim?
jezeli nie to czy mozna dograc?

tak, posiada, przynajmniej w wersji Orange

Daniel
http://pl.openoffice.org/ - darmowy odpowiednik pakietu MS Office
http://www.mozillapl.org - narzędzia internetowe "nie tylko dla orłów"

Data: 2009-02-27 09:47:25
Autor: BOULI
htc diamond
Strielok pisze:
Witam

Czy htc diamond posiada t9 w j. polskim?
jezeli nie to czy mozna dograc?

pozdrawiam
Maciek
MDA IV compact z ery też ma T9