Data: 2013-09-18 03:43:52 | |
Autor: Olivander | |
http://30kmh.eu/statistics/ | |
ma³o
IMHO nie ma szans by pêk³ milion, co automatycznie wymusi³o by legislacje europejsk±. nie b±d¼cie Litwaki, zastanówcie siê czy ju¿ wpisali¶cie wszystkie babcie itp :-) |
|
Data: 2013-09-18 13:54:40 | |
Autor: masti | |
http://30kmh.eu/statistics/ | |
Dnia pięknego Wed, 18 Sep 2013 03:43:52 -0700 osobnik zwany Olivander
napisał: mało chyba przeciw? bo to debilny pomysł jest -- mst <at> gazeta <.> pl "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości? -Wiem co mówię, to grunt zabija!" T.Pratchett |
|
Data: 2013-09-18 15:20:42 | |
Autor: Piotr Kosewski | |
http://30kmh.eu/statistics/ | |
On 2013-09-18 12:43, Olivander wrote:
ma³o Doczytaj Traktat. ECI oznacza jedynie inicjatywê ustawodawcz± z pominiêciem europarlamentu i komisji. Wniosek mo¿e byæ odrzucony. Poza tym nawet je¶li po roku zbierania g³osów uda³oby siê to przepchn±æ, to potem momentalnie powsta³aby inicjatywa za cofniêciem tego przepisu. I mog³aby ustaliæ na d³ugo rekord w liczbie podpisów. Poza tym idea wprowadzenia limitu 30km/h ju¿ siê w Europie rozwija. Aktualnie s± prowadzone badania i tak dalej. Byæ mo¿e skoñczy siê to spopularyzowaniem stref do 30. Na pewno nie wprowadzeniem limitu w ca³ych miastach. nie b±d¼cie Litwaki, zastanówcie siê czy ju¿ wpisali¶cie wszystkie babcie itp :-) Po DDRach je¼dzi siê ponad 30. W³±czyli Ci ogrzewanie i siê zagotowa³e¶...? Na rowerze ju¿ dzi¶ by³e¶? pozdrawiam, Piotr Kosewski |
|
Data: 2013-09-18 15:32:59 | |
Autor: Raffaello | |
http://30kmh.eu/statistics/ | |
Piotr Kosewski wrote:
Po DDRach jeździ się ponad 30. Włączyli Ci ogrzewanie i się Po których i gdzie????? Są takie w stolicy może? Bo z tego co pamiętam, a jeżdżę czasami obok to jest Przyczółkowa, na której da się wyciągnąć bezpiecznie >30. na Sobieskiego na niektórch odcinkach chwwilami do 30 właśnie, ale wiecej nie radzę, standardowa to do 25. No i Bitwy Warszawskiej gdzie do 20-25. Ale już na Prymasa 1000- lecia rower się... nosi po schodach im.Doroty Safjan ;P Są pasy na ulicach, ale osobiście nie mam zaufania do nich, bo często są tam tory tramwajowe (Nowowiejska) itd. |
|
Data: 2013-09-18 16:06:33 | |
Autor: mt | |
http://30kmh.eu/statistics/ | |
W dniu 2013-09-18 15:32, Raffaello pisze:
Piotr Kosewski wrote: Jakby Ci to powiedzieć, Polska to trochę więcej niż Warszawa. -- marcin |
|
Data: 2013-09-18 20:17:46 | |
Autor: Raffaello | |
http://30kmh.eu/statistics/ | |
mt wrote:
W dniu 2013-09-18 15:32, Raffaello pisze: Masz rację! w moim miasteczku zrobili 3 extra ciągi pieszo-rowerowe: 1 - prowadzi przy rzadko uczęszczanej drodze powiatowej, gdzie spokojnie ludzie jeździli i NIC się nie działo, a szerokość była taka, że wszyscy się mieścili 2 - zrobili ją przy obrukowanej uliczeńce osiedlóweczce w kolorze szarym, bez żadnego wjazdu i zjazdu w newralgicznym punkcie skrzyżowania "T" z inną uliczką prowadzącą do centrum, gdzie CPiR by się może nawet i przydał. Ale na tej uliczeńce? Absolutnie!!! 