http://hdbt.pl/browse.php

Data: 2009-06-01 12:09:00
Autor: yerzo
http://hdbt.pl/browse.php

--
Pozdro
Yerzo

Data: 2009-06-02 08:46:42
Autor: yerzo
http://hdbt.pl/browse.php
Sorrki za tego smiecia. Braciak z mojego kompa chcial wyslac sobie linka i jakims cudem zawedrowalo to na grupe. Jeszcze raz sorrki.

--
Pozdro
Yerzo

Data: 2009-06-02 18:33:46
Autor: DUZY
http://hdbt.pl/browse.php
Sorrki za tego smiecia. Braciak z mojego kompa chcial wyslac sobie linka i jakims cudem zawedrowalo to na grupe. Jeszcze raz sorrki.

link do torrentów,
no ale tak bo my tu na grupie wszyscy brzydzimy sie piratami ; )

Data: 2009-06-02 20:43:05
Autor: kamil_pl
http://hdbt.pl/browse.php

Użytkownik "yerzo" <yerzo@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:h02i0h$a00$1atlantis.news.neostrada.pl...
Sorrki za tego smiecia. Braciak z mojego kompa chcial wyslac sobie linka i jakims cudem zawedrowalo to na grupe. Jeszcze raz sorrki.

Hmm.... pokazałeś bratu ciekawą stronkę, więc stwierdził że wyśle sobie linka do niej od ciebie... do siebie, aby nie zużywać kartki i ołówka ;]

Data: 2009-06-03 15:45:03
Autor: yerzo
http://hdbt.pl/browse.php

Hmm.... pokazałeś bratu ciekawą stronkę, więc stwierdził że wyśle sobie
linka do niej od ciebie... do siebie, aby nie zużywać kartki i ołówka ;]

Czy sam uzylbys olowka? :) Tak mialo byc prosciej, a wyszlo jak wyszlo.

Pozdro
yerzo

Data: 2009-06-03 13:43:58
Autor: kamil
http://hdbt.pl/browse.php

"yerzo" <yerzo@poczta.onet.pl> wrote in message news:h02i0h$a00$1atlantis.news.neostrada.pl...
Sorrki za tego smiecia. Braciak z mojego kompa chcial wyslac sobie linka i jakims cudem zawedrowalo to na grupe. Jeszcze raz sorrki.

Tak samo, jak "mam kumpla ktory ma taki wstydliwy problem..." ;)

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-06-03 15:46:41
Autor: yerzo
http://hdbt.pl/browse.php

Tak samo, jak "mam kumpla ktory ma taki wstydliwy problem..." ;)

Przeprosilem za syf na grupie i nie zamierzam sie dalej tlumaczyc. Jak dla mnie temat skonczony :)

Pozdro
yerzo

http://hdbt.pl/browse.php