http://fotki.yandex.ru/users/bbc-77/album/103286?

Data: 2010-04-22 19:09:29
Autor: Jaca
http://fotki.yandex.ru/users/bbc-77/album/103286?
Data: 2010-04-22 19:33:18
Autor: FD
http://fotki.yandex.ru/users/bbc-77/album/103286?
Jaca pisze:

napisal bys baranie co to....

i jak był bys wystarczajaco DOROSLY to bys ostrzegł przed widokiem
zmasakrowanych cial !!!!

ludzie co sie z wami do cholery dzieje!!
przeciez i dzieci na ta grupe zagladaja!

Data: 2010-04-22 19:59:49
Autor: Janina Kolina
http://fotki.yandex.ru/users/bbc-77/album/103286?
przeciez i dzieci na ta grupe zagladaja!

sie mnie wydaje że jedynym dzieckiem jesteś ty.
Dokladne zdjencia są nam potrzebne by szykac przyczyny

jk

Data: 2010-04-22 20:10:19
Autor: Michal W.
FD wrote:

Jaca pisze:

napisal bys baranie co to....

i jak był bys wystarczajaco DOROSLY to bys ostrzegł przed widokiem
zmasakrowanych cial !!!!

Chyba mam problemy ze wzrokiem.

Michal W.

Data: 2010-04-22 20:13:42
Autor: Czarek
W dniu 2010-04-22 20:10, Michal W. napisał/a:

napisal bys baranie co to....

i jak był bys wystarczajaco DOROSLY to bys ostrzegł przed widokiem
zmasakrowanych cial !!!!

Chyba mam problemy ze wzrokiem.

Chyba ktoś ocenzurował ten zbiór zdjęć i skasował kilka z nich.

--
Cz.

Data: 2010-04-22 20:16:52
Autor: Piotr [trzykoty]
http://fotki.yandex.ru/users/bbc-77/album/103286?
"Michal W." <michalt11@nou-spam.gazeta.pl> wrote
Chyba mam problemy ze wzrokiem.

Ja też nic nie widzę krwawego. Po prostu nowe zdjęcia wraku. Może usunięto te straszne foty?

Data: 2010-04-22 20:21:03
Autor: Czarek
W dniu 2010-04-22 20:16, Piotr [trzykoty] napisał/a:
"Michal W."<michalt11@nou-spam.gazeta.pl>  wrote
Chyba mam problemy ze wzrokiem.

Ja też nic nie widzę krwawego. Po prostu nowe zdjęcia wraku. Może usunięto
te straszne foty?

Oglądałem chwile po podanie tego linka i były 3 strony zdjęć, teraz są 2, wynika z tego, że cześć została usunięta.

--
Cz.

Data: 2010-04-22 20:33:07
Autor: FD
Czarek pisze:
[...]

zgadza sie
w tej chwili sa tylko szczatki maszyny
jak widac ktos poszedl po rozum do glowy

Data: 2010-04-22 20:35:03
Autor: Czarek
W dniu 2010-04-22 20:33, FD napisał/a:

zgadza sie
w tej chwili sa tylko szczatki maszyny
jak widac ktos poszedl po rozum do glowy

I chyba dobrze, bo ciekawie to nie wyglądało..

--
Cz.

Data: 2010-04-22 20:41:42
Autor: Piotr [trzykoty]
http://fotki.yandex.ru/users/bbc-77/album/103286?
"Czarek" <czarek1@nospampoczta.fm> wrote
I chyba dobrze, bo ciekawie to nie wyglądało..

Tak na marginesie, skoro widziałeś te zdjęcia: czy obrażenia ciał mogły sugerować pożar lub wybuch?

Data: 2010-04-22 20:47:46
Autor: Czarek
W dniu 2010-04-22 20:41, Piotr [trzykoty] napisał/a:
"Czarek"<czarek1@nospampoczta.fm>  wrote
I chyba dobrze, bo ciekawie to nie wyglądało..

Tak na marginesie, skoro widziałeś te zdjęcia: czy obrażenia ciał mogły
sugerować pożar lub wybuch?

Widok nie był wyraźny, ciała leżały wśród szczątków samolotu, na cześci zdjęc było widać tylko cześć ciała, nie wiem czy dlatego, że przykryte elementami maszyny czy dlatego że nie były kompletne. Do tego były bardzo zabrudzone, posypane/ubrudzone jakby popiołem (szary proszek, może wyschnięte błoto, którego tam pełno?) ale nie wyglądały na nadpalone.

--
Cz.