3 - w miejscu gdzie mieszkam, na ulicy powiatowej, przebudowywanej, było miejsca w kupę, mogliw sadzić pasy rowerowe na asfalcie. Ale to by było za trudne, więc zrobili po jednej stronie CPiR a po drugiej chodnik. Oczywiście "zapomnieli" o przejazdach rowerowych, więc przy każdym skrzyzowaniu z obrukowaną uliczeńka osiedlóweczką od tej powiatówki - masz znaki "koniec DDR" i "początek CPiR". 4 - Byłbym zapomniał. Dwa kilometry dalej jest CPiR, ciągnący się przez jakieś 500 metrów, zniszczony, zasyfiony, pełny szkła, piesków, pieszych i mamuś z dzieckiem w wózeczku, po którym już nie jeżdżę, bo nie chcę zmieniać dętki. Wszystkie te miejsca łączy jedna główna cecha: są wykonane z kostki brukowej dałna, często zniszczonej. Są pocięte, są tam piesi i ww przeszkody. To powoduje, że nie pociągniesz na ciągach normalnej prędkości marszowej, jaką masz na czystym asfalcie. A po co mam się trudzić i męczyć, kiedy tuż obok mam czysty nowiutki asfalcik??? |
|
Data: 2013-09-18 16:07:28 | |
Autor: Piotr Kosewski | |
http://30kmh.eu/statistics/ | |
On 2013-09-18 15:32, Raffaello wrote:
Bo z tego co pamiętam, a jeżdżę czasami obok to jest Przyczółkowa, na Ale już trochę dalej na tym DDR można pomykać, bo chodniki puste. A na zjeździe z kładki nad S8 to i z 50 da radę bez wysiłku, ale to chyba poza terenem zabudowanym jest :). Do tego choćby Belwederska, DDRy na mostach, przy Wiśle i tak dalej. Poza tym sporo jest odcinków, gdzie da się łatwo i bezpiecznie przekroczyć wymarzony limit wątkotwórcy. Ogólnie pomysł jest tak głupi, że trudność sprawia mi sklejenie względnie poważnego i inteligentnego komentarza. Powiem zatem tak: jak dla mnie mogą to wprowadzić i potem postawić w Warszawie milion znaków D-43. Mam tylko nadzieję, że nie obudują połowy ulic ekranami dźwiękochłonnymi. pozdrawiam, Piotr Kosewski |
|
Data: 2013-09-18 21:23:32 | |
Autor: Raffaello | |
http://30kmh.eu/statistics/ | |
Piotr Kosewski wrote:
On 2013-09-18 15:32, Raffaello wrote: A w którą stronę chcesz pomykać? 1. w stronę Banacha: - piesi - pieski - slalom gigant lewo prawo - końcówka przy Banacha z kioskiem...:> - falowanie góra-dół dół-góra - krawężniki na przejazdach wołające o potarganie tamtędy idioty co je budował 2. w stronę Kasprzaka: - jw - + kostka dauna - + mega zniszczona kostka dauna - + przystanki autobusowe i pasażerów Przy okazji - jak chcesz pokonać legalnie skrzyżowanie bez noszenia roweru? Do tego choćby Belwederska, DDRy na mostach, przy Wiśle i tak dalej. Wskaż mi normalny DDR, który: - gładki asfalt - niezniszczony asfalt przez ciężarówki - brak pieszych, piesków, dzieci w wózkach i poza nimi - brak pasażerów - bez slalomu giganta lewo-prawo - bez falowania dół-góra góra-dół - odcinek o długości co najmniej 100 metrów, aby dało się rozpędzić. Pamiętaj też, ze paradoksalnie, jezdnie dla samochodów są bezpieczniejsze, gdyż są częściej czyszczone i rzaaaadko kiedy coś na nich lezy co może być niebezpieczne dla kogokolwiek i dla samochodów. Ogólnie pomysł jest tak głupi, że trudność sprawia mi sklejenie A jak dla mnie z kolei - w tym mieście stolicy nie da się jechać szybciej niż 40-50 km/h i dalsze ograniczenie prędkości kompletnie nic nie da. Na pewno nie zmieni też zachowania rowerzystów, którzy do tej pory bali się jeździć po ulicach. Oni nadal będą jeździli chodniczkami. |
