http://30kmh.eu/statistics/

Data: 2013-09-18 20:39:07
Autor: m4rkiz
http://30kmh.eu/statistics/
"Olivander" <tchod@wp.eu> wrote in message news:2b9b3a01-f56c-484f-8a52-f5b3b6f67165googlegroups.com...
mało
IMHO nie ma szans by pękł milion, co automatycznie wymusiło by legislacje
europejską.

mam nadzieje ze to sie nie uda

improve safety - po 'globalnym' wprowadzeniu - bzdura

cut pollution - bzdura

People can move without fear - jakos sie nie boje

30 km/h shall become the standard speed limits for villages, towns and
cities with local authorities being able to decide on exemptions.

idiotyzm^2

teraz tez moga jezeli ma to sens, a jezeli nie ma sensu...

--
http://db.org.pl/

Data: 2013-09-18 12:47:58
Autor: Lisciasty
http://30kmh.eu/statistics/
W dniu środa, 18 września 2013 21:39:07 UTC+2 użytkownik m4rkiz napisał:
cut pollution - bzdura

No to to już jakiś kompletny imbecyl wymyślił, samochody szarpane między jedynką a dwójką z pewnością będą bardziej zielone :>

L.

Data: 2013-09-20 08:45:39
Autor: rmikke
http://30kmh.eu/statistics/
W dniu środa, 18 września 2013 21:47:58 UTC+2 użytkownik Lisciasty napisał:
> [...]

No to to już jakiś kompletny imbecyl wymyślił, samochody szarpane między jedynką a dwójką z pewnością będą bardziej zielone :>

Ja myślę, że chodziło o zaprzęganie koni.

http://30kmh.eu/statistics/