http://ekw.ms.gov.pl/ - jak sprawdzic ksiege X/Y/ZZZ ?

1 Data: Listopad 23 2012 22:05:37
Autor: Paweł
http://ekw.ms.gov.pl/ - jak sprawdzic ksiege X/Y/ZZZ ?
witam,

przed zakupem nieruchomosci chcialem sprawdzic ksiege wieczysta,
ktorej ostatni czlon numeracji ma 3 cyfry. probowalem na stronie
ekw.ms.gov.pl ale ten wspanialy formularz akceptuje tylko 1 cyfre
na ostatniej pozycji. czy to ekw to jest jakis absurd za publiczne
pieniadze? jak ja mam to sprawdzic elektronicznie? :)

komus sie udalo moze? :)

2 Data: Listopad 23 2012 22:12:18
Autor: Paweł
Re: http://ekw.ms.gov.pl/ - jak sprawdzic ksiege X/Y/ZZZ ?
Paweł wrote:

[...]

a przepraszam, pomylilem numer dzialki z numerem kw.

http://ekw.ms.gov.pl/ - jak sprawdzic ksiege X/Y/ZZZ ?