|
Data: 2013-09-20 08:41:23 | |
Autor: rmikke | |
http://30kmh.eu/statistics/ | |
W dniu ¶roda, 18 wrze¶nia 2013 15:32:59 UTC+2 u¿ytkownik Raffaello napisa³:
Piotr Kosewski wrote: Wzd³u¿ Kana³u Wystawowego da³o radê 40... |
|
Data: 2013-09-20 17:55:42 | |
Autor: Raffaello | |
http://30kmh.eu/statistics/ | |
rmikke wrote:
> Po DDRach jeździ się ponad 30. Włączyli Ci ogrzewanie i się Super, wspaniale, tylko gdzie to jest i dlaczego tak marnie transportowo? |
|
Data: 2013-09-20 09:50:55 | |
Autor: rmikke | |
http://30kmh.eu/statistics/ | |
W dniu pi±tek, 20 wrze¶nia 2013 17:55:42 UTC+2 u¿ytkownik Raffaello napisa³:
rmikke wrote: Komu marnie, temu marnie, akurat z tego kawa³ka korzystam ¶rednio cze¶ciej, ni¿ raz dziennie ;) |
|
Data: 2013-09-21 01:11:56 | |
Autor: Piotr Kosewski | |
http://30kmh.eu/statistics/ | |
On 2013-09-20 18:50, rmikke wrote:
Komu marnie, temu marnie, akurat z tego kawa³ka korzystam ¶rednio cze¶ciej, Nie wiem jak Wy tam wyci±gacie 40. Pieszych tyle, ¿e wiêcej siê krzyczy ni¿ peda³uje :D. Przy czym przyznajê, ¿e korzystam raczej w weekendy. Mo¿e o 7 rano w czwartek jest lu¼niej. pozdrawiam, Piotr Kosewski |
|
Data: 2013-09-21 16:59:09 | |
Autor: rmikke | |
http://30kmh.eu/statistics/ | |
W dniu sobota, 21 wrze¶nia 2013 01:11:56 UTC+2 u¿ytkownik Piotr Kosewski napisa³:
On 2013-09-20 18:50, rmikke wrote: Akurat w weekend ze Skaryszaka wraca³em. AirZound nieco pomaga... |
|
Data: 2013-09-18 20:39:07 | |
Autor: m4rkiz | |
http://30kmh.eu/statistics/ | |
"Olivander" <tchod@wp.eu> wrote in message news:2b9b3a01-f56c-484f-8a52-f5b3b6f67165googlegroups.com...
ma³o mam nadzieje ze to sie nie uda improve safety - po 'globalnym' wprowadzeniu - bzdura cut pollution - bzdura People can move without fear - jakos sie nie boje 30 km/h shall become the standard speed limits for villages, towns and cities with local authorities being able to decide on exemptions. idiotyzm^2 teraz tez moga jezeli ma to sens, a jezeli nie ma sensu... -- http://db.org.pl/ |
|
Data: 2013-09-18 12:47:58 | |
Autor: Lisciasty | |
http://30kmh.eu/statistics/ | |
W dniu ¶roda, 18 wrze¶nia 2013 21:39:07 UTC+2 u¿ytkownik m4rkiz napisa³:
cut pollution - bzdura No to to ju¿ jaki¶ kompletny imbecyl wymy¶li³, samochody szarpane miêdzy jedynk± a dwójk± z pewno¶ci± bêd± bardziej zielone :> L. |
|
Data: 2013-09-20 08:45:39 | |
Autor: rmikke | |
http://30kmh.eu/statistics/ | |
W dniu ¶roda, 18 wrze¶nia 2013 21:47:58 UTC+2 u¿ytkownik Lisciasty napisa³:
W dniu ¶roda, 18 wrze¶nia 2013 21:39:07 UTC+2 u¿ytkownik m4rkiz napisa³: Ja my¶lê, ¿e chodzi³o o zaprzêganie koni. |
|