Data: 2010-04-22 12:22:21
Autor: Wojtek Lorek
On 22 Apr., 20:47, Czarek <czar...@nospampoczta.fm> wrote:
> [...]

bardzo zabrudzone, posypane/ubrudzone jakby popiołem (szary proszek,
może wyschnięte błoto, którego tam pełno?) ale nie wyglądały na nadpalone.

mam linka do jednego zdjecia, ale nie wiem, czy wypada go wstawic - na
zdjeciu jest kilka cial

Data: 2010-04-22 21:41:03
Autor: Tomasz Wójtowicz
Wojtek Lorek pisze:
mam linka do jednego zdjecia, ale nie wiem, czy wypada go wstawic - na
zdjeciu jest kilka cial

Podaj linka dając ostrzeżenie dla tych wrażliwych. Ja też chcę poznać okoliczności katastrofy.

Data: 2010-04-22 21:42:27
Autor: pIOTER
http://fotki.yandex.ru/users/bbc-77/album/103286?
nastepny narodowy nekrofil

pIOTER

Data: 2010-04-22 21:43:52
Autor: Tomasz Wójtowicz
pIOTER pisze:
nastepny narodowy nekrofil

Odpierdol się ode mnie. Nie podoba ci się, to nie oglądaj.

Data: 2010-04-22 21:59:06
Autor: Janina Kolina
http://fotki.yandex.ru/users/bbc-77/album/103286?
Odpierdol się ode mnie. Nie podoba ci się, to nie oglądaj.

KOLEGO, PILNUJ JENZYKA, A TEGO TROLA WRZUC DO kf

JK

Data: 2010-04-23 01:56:26
Autor: OlaP
http://fotki.yandex.ru/users/bbc-77/album/103286?

> mam linka do jednego zdjecia, ale nie wiem, czy wypada go wstawic - na
> zdjeciu jest kilka cial

Podaj linka, ja chce takze poznac tresc katastrofy, niestety na koncie
bbc-77 czesc zdjec zostala juz usunieta

Data: 2010-04-23 11:01:48
Autor: FD
W dniu 2010-04-23 piątek 10:56, OlaP pisze:

mam linka do jednego zdjecia, ale nie wiem, czy wypada go wstawic - na
zdjeciu jest kilka cial

Podaj linka, ja chce takze poznac tresc katastrofy, niestety na koncie
bbc-77 czesc zdjec zostala juz usunieta

pusc pawia....
to poznasz tresc swojego żołądka....

Data: 2010-04-23 02:11:29
Autor: OlaP
On Apr 23, 11:01 am, FD <F...@flejm.pl> wrote:

> Podaj linka, ja chce takze poznac tresc katastrofy, niestety na koncie
> bbc-77 czesc zdjec zostala juz usunieta

pusc pawia....
to poznasz tresc swojego żołądka....

sam bys z checia obejrzal, inaczej bys nie wracal do tego tematu
sprawdzac czy nie ma czegos nowego.....

Data: 2010-04-23 04:04:44
Autor: OlaP
http://fotki.yandex.ru/users/bbc-77/album/103286?
macie tutaj:
http://chomikuj.pl/OlaPtak

ALE ZAZNACZAM NIE RADZE OGLADAC, JA WIDZIALAM JEDNO, JEDNO ZDJECIe I
RESZTY NIE MIALAM OCHOTY OGLADAC,

powstrzymajcie wiec lepiej swoja ciekawosc

Data: 2010-04-23 15:23:54
Autor: Tomasz WĂłjtowicz
OlaP pisze:
[...]

Nie wiem, co ty w życiu widziałaś, ale dla mnie to nie są zdjęcia drastyczne. Owszem, widać zwłoki, ale nic strasznego. Zdjęcia z rotten.com są zdecydowanie bardziej przerażające.

Jedyne co można po obejrzeniu zdjęć powiedzieć, to CZEŚĆ ICH PAMIĘCI.

Data: 2010-04-23 15:36:33
Autor: Janina Kolina
http://fotki.yandex.ru/users/bbc-77/album/103286?
Nie wiem, co ty w życiu widziałaś, ale dla mnie to nie są zdjęcia

połaowa z tych co tu płodzi to gimnazjaliści wienc może dla niech to drastyczne, dla mnie wogóle...

jk

Data: 2010-04-23 15:55:01
Autor: Remek
http://fotki.yandex.ru/users/bbc-77/album/103286?
połaowa z tych co tu płodzi to gimnazjaliści wienc może dla niech to drastyczne, dla mnie wogóle...

Przynajmniej oni skonczyli gimnazjum i znaja Kopalinskiego

http://fotki.yandex.ru/users/bbc-77/album/103